הי אני חדשה

bewiched

New member
הי אני חדשה

אפילו לא ידעתי שיש פורום על בריטניה. אני הייתי בלונדון פעמיים ובסקוטנד ווילס ואירלד והתאהבתי בלונדון ואני רוצה לגור או שם או באירלנד, עדיף דבלין. אני מרגישה הכי נוח שם. בנתיים אני לומדת קולנוע. אז מי אתם?
 

lovecrime

New member
ברוכה הבאה

אני נטלי...הייתי באירלנד ובסקוטלנד פעם אחת...אבל הכי הרבה פעמים בלונדון כי גם נולדתי שם....
 
אירוני לא

אומנם את נולדת בלונדון, אבל כותבת השירשור נולדה בישראל ורוצה לגור בבריטניה, לעונת זאת יש כאלה שנולדו בבריטניה ורוצים לגור בארץ או שכבר גרים בארץ, חבל שלא ניתן להיוולד היכן שאתה רוצה להתגורר. למה אני מעלה זאת? היום בצהריי היום היה סרט בערוץ 10 בשם "הכמיהה לשלום" סרט תיעודי המתאר את דרכה רצופת המלחמות של מדינת ישראל מיום סיום המנדט הבריטי ועד תום מלחמת ששת-המים. בכל אופן אחד הקטעים הראה בחורה יהודיה בת 22 שעלתה מאנגליה על מנת להלחם על אדמת עמנו, אותה בחורה (שכרגע איני נזכר בשמה וחבל) נפצעה ופונתה לבית חולים בידי חיילי הלגיון הערבי ושם מתה מפצעיה, לפני מותה הספיקה לרשום מכתב להוריה אשר בו היא מבקשת שלא יתעצבו על הדרך שבה בחרה, שכל יום מחייה היא מיצתה עד תומו ויותר מכל שהיא רואה ח בהגנת המולדת ערך עליון, כי סוף סוף יש לעם היהודי בית ואין לוותר עליו. אני מאד מתקשה להבין את הרצון השורר בפורום (הצצתי באתר של התנועה להחזרת המנדט הבריטי) לגור בבריטניה, ללא ספק יש להם תרבות ומורשת ארוכה ומפוארת, אבל גם לעמים רבים ונוספים וגם לעם היהודי. בנוסף השילטון הבריטי נוהג בדו פרצופיות כלפי הסיכסוף הישראלי-ערבי וישראלי-פלשתינאי, דוגמא אחרונה התגובה לחיסולו של רנטיסי. הכי חשוב המנעותה של בריטניה בהצבעת האו"ם על חלוקת פלשתינה והכרה בעצמאותה של ישראל. תמוה לי.
 
Hey...I{m nu{ in town too.

I didn't know about this forum. London is "my" town also. I'm inlove with it.... (I'm british also...) So I'll see how are things going on in this forum from now on...
 

Perven

New member
יש סקר ../images/Emo13.gif

גם אני לומדת קולנוע, אגב. הלוואי שאצליח ללמוד שם.
 

aniviel

New member
אה איזה יופי ../images/Emo13.gif ברוכה הבאה

אני עוברת שנה הבאה לגלאזגו ללמוד שם קולנוע. באיזו אוניברסיטה בארץ את לומדת קולנוע?
 

bushi tooshi

New member
לדרדרטראנס

קודם כל גם אני בעד להיות יהודי גאה ולאהוב את הארץ הנהדרת שלנו... האתר של החזרת המנדט הבריטי הוא בעצם אתר שהוקם כי המקים רצה להקים אתר ולא היה לו על מה (יותר מדי מ.ק.מ. במשפט אחד) ואז הוא ראה שהאתר מצליח ומלא מבקרים אז הוא לא סגר אותו. זה הכל. לעיתים אנשים נוטים לרצות לעבור למקום אחר כי מנקודת מבט חיצונית הכל נראה ורוד... זה ממש לא כך במציאות...רובם חוזרים....בעצם רובם לא ממשים את הפנטזיה בסופו של דבר...נו טוב
 

bewiched

New member
קאמרה אובסקורה-איזה כיף לך,גם אני ר

רוצה ללמוד שם. קשה להתקבל?
 

Kemit

New member
שלום לכולם - גם אני חדשה....

שלום, לשמחתי גיליתי את הפורום הזה. חיכיתי שפורום כזה יפתח (אחרי שראיתי שפתחו אחד לתרבות צרפת) טוב, אני לא זוכרת כמה פעמים הייתי באנגליה, בערך כל שנה כדי לבקר את משפחתי בליוורפול(אני חצי\חצי). התקופה הכי ארוכה היתה חצי שנה נפלאה בלונדון, ולא הייתי מתנגדת לחזור.
 
למעלה