יש צדק בדבריך, שוב.
אני חושבת שכל אחד פה משקיע שעות ואף מעבר לזה בבלוג שלו. זה שאת לא רואה מזה כסף, זוהי בחירה שלך ואני באמת מכבדת את זה. אני כן רואה כסף וכל תשלום עובר כתרומה למשפחה נזקקת, כי כך החלטתי מלכתחילה וזה נותן לי ערך מוסף לכל העניין. אני לא משתמשת בכספים לטובתי, אבל אם ישנה אופציה שכזאת, אני אקח אותה בשתי הידיים, אבל למטרה טובה. אני לא אתעשר מעוד 400 ש"ח פעם ב... אבל יש אחרים שזה בהחלט נחוץ להם. אני בהחלט חושבת שיש מה לתקן, אבל נדמה כי קצת יצאנו מפרופורציות. יש עוד אתרים בהם ניתן לפרסם רשומות ואיש כטוב בעיניו יעשה. אם אראה שכלו כל הקיצין, אפנה למקומות שיאפשרו לי לעבוד בשקט. אבל בינתיים אני חיה בשלום עם כל מה שקורה ולו בגלל עצם העובדה שהבלוג מבחינתי, עם כל זה שאני משקיעה את הנשמה ומיטב הכוחות בכל רשומה, זה בעצם עניין נלווה, לא עיקר חיי וודאי לא משהו שיעלים את חיוכי בבוקרו של יום. אני יכולה לומר לך שהיו אף פעמים שבירכתי על הפסקה בת יום- יום וחצי בשימוש באתר, שכן "פתאום" מצאתי עצמי עושה דברים שלא חשבתי שאעשה, ולמדתי לאזן בין זמני ההשקעה שלי בבלוג. היום אני נכנסת מתי שנוח ומתאים לי והריצה אחר עוד תגובה, עוד רשומה ועוד כניסה לא קיימת עבורי. מי שנכנס ברוך הבא, מי שמגיב, סבבי, אבל גם מי שלא, זה אחלה. מלכתחילה פתחתי את הבלוג למטרה אחת : שישאר אחרי משהו וממש לא מעבר לזה. ברגע שקצת יצאתי מהפרופורציות חזרתי לישורת ומייד. אין ספק שהבלוג הוא לא מרכז חיי ובטוחני שגם לא מרכז חייך, אבל שטויות, צריך להכנס לפרופורציות ודי. אני קצת סוטה מהנושא... סורי. אני משוכנעת שבתפוז יעשו הכל כדי למזער תופעות שכאלו ובנוגע לפיצ'ר של פייסבוק.... לא מבינה, לא יודעת, לא אכפת לי [כבר אמרתי]. אותי מעצבנות הרבה יותר הפרסומות הווקאליות שקופצות לי ללא כל התראה ומקפיצות את לבי [ולרוב זה קורה בשעות הלילה המאוחרות, כשאני בדיוק שוכחת לכבות את הרמקולים וכל הבית צריך לשיר פה אחד את הפרסומת של קוקה קולה או וואט אבר, מתוך שינה...], אבל כבר דנו בסוגייה של תפוז ועצם היותה חברה עסקית כלכלית פרופר. עם הכל, אני מוצאת שתפוז זה בית חם, תומך וקשוב לצרכינו, גם אם לא תמיד הכל הולך קל וגם אם לא תמיד הם עומדים דום לדרישותינו. בסופו של דבר הם אלו שמחליטים ואנו אמורים להתיישר לפי מקצב חלילם ולא להיפך. אני כן יכולה לומר לך שבכל פעם, אבל ממש בכל פעם שפניתי לטל לוין עם בעייה כלשהי, קיבלתי תגובה מיידית והבעייה טופלה תוך זמן סביר. אני לא חושבת שכזה שירות קיבלנו בעבר עם דבורית ולא הייתי בימיו של בצלאל כדי להעיד אחרת. אני רק יודעת שכשיש כתובת מסבירת פנים, הכל לי אישית נראה אחרת. כשמחייכים לי אני מחייכת חזרה, גם אם המציאות היא לא ה"מיי קאפ אוף קופי" בדיוק. אני חושבת שאנחנו צריכים להבין שזה מה שיש, לפחות כרגע ופשוט לזרום עם מה שיש. אני משוכנעת שמנכ"ל תפוז לא ממש ישן טוב בלילות עם כל מה שקורה, אבל אין לי ספק שלא יעלו משהו שהוא נגדינו. אולי יכניסו עוד ועוד פרסומות, אך לגעת במשהו לא כשר, [כמו שהבנתי מההקשר שלך למקרה ההוא של הבלוגר שנתבע, לא נראה לי שזה קשור הפעם]. ואולי לא הבנתי נכון, אבל לא חשוב. טוב, הגזמתי. הלכתי. בוקר טוב.