הלוואי ולא הייתי.

naknicki

New member
הלוואי ולא הייתי.

אני לא יכול ולא רוצה יותר להתמודד עם כישלונות. אני לא מכיר אף אחד שיוכל להבין, לתת יד, לנסות להבין כי סך הכלאני יוצא דופן.אני לא יכול להתמודד עם השוני הזה, כי אין לי את הכלים. אין לי את החברים, אין לי את המשפחה, אין לי כלום שיעזור לי למשוך קדימה. אני משתיק את המצפון עם אלכוהול, אבל אני יודע שרע לי,אני מרגיש את זה כל הזמן. גם כשאני מחייך, גם כשאני מתחבא, גם כשאני ישן. זה זורם בתוכי. אני ושב על זה הרבה בזמן האחרון. אני אומר לעצמי מה כל המלחמות האלה שוות? אין לי ערך לחיי אדם, ולכן אני לא מצליח להבין בשביל מה עליי להמשיך להיות. כמו שנשמע שטנק נהרס אבל החייל נשאר בחיים. אני לא מצליח להבין למה זה כ"כ חשוב שהוא שרד. למה אף אחד לא צועק : "הלו, הטנק הזה שווה פי 10 ממנו!" אני לא מצליח לראות חשיבות בחיים ולכן אני יכול להיפרד מהכל כאן בצורה חלקה ונוחה יותר. וגם לא איכפת לי אם למישהו יכאב או שלמישהו יפגע כי אני חייב לחשוב קודם כל על עצמי ואם רע לי ומצאתי דרך פתרון לא רעה בכלל - אז כל השאר לא מעניין אותי, אני רוצה לעזוב ואני לא רוצה לחזור יותר. פתאום אני מבין שלא אוכל להיות בשום מקום על פני הכדור. למה כ"כ רע? למה כ"כ בודד? למה חשוך גם ביום? איך אפשר בכלל לחיות ככה? כולם אומרים לי שיהיה טוב, כולם שקרנים, כולם עיוורים, כי יהיה פה רק יותר ויותר רע. ההתמוטטות התחילה שנים לפני, אבל עכשיואני עומד לבד, בחושך, בלי אף אחד, לא מכיר את עצמי, וגם לא רוצה להכיר. אני סה"כ רוצה שיעזבו אותי בשקט. תנו לי לגווע, תנו לי לדעוך. רק למות.
 

kaban

New member
זעקה לעזרה

זו פעם נוספת בה אתה כותב או זועק לעזרה, אני מתקשה להבין מה אתה עושה חוץ מלכתוב כאן כדי לעזור לעצמך, אני פונה אליך שוב גש וקבל עזרה ואם אתה חושש או לא יודע איך לעשות זאת אתה יכול להשאיר לי פרט מזהה כאן או במייל או במסר אישי ואני אנסה לדאוג כי תקבל עזרה
 

naknicki

New member
אני יודע מה זו זעקה לעזרה,

אבל אני גם יודע מה זה כשאף אחד לא שומע אותך. וככה אנחנו חיים היום. כולם אינטרסנטים. כולם צריכים להרוויח משהו. הפסיכולוג יבין שאני סיפור הצלחה, הפאסימיים יעדיפו אותי מת. אני לא רוצה עזרה כי אני לא חושב שמישהו יוכל לעזור לי להיות משהו שאני לא. אני רוצה לשנות את עצמי, לא להשלים עם מה שאני באמת. ואת זה אף אחד לא יוכל לשנות, אפילו לא אלוהים. ואם הוא עשה אותי ככה, הוא גם יקבל אותי ככה בחזרה. אני לא יודע אם קיימת דרך אחרת, אני לא יודע מי רוצה לחיות ככה, אני לא יודע מי מקבל אותי ככה. אני לא רוצה לחיות ב"ארון", אני לא רוצה להיות שונה אבל ככה נוצרתי ולכן החלטה על מוות היא בחירה שלי. הבנתי מה אני צריך לעשות כדי שאף אחד לא יפגע. אני הולך לסיים את הצבא, עוד שנה, אני אחסוך כסף ואטוס לחו"ל. אני אלך לאיבוד בין אנשים, בין סמים, אבין מחשבות על אבדון עד שיבוא אותו היום בו אקבל את ההחלטה. אולי היא תהיה החלטה של חיים, סביר להניח שלא. ככה, כשאין אף אחד מסביב, אחרי שאנתק כל מגע עם החיים הישנים שלי, משפחה, חברים, אוכל למות בשקט. אני רוצה לשכוח מהכל, ללכת בשביל שבחרתי, בזה שיועד לי מהיום שבו נולדתי. מוות.
 

what to do

New member
נקניקי...

יש לי שאלה, וזה לא מתוך ביקורת אלא מתוך שאלה... למה אתה מספר לנו את זה? כאילו, מה המניע שלך לכתוב את כל מה שאתה כותב פה?
 

kaban

New member
תודה לך

אני רוצה להודות לך שעל אף המצב אותו אתה מתאר מצאת לנכון לתת לי תשובה, זו הפעם הראשונה שאתה משיב לי ואני מודה לך על כך. מדוע חשוב לך שנדע איך אתה מרגיש? זה עוזר לך? אתה רוצה שאנחנו נרגיש מה שאתה מרגיש? אולי שנרגיש מעט אשמים? מעניין אותי לדעת ואני אודה לך אם תשיב לי וכפי שאמרתי אם אתה רוצה שהעזרה תגיע אליך תן לי פרט מזהה כל שהו אפילו במייל [email protected]
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
naknicki יקר...

אנחנו מרגישים שאתה עובר תקופה קשה.. מלאה במחשבות, בתהיות, בהתלבטויות.. וזוהי תקופה מתמשכת.. תודה שאתה משתף אותנו. אתה מתאר את השוני שלך שתלוי בחברים, במשפחה.. אתה מתאר את התרופה שלך.. שהיא באלכוהול ובמחשבות שבעצם מתחמקות מהתמודדות אמיתית.. והכל מסתובב בעצם בסביבה שלך, במי שמקיף אותך, ובפתרונות חיצוניים.. ואיפה אתה? האם יש בך רצון אמיתי למצוא את הכוחות בך, את האנרגיות, ולהתמודד באמת, מבפנים... להפוך את החשיכה הזו לאור? למלא את הבדידות בתוכן שוקק?.. אתה לא לבד.. אנחנו אתך, ואנחנו מקווים שאתה מרגיש בכך שכל עוד זה תלוי בנו, ובאנשים האחרים שעונים ומגיבים לך כאן (רק מתוך רצון לעזור באמת ולא משום אינטרס אחר, וזו הזדמנות גם להגיד לכם תודה), לא ניתן לך לדעוך או לגווע. מה אתה אומר? אחרי שפרשת בפנינו את התמונה הכואבת והקשה הזו, ואחרי שהבענו נכונות ורצון להיות אתך - אבל גם לנסות ולצאת משם.. איפה אתה עומד? איך נוכל לעזור לך?
 
למעלה