הירהור קטן

הירהור קטן ../images/Emo13.gif

אני כל הזמן שומע על קומפניולו באינטרנט ושהם זוכים לציונים הכי גבוהים והכי נוחים. אבל דוגרי, רוב התחרותיים בארץ ובעולם רוכבים ומנצחים על שימנו ואם אני בא לקנות משהו בחנות סטנדרטית, אני קונה שימנו ולא קומפניולו. מישהו מוכן להסביר לי למה מדברים על האגדתיות של קומפניולו ואת מבחן התוצאה מראה שימנו? ד"א, הכותב הינו חובב מושבע של שימנו ובאופני כביש שלי מותקנים אולטגרה ומעביר אחורי ושרשרת דורה אייס ובקרוב קסטות אולטגרה חדשות גדולות יותר.
 

stelvio

New member
קמפי עדיפים נקודה!!!!!!!!!!!!!!!!

אפילו במחירים - תשווה sti לארגופוואר הקמפי יותר זול משמעותי. אולם בשאר בחלקים זה משתווה או מתהפך. לכל מי שקנה קמפי היה כסף לשימנו אבל הוא לא קנה שימנו כי הוא רצה קמפי. תרכב על שנייהם ותגיע לאותה החלטה. כמובן שעדיף לדוג עם שימאנו !!!!!!!!
 

super racer

New member
אה!?

שאני יבין... ארגופאוור יותר זול מSTI, אבל זה משתווה או מתהפך בחלקים האחרים? אז איפה העדיפות "אפילו במחירים"?? וגם שקומפי מתקלקל אז מחליפים לך קפיץ בידית שבחיים לא יעבוד כמו המקורי ויתקלקל אחרי שבוע בדיוק...
 
השעה קצת מאוחרת ואין לי

כוח לבדוק יותר מדי, אבל אם זכרוני אינו מטעה אותי, עד לפני 6 שנים אף רוכב עם שימאנו לא ניצח את הטור דה פראנס, לאנס ארמסטרונג היה הראשון שניצח עם שימאנו. הטענות שלך על כך שרוב המנצחים בפלוטון המקצועי רוכבים על שימאנו, לא בטוח שעומדות במבחן המציאות. אבל זה שווה בדיקה, מחר, אני אנסה לעשות בדיקה לגבי עונת 2004.
 
בועז בהחלט צודק. ארמסטרונג היה ה-1

מצד שני, גם זה לא אומר הרבה עלינו, הצרכנים הקטנים. בכל מקרה, מדובר כאן בשאלה נצחית, המקבילה לויכוח בין אוהבי במבה וביסלי.
 
קאמפיVS שימנו

אין כאן עיניין של מי יותר טוב, הרמה של שתי המערכות מעולה וההבדלים העיקריים הם בנוחות אישית, למשל בשימנו, ידית הברקס ארוכה יותר, ולהרבה אנשים יותר נוח להעביר את ההילוכים בצורה של ה STI, לעומת זאת, בקאמפי אפשר להעביר את כל ההילוכים במכה. גם המבנה עצמו של הידית שונה (חיצונית) וזה כבר עיניין אישי. בקשר למבחן התוצאה, הרוכבים בחו"ל שמנצחים עם שימאנו רוכבים עם שימאנו רק כי הם שילמו יותר כסף מקאפניולו, ובארץ, שימאנו מנצחים כי 80 אחוז מרוכבי העלית רוכבים על שימאנו, כי זה מה שהיבואנים נותנים, כי לקמפניולו אין יבואן ממשי, ולמרות זאת טל איזנבנד וגיא ברנדס עושים חייל עם קומפניולו. (אפילו לא הרמות הגבוהות- מיראז וולוצ'ה...)
 

am961

New member
היתרון הגדול בקומפוניולו

האפשרות לתקן ידיות המעבירים בשימנו אם מתקלקל חייבים זוג חדש קומפוניולו ניתן לרכוש גם ידית אחת מעבר לזה זה אישי היה לי גם וגם ואני מוצא שנוח יותר בשימנו בקומפניולו יש הרגשה שהעברות יותר מדוייקות אבל צורת המיקום והעברה נוחה יותר בשימנו
 

zvicho

New member
שימנו לא מתקלקל !!!!!

בקומפנילו שיפטרים מתפרקים מידי פעם(לכן אפשר לרכוש גם בודדים)
 

צורחה

New member
מניסיון - גם ידיות שימנו מתקלקלות

שיפטר ימין דורה אייס 9 משנת 2000 בערך התקלקל השנה. למזלי היתה לי אחריות של זיו מרוזן רעננה. אחרת - זוג שיפטרים חדש - מעל אלפיה אם חשוב לך דורה אייס.
 
"כי לקמפניולו אין יבואן ממשי"../images/Emo3.gif

נו, לא הגיע הזמן שהאגדה הזו תעבור מאיתנו?
 

manoach

New member
איפה החנות? קצת פרטים בבקשה..

מוצרים, כתובת וכולי
 
לגבי עמית אני לא יודע

אבל לפני חצי שנה הזמנתי מארז מעביר אחורי וולוצה 9. חודשים וחצי אחר כך (שבהם דאגתי להזכיר לארז), רכשתי מקובי רוקס שוקס, פשוט כבר התייאשתי, בכלל לא חשבתי שיכול להיות שיש לו, רק התקשרתי לבדוק עם סראם עובדים ביחס 1:1 כי רציתי להשתמש בסראם במקום קאמפי.
 

otz1

New member
הירהורון....

עזוב אותך,קומפניולו זה לעשירים שמחפשים שיק אירופאי.כמו שאתה כותב האדם שבטנק ינצח.
 

ido mazor

New member
חחחח ממש... עוד אגדה

כשקניתי את האופניים האיטלקיות שלי (נחמדות עם אחלה פיינט ג'וב) הן באו כמובן עם קמפיונלו והיו ממש זולות... אני מאמין שגם היום זה המצב. קמפיונלו זה לא רק רקורד (רקורד כנראה המערכות הכי טובות בעולם ואכן לא זולות).
 

mf

New member
../images/Emo99.gifקומפניולו אחלה

רוכב עם מיראז' ומרוצה עד הגג. דרך אגב לקומפניולו כן יש יבואן ממשי והוא לא עמית. קוראים לו ארז.
 
כמו בשימנו, גם לקומפניולו אין בארץ

יבואן בלעדי ארז לוין מביא חלקי קומפניולו וכך גם עמית לוינזון
 
למעלה