התחתונה היא קסנון, מעליה מיראג', אח"כ וולוצ'ה (הראשונה שמציעה גם 10 הלוכים מאחור), סנטאור, קורוס, והטובה ביותר היא רקורד. יש גם מערכת נפרדת לאופני מסלול (וולודרום) בשם פיסטה, או "רקורד-פיסטה", וקבוצת מוצרים לנגד שעון/נג"ש. לפרטים ראה באתר קמפיונלו.
איך מערכות המיראז' מבחינת איכותם מול מערכות השימנו שאני מכיר מהשטח קרי...אמינות,דיוק העברות וכו'. אם אפשר להשוות...אז מה בגדול המקביל של המיראז' במע' השימנו???
לא רלוונטי כל בויכוחים האלה ? בסה"כ מדובר ב 2 מערכות מעולות (בתנאי שהם מכוונות כמו שצריך) שאחראיות על העברת ההילוכים וזהו. יש עוד הרבה דברים באופניים שמרגשים אותי בהרבה יותר מהילוכים והשפעה שלהם על התנהגות האופניים הרבה יותר מורגשת וזה לפחות לרוכב ממוצע שכמוני..
למרות שאני לא מכיר רוכב אחד שהתנסה בקאמפי ו"חזר" לשימאנו ,אבל אתה בהחלט צודק-ממש וויכוח משמים ויש הרבה נושאים יותר מעניינים ממנו, היומן של דרור כהנוביץ על "רכיבת המאה" שלו ושל חבריו לטיול היום למשל, מעניין יותר
אלא שהוויכוחים האלו (בפורום אופניים היו עשרות כאלו) משחיתים כל כך הרבה מילים על החלקים הכי פחות חשובים באופניים. מעבירי הילוכים ? מה עם גלגלים ? בלמים ? צמיגים ? אולי שילדה ?