down under
New member
לידיעת כל הצדדים וכל המעורבים באשכול/שרשור
הזה.
אריאל (אריק) שרון, נו ההוא שכבר 6 שנים חצי חי חצי מת, בעת היותו שר התשתיות בממשלת בנימין (ביבי) נתניהו הראשונה (בין השנים 96' ל-99')
בצע נסיעת מבחן בקרונוע IC3 מת"א דרום (אז עוד לא היתה תחנת ההגנה, היא נחנכה ב-2002) ועד לבאר שבע.
אז עוד לא היתה באר שבע מרכז אלא תחנה מעפנה כ-300 מ' מזרחית לתחנת ב"ש צפון האוני'.
שימו לב טוב טוב, המסילה היתה גרועה וארוכה יותר מזו הקיימת. במהלך השדרוג וההכפלה קוצרו לפחות 2 ק"מ מאורך המסילה המקורית.
ועל המסילה המקורית שגם לא היתה במצב כל כך טוב זמן הנסיעה היה 49 דקות וחצי. מצומת הולץ (פחות מק"מ דרומית להגנה בת"א) ועד לבאר שבע בקושי 50
דקות וכאמור על מסילה טיפה יותר ארוכה ואשר מצבה הטכני היה בכי רע.
מה לומדים מכך? שעל מסילה מודרנית וחדשה דנדשה לגמרי ועם ציוד רכבתי יותר טוב (קטרי יורו3000) אפשר גם אפשר לבצע ברכבת מהירה-ישירה
ללא שום תחנות ביניים את המקטע ת"א ההגנה - ב"ש צפון ב-47 דקות. בשקט זה יתכן וזה אפשרי.
הזה.
אריאל (אריק) שרון, נו ההוא שכבר 6 שנים חצי חי חצי מת, בעת היותו שר התשתיות בממשלת בנימין (ביבי) נתניהו הראשונה (בין השנים 96' ל-99')
בצע נסיעת מבחן בקרונוע IC3 מת"א דרום (אז עוד לא היתה תחנת ההגנה, היא נחנכה ב-2002) ועד לבאר שבע.
אז עוד לא היתה באר שבע מרכז אלא תחנה מעפנה כ-300 מ' מזרחית לתחנת ב"ש צפון האוני'.
שימו לב טוב טוב, המסילה היתה גרועה וארוכה יותר מזו הקיימת. במהלך השדרוג וההכפלה קוצרו לפחות 2 ק"מ מאורך המסילה המקורית.
ועל המסילה המקורית שגם לא היתה במצב כל כך טוב זמן הנסיעה היה 49 דקות וחצי. מצומת הולץ (פחות מק"מ דרומית להגנה בת"א) ועד לבאר שבע בקושי 50
דקות וכאמור על מסילה טיפה יותר ארוכה ואשר מצבה הטכני היה בכי רע.
מה לומדים מכך? שעל מסילה מודרנית וחדשה דנדשה לגמרי ועם ציוד רכבתי יותר טוב (קטרי יורו3000) אפשר גם אפשר לבצע ברכבת מהירה-ישירה
ללא שום תחנות ביניים את המקטע ת"א ההגנה - ב"ש צפון ב-47 דקות. בשקט זה יתכן וזה אפשרי.