הי לכולם - צורך בהקשבה ואשמח גם לעצות ודעות

anonimi322

New member
הי לכולם - צורך בהקשבה ואשמח גם לעצות ודעות

הי כתבתי בעבר כאן על אודותיי.אז לא אלאה.אני מחפש כרגע אוזן קשבת ועצה טובה.אני בן 35 לפני 3 שנים עברתי משבר בסגנון "חיי לאן ,איפה אני מול המטרות ואיפה אני מול חבריי " ,חוסר ביטחון היה חלק ממני,אבל בשנים האחרונות מאז אני הצבתי מטרות והתקדמתי כולל שינוי גישה ושמתי בצד את הזוגיות.היום אני יכול להגיד לי בלי להתבייש ומול חבריי הטובים שאני חסר ניסיון מיני ( מנשיקות ועד יחסים) ובלי מערכות יחסים.היו לי ידידות .אחת מהן חשבתי שאצליח להתקדם לחברות אבל היא התעניינה ואני לא יזמתי כלום והיא כבר לא בקשר.חברים מנסים לסדר לי ואני מיד הודף ואומר ישר לא !! מיד אחרי זה באה עצבות גדולה ונפילה למה אני ככה.אני יודע שאני ראוי ויש לי מה לתת מצד שני אני ישר מפחד מהמעמד של דייט ( אני בכוונה קורה לזה כך שתנסו להכנס לראש) אני חש ממש פאניקה עצם ההצעה.מצד שני אני רוצה אבל אחכ באה תחושה שאני לא מסוגל להכיל מישהי שאני לא בשל לזה אולי שאני מתייחס לזה משום מה כמשהו שהוא עול.כי הוא דורש ממני התמודדות .אני לא עם רחמים עצמיים יש לי הרבה על הראש בימים אלו אבל אולי תמיד יהיו.יש לי בעיה שאני חייב פתרון אני רץ בראש בפחדים על שאלות שאין לי מענה מפחד להיות מושפל ולקחת ללב ,מה להגיד הרי בעיני החברה אני סוג של "פריק ".אם אני אגיד במענה לשאלה על מע יחסים לא היו לי זה יעשה לי חרדה אם אני אשקר שקר קטן זה מנוגד לערכים שלי .אני מרגיש חייזר בעולם שהכל טבעי בו.אני לפעמים מרגיש צורך בבת זוג לעיתים טוב לי המקום הרגיל. אבל אולי זה רק אשליה כזו. איך יוצאים מהמצב ? האם זריקה למים תעשה למצבי להיות רע ? האם לאחר שאני אגשים אולי את עצמי ואצא מבית הורי אני ארגיש יותר בטוח או שזה סתם תירוץ? איך אתם פתרתם את הבעיה הזו אם הייתם במצב . * אני יודע שלשמוע מה אנשים עברו זה לא המקרה שלי ולכל אחד דרך התמודדות בכל זאת אשמח לשמוע . תודה ושבוע מקסים
 

cancer3009

New member
לא חייבים לשקר

אפשר להתחמק.
קרה לא אחת ששאלו אותי על קשרים קודמים, ועניתי בפשטות שאני לא רואה טעם לדון בקשרים קודמים כי זה מעולם לא הוביל למשהו טוב.
אני מעדיף להתמקד 'איתך' בקשר הזה, ולא לדון בקשרים קודמים.
&nbsp
ופשוט להפנות את השיח לכיוון אחר.
&nbsp
עדיף בהומור ועם חיוך.
&nbsp
לגבי החרדה מדייטים, או שתנסה להתגבר על זה בעצמך, או שתפנה לקבלת ייעוץ בנושא..
תנסה אולי לא לחשוב על זה כדייט, אלא נטו להכיר מישהי.
אל תחשוב בכלל על נשיקה בסוף הדייט או חלילה משהו מעבר לזה, פשוט נסה לזרום ולהתנסות כמה שיותר, עם הנסיון יבוא הביטחון.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Berethor

New member
בגיל 35 אתה עדיין לא סגור על אם אתה מעוניין בזוגיות או לא?

אתה לא צריך להיות עם מישהי רק כדי להשוויץ בפני החברים שלך, אתה צריך לחשוב אם אתה באמת מעוניין או לא. אחרי שתהיה סגור על מה אתה רוצה, אז תתמקד בלעבוד על איך את מתגבר על החששות שלך מפני דייט. נראה שהחברים שלך באמת מנסים לעזור לך למצוא מישהי, אבל אתה לא נותן להם לעזור לך. כן זה לא פשוט לצאת לדייט, במיוחד שזה משהו שאין לך ניסיון בו, ובמיוחד אם אתה אדם ביישן באופן כללי, אבל אני מאמין שאתה יכול להתגבר על זה אם אתה באמת רוצה, אומץ זה לא חוסר פחד, אומץ זה התגברות על הפחד. החששות שלך הן בין היתר גם בשל היותך אדם די אינטליגנטי, ולכן אתה מודה לקשיים/סכנות. חוץ מזה לדעתי הדרך הכי טובה בשבילך להכיר בחורה היא דרך ידידות, ואחר כך להתקדם ליותר מזה, אם אתה מעוניין בא ליותר מזה. כמובן שכדי שיהיה זוגיות שני הצדדים צריכים להיות מעוניינים, ולעשות מאמץ, ולא רק צד אחד.
 

קרמבו42

New member
שלום לך,

ראשית,
אכן נכון שחוסר ביטחון עצמי וגם דימוי גופני שלילי פוגעים בהכרויות ויחסים זוגיים.
שנית אתה לא היחידי גם בגילך שהוא כך ויש גם נשים כאלו מעבר לזה שיש כאלו עם ניסיון מיני מועט מאוד. אתה מוזמן לחפש ברשת...
מעבר לזה גם לאלו שיש זוגיות יש לפעמים בעיות בקיון יחסי המין למשל בדיוק קראתי על בחורה בת 37 שיוצאת 3 חודשים עם בן 36 והוא לא ממש יוזם ויש לו גם בעיה בסקס והיא כתבה שהיא לא רוצה להיפרד וכו'..

מנסה לומר שיש חברות מין זה רק בונוס ואפשר להתגבר על הכל.
זוגיות זה דבר אחד ומין זה דבר אחר.
אתה רואה בזוגיות ישר דבר שמצריך קיום יחסים ולכן אתה לחוץ כמובן שהלחץ גדל מפאת גילך כי כשקטנים אז יש יותר זמן של חברות עד ל.. כי שניהם עדיין לא עשו את זה.
בכל מקרה אתה חייב להפנים שלא כולם מכונות מין ומי שתאהב אותך תהיה איתך עם כל מגרעותיך אין מושלם וכנ"ל אתה.
מין טוב מתרחש כשיש תקשורת טובה והבנה וחברות וכל מה שאתה ניזון מאינטרנט סיפורים זה לא אהבה זה סטוצים ולא כל האנשים הם כאלו וגם אלו שהם כך מחפשים בסופו של דבר אהבה על אחד רוצה שיאהבו אותו.
לכן ברגע שתהיה לך אחת כזו היא אפילו תעריך אותך ולא ישנה לה כלל שלא היית עם 80 בנות לפניה.

אתה חייב חייב להתגבר על הבושה הזו שהתחילה מגיל צעיר ואתה לא מרפה ממנה אתה חייב גם לדעת שיש אכזבות מאנשים ופרידות גם אם יש אהבה כי אלו החיים.
ברגע שתיקח את זה בחשבון תוכל להיכנס לקשר יכול להיות שיצליח לך על ההתחלה ואפילו יביא לנישואין יש כאלו שמצאו אהבה ראשונה כבר בגיל 22 ויכול להיות שלא אבל תלמד ותצבור ביטחון עצמי ותמשיך הלאה. גם פרידה אין זה אומר שאתה לא טוב שאתה לקוי או פגום. כולם עוברים אכזבות

לסיכום: תתחיל לצאת אל תחשוב על כלום תחשוב על להעביר ערב בכיף עם בחורה.
מדובר בבן אדם גלה עניין ותיצור חברות כל השאר החיבוק הנשיקה והמין יקרו לבד כי זה יהיה אמיתי ולא מאולץ. תזכור גם הצד השני רוצה להיות נאהב חושש מדחייה וחושש גם ממין אם יהיה טוב או לא דחוי או לא...

בהצלחה
 
למעלה