הי נילי היה לי חלומות מקוטעים

הי נילי היה לי חלומות מקוטעים

כי הם קרו כשניסיתי להתעורר סופית ונאבקתי לקום מהמיטה כי עדיין רציתי לנמנם.

זוכרת שהיה לי כלב בחלום מסוג האסקי או כלב דומה (הכלב שמשמש למשיכת מזחלות בשלג), ויצאתי איתו או איתה(יתכן שזו היתה כלבה), לטיול.( לגבי הרקע אומר שאני מפחדת לצאת לו היה לי כלב לטיול עימו כי בעבר היתה לי כלבה שנפצעה וננשכה על ידי כלבה אחרת כי בעלת הכלבה לא שמה על כלבתה רצועה או מחסום למרות שהיו לכלבה נטיות לתקוף כלבים אחרים...)
ואני זוכרת שהתקרבתי לאיזור הבריכה והיו שם עוד כלבים שחלק נהמו כלפי הכלבה שלי אז צעקתי על הכלבים ופניתי ללכת משם וקמתי משינה כשהכלבה ישנה עלי אני ישנתי עם הפנים כלפי התקרה .

אני זוכרת שראיתי מישהי עם סוס שאמרה שהיא הולכת לאנשהו ושהיא שמחה לצאת איתו ונדמה לי שאמרתי לה שבגלל העבודה עם הסוס הוא כל היום עושה ספורט והיא אמרה תודה לאל ושהיה שווה לחבר אותו לעגלה וללכת איתו היום (אין לי מושג לאן היא הלכה)
 
הקוסמת הוורודה

בוקר טוב!
קשה לדעת פירושי חלומות מחלקי חלום
אבל מאחר והכלבים היו באזור ברכת מיםזה מראה על חלום רגשי.. .החלום כך נראה לי הביע כושר מנהיגות ושליטה במצב. לא ברחת מהם עמדת בגבורה וצעקת עליהם..
בכללית סוס בחלום הוא חיובי..למעשה את זאת שישבת על הסוס..כי כל השחקנים בחלום מייצגים אותנו.. רתימת עגלה לסוס מראה שאת בתקופה שיכולה לקחת על עצמך פרוייקט מסויים..ואיתו לצאת לדרך
בברכה
נילי רווה

&nbsp
 
תודה נילי זה מאוד עזר

כן החלום הראשון קשור לאיזשהו קשר שיש לי בחיים שכרגע בהולד ולכן לא נותנים לי בחלום להתקרב לבריכה (רגש).
תודה על התוספת על הסוס בהחלט תרם
יום יפה
 
למעלה