הכוונה ללימודים בתחום ההי טק

הכוונה ללימודים בתחום ההי טק

אנימבקשת לקבל מידע לגבי תחומים מועדפים בהיי טק שכדאי להתמחות בהם, על מנת להגדיל את הסיכוי להגיע לעמדה בחירה בענף. תודה
 

ranitfink

New member
תחומים מועדפים

מה כוונך ב"תחומים"? שיווק לעומת תפקידים טכניים למשל? בד"כ ניתן לראות נשים בתפקידים בכירים בהיי-טק בעיקר בתחום של משאבי אנוש ושיווק. אם זאת, לא מן הנמנע, וזו חלק ממטרת הפורום, שנשים בתפקידים טכניים (מהנדסות תוכנה, מהנדסות חומרה וכד') יגיעו לתפקידי ניהול בכירים.
 
תחומים מועדפים

תודה על התגובה אבל האמת שהכונה שלי לא היתה לנושא משאבי אנוש או שיווק - כי זה לא בהכרח שייך להייטק - אלה "תחומים" שמתאימים לכל נושא הכוונה שלי היא יותר להתמחויות בנושאים טכנולוגיים פרופר, מענין אותי להבין באם חברות הייטק גדולות יכולות לתת מידע על הצרכים הטכנולוגיים שלהם לעוד חמש שנים והלאה, כדי לנסות ולהתקבל ללימודים בתחומים אלה.
 

ranitfink

New member
תחומים מועדפים

הבנתי... האמת שבכל התחומים חסרים אנשים טובים. אבל אם בכל זאת אני מנסה לחשוב על חוסרים, לפחות מהנסיון שלי יש דרישה גדולה למהנדסי אלקטרוניקה ומהנדסי real time. אבל קטונתי מכדי לייעץ לגבי קביעת עתיד מקצועי... תמיד עדיף לבחור לפי נטיית הלב
 

0 אור 0

New member
הגעה לעמדה בכירה

הי, אין שום קשר בין תחום הלימודים הראשוני לבין ההגעה לעמדה בכירה. אם בכלל, מה שהכי מקדם בכיוון זה דוקא לימודי תעשיה וניהול, שהם לא ממש היטק. בדרך כלל כדאי ללמוד תחום מסויים כתואר ראשון ולאחר מכן להמשיך לתואר שני MBA, כאשר כבר יש נסיון בעבודה ווקידום מקצועי לניהול זוטר (כמו ראש צוות, מנהל מחלקה וכד'). לגבי התואר הראשון: מאד מקובל היום לבחור תחום לימודים לפי עקרון של "מה יותר מבוקש" . אני אישית מאמינה שאדם אשר בוחר בתחום שאותו הוא אוהב ומתאים לו אישית, יצליח ויבריק , וכך יתקדם הרבה יותר מאשר מי שבחר בתחום שלא מתאים לו רק בגלל הכסף.
 
למעלה