הליגה הגרמנית - שימו לב לתרחיש אפשרי

lemmacantor

New member
מה שאומר שגם בגרמניה יש ים ../images/Emo13.gif

למרות דווקא בילפלד במאבק על ההשארות בליגה.
 

Xavies6

New member
ובאיירן מסיימת בתיקו 2-2 עם הופנהיים.

לא יודע אם אפשר לקרוא לזה "נקמה" מצד הופנהיים על ההפסד הכואב בדקות האחרונות לבאיירן בסיבוב הראשון, אם היא בתוצאה הזאת הורסת לבאיירן את האליפות אז זה יחשב כנקמה. שבוע הבא יהיה מעניין. מה זה מעניין, הכי רותח שבעולם... שטוטגארט הוכיחה שהיא מסוגלת לעקוץ ובאיירן, אי אפשר כבר לדעת מה יהיה איתה. מבחינת המאבק היותר מעניין הוא של המוליכה שהכל הכל הכל תלוי בה - ארבעה ימים אחרי גמר גביע וופ"א, מעניין לראות איזה ברמן נקבל, ברמן מופסדת עם כשלון בטורקיה נטול דייגו, או את מחזיקת גביע וופ"א החדשה (והאחרונה) שתבוא לבית של הזאבים, מצויידת הפעם בדייגו - ומיותר לציין שאם היא תנצח את שחטאר ותזכה,, היא לא תרצה לאבד אפילו טיפה של מומנטום כי מיד אחרי וולפסבורג יש לה את גמר הגביע הגרמני מול לברקוזן. קחו את זה בחשבון. או שאם היא תזכה אז דווקא מול וולפסבורג היא תעדיף לשחק בהרכב חסר.
 

Xavies6

New member
תיקון - 3 ימים אחרי הגמר, לא 4

והגמר אח"כ הוא שבוע אחרי, אבל זה עדיין נחשב מהר.
 

Cade Foster

New member
לדעתי האליפות הוכרעה

את ברמן הליגה כבר לא מעניינת, ע"ע המשחק היום. מצד שני וולפסבורג אצלה בבית עם מאזן מטורף של 15 ניצחונות ותיקו אחד... לך תהמר שדווקא במחזור האחרון יגיע ההפסד הראשון
 

lemmacantor

New member
ברמן היא הקבוצה הכי לא צפוי בגרמניה

העונה. זה כל כך מתאים להם השנה לתת בראש 5:2 לבאיירן בחוץ ולהפסיד 3:1 לקרלסרוהה בבית.
 

Xavies6

New member
זה היה בגלל

גמר גביע וופ"א שביום רביעי... לא שלא היו להם הפסדים מביכים כאלה העונה גם בלי זה.
 

Xavies6

New member
אל תפתח פה לשטן. ../images/Emo8.gif

כי באיירן תשבור לך את הלב.
 

KaiserDino

New member
הדעה היחידה שקובעת ונכונה

מה שהדינוזאור כותב בפסקה 2 בלינק למטה - זה מאתמול בצהריים .
 

Abbe Faria

New member
מדהים

אפילו על הבונדסליגה, ליגה שבה באופן באופן די תדיר קבוצות שאיבדו עניין בליגה לוקחות נקודות מקבוצות צמרת ומכריעות אליפות יש לזיוני שכל שלך מקום... היית פעם במשחק בונדסליגה? ראית פעם קהל של 50,000 איש (חלק מהמגרשים יותר, חלק פחות) ממשיך להגיע גם למשחקים של קבוצות שאיבדו עניין? אתה באמת חושב שהראש של השחקנים בים כשעשרות אלפי אנשים באים לראות אותם (אם לאוהדים אכפת, אז צא מנקודת הנחה שגם לשחקן מקצועני אכפת) משחקים עד הדקה האחרונה? ראית במקרה היום את הופנהיים? קבוצה שכבר איבדה עניין בליגה נלחמת עד טיפת הזיעה האחרונה נגד באיירן? או את שאלקה נגד הארטה? או את לברקוזן מפרקת את גלדבך למרות שגם לה אין שום סיכוי לכלום? קלן מנצחת בהמבורג, למרות שה"ראש של קלן כבר בים" והאמבורג נאבקת על מקום בגביע אופ"א? הנה, 4 קבוצות שאין להן יותר שום דבר להשיג העונה, לקחו נקודות מ4 קבוצות שעוד נלחמות על אליפות, מקום באירופה או נגד הירידה... איך זה מסתדר עם התיאוריה שלך? בכדורגל המקצועני כל שחקן רוצה לשחק כדורגל ולנצח עד הרגע האחרון, הרי גם כשאני וחברים שלי משחקים כדורגל אחרי העבודה, כל אחד רוצה לנצח, אז למה ששחקן מקצועני שזאת העבודה שלו, לעיני עשרות אלפי אנשים (ומליונים בטלוויזיה) לא יעשה את המקסימום לנצח?
 

גקהאמר

New member
האמת שהוא צודק בכל מילה שכתב

האנובר הפסד אחד בבית העונה היה להם פתאום הם חוטפים חמישייה
 
וולפסבורג 0-5,דורטמונד 0-6,לברקוזן 0-5

מצטער להרוס לך את החגיגה וכבר הבעתי את דעתי על הליגה הזאת כמה פעמים,אבל הדברים האלה שבכותרת גורמים לי לרצות להקיא,בושה.ליגה שכולה בית *ונ*ת.
 

Xavies6

New member
כן, כי בליגות אחרות זה לא קורה

די עם השטויות. הליגה ה3\4 בעולם.
 
למעלה