הכוריאוגרפיה של השירים הישראליים
כשכולם מתווכחים מי ראוי לייצג אותנו באירוויזיון, ויש כאלה שטוענים שישראל צריכה לעבור לשיר באנגלית כמו כולם (אני איני מסכימה!), אני חושבת שהבעייה העיקרית של ישראל היא הכוריאוגרפיה וההעמדה של השירים. האם שמתם לב שישראל היא המדינה היחידה שאת הזמרים שלה מלווים להקות רקדנים/זמרי ליווי, שממש "נדבקים" לזמר הראשי, מקפצים סביבו ועושים תמיד את אותן תנועות מגוככות??? אצל כל המדינות האחרות זמרי הליווי עומדים רחוק ברקע ותורמים רק את קולות הרקע שלהם. הופעות מהסוג שכל כך אהוב על ישראל משום מה, היו נפוצות אצל כל המדינות בשנות ה-70 ותחילת ה-80, אבל בינתיים האופנה השתנתה, ורק ישראל נשארה "תקועה" במודל המיושן הזה. עכשיו כשהאירוויזיון הפך להיות יותר עכשווי ובינלאומי אנחנו ממש מגוככים עם ההופעות האלה. אני קוראת תגובות באתרי אירוויזיון זרים ושומעת חוות דעת מחברים שלי בחו"ל וכולם טוענים שישראל מוכרחה להפסיק עם הריקודים המגוכחים נוסח "הורה", "חי", "עולה עולה", "כאן", "אמן", "אין דבר". שכחתי משהו? מה אתם חושבים?
כשכולם מתווכחים מי ראוי לייצג אותנו באירוויזיון, ויש כאלה שטוענים שישראל צריכה לעבור לשיר באנגלית כמו כולם (אני איני מסכימה!), אני חושבת שהבעייה העיקרית של ישראל היא הכוריאוגרפיה וההעמדה של השירים. האם שמתם לב שישראל היא המדינה היחידה שאת הזמרים שלה מלווים להקות רקדנים/זמרי ליווי, שממש "נדבקים" לזמר הראשי, מקפצים סביבו ועושים תמיד את אותן תנועות מגוככות??? אצל כל המדינות האחרות זמרי הליווי עומדים רחוק ברקע ותורמים רק את קולות הרקע שלהם. הופעות מהסוג שכל כך אהוב על ישראל משום מה, היו נפוצות אצל כל המדינות בשנות ה-70 ותחילת ה-80, אבל בינתיים האופנה השתנתה, ורק ישראל נשארה "תקועה" במודל המיושן הזה. עכשיו כשהאירוויזיון הפך להיות יותר עכשווי ובינלאומי אנחנו ממש מגוככים עם ההופעות האלה. אני קוראת תגובות באתרי אירוויזיון זרים ושומעת חוות דעת מחברים שלי בחו"ל וכולם טוענים שישראל מוכרחה להפסיק עם הריקודים המגוכחים נוסח "הורה", "חי", "עולה עולה", "כאן", "אמן", "אין דבר". שכחתי משהו? מה אתם חושבים?