הליכודניקים הם החוליה החסרה בין חסרי החוליות לקופים

סטילהוק

New member
נתניהו ראש ממשלה כבר 3 קדנציות ברציפות כברירת מחדל

תשאל כל ליכודניק והוא יגיד לך את זה. הם אפילו מודים שהוא דופק אותם, אך טוענים שאין לו אלטרנטיבה. בדמגוגיה והפחדות תעשה לך שלטון, ונתניהו הכי טוב בזה. עד כדי כך שהוא הצליח גם לגנוב קולות מהימין וגם לגרום להם לא לבנות אלטרנטיבה לשלטון המושחת שלו.
 
אתה סותר את עצמך

כי לפי כן כתבת שבחרי הלכוד לא יודעים כלום ועכשיו את כותב שהם כן יודעים
וממתי הטענה שאין לו אלטרנטיבה מעידה על טיפשות ?
זכותך המלאה לא להסכים איתה אבל אם יש כאלה שחושבים כך זה גם זכותם המליאה.
מה שמחזיר אותי לעניין הראשון כולך מלא שינאה למי שלא מסכים עם דעותך.
אתב פשוט מסרב לקבל את העובדה שיש אנשים בדיעות אחרות משלך.
 

סטילהוק

New member
אין פה שום סתירה, כי רק מטומטמים בוחרים במי שפוגע בהם

ועל אחת כמה וכמה כשהם יודעים שהוא פוגע בהם. קשה לי מאוד להאמין שאדם עם שכל בראשו היה בוחר שוב ושוב את מי שפוגע בו, ועוד בטענה המפגרת שאין לו אלטרנטיבה. ואיך תהיה לו אלטרנטיבה אם אתם לא בונים לו אלטרנטיבה ובמקום זה ממשיכים לבחור בו שוב ושוב ושוב? כמה מטומטם צריך להיות בשביל זה?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא תמיד מצביעים בעד לפעמים מצביעים נגד

והם מצביעים נגד הדרך של שלום עכשיו, של אוסלו של השמאל. כמו שבארה"ב בבחירות האחרונות הצביעו נגד הילארי או נגד טראמפ ולא בעד הילארי או טראמפ.
 

סטילהוק

New member
כשאתה מצביע נגד אתה מצביע נגד עצמך.

אם אין לך למי להצביע בעד עדיף כבר שלא תצביע בכלל, מאשר שתקלל את הרגע שהצבעת למי שפגע וממשיך לפגוע בך. רק בגלל שרצית להצביע נגד. אבל בעצם נגד מי הצבעת אם לא נגד עצמך?
 

איציק3332

New member
הוא מסמל את הרוע ההתנשאות וההתבהמות של השמאל

כבר התרגלנו לזה עשרות שנים ככה שאין מה להתרגש
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מה לעשות שהתשקורת עושה שטיפת מוח קודם נגד ליברמן

ועכשיו נגד בנט וגורמת לימנים להירתע מלהצביע לימין האמיתי (כשליברמן היה עם אורי אריאל, אריה אלדד וצבי הנדל, הוא היה ימין אמיתי). חוץ מביבי גם התשקורת מפחדת פחד מוות שיהיה ראש ממשלה ממפלגה ימנית מהליכוד ולפני כל בחירות מתחילה מסע הפחדות והשמצות.
 

סטילהוק

New member
ליברמן ימין כמו שאסד ציוני

הדבר היחיד שמעניין את ליברמן זה מה יש לו להרוויח. בגלל זה הוא ישב בכל ממשלה, כולל זו של אולמרט. ולא לשכוח שליברמן הוא האיש של פוטין בישראל, קרי פוטין מחליט בשבילו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל השאלה אם הוא כבר היה כזה כשהתאחד לרשימה אחת

ולסיעה אחת עם גנדי הי"ד, צבי הנדל ובני אלון ובהמשך אורי אריאל ואריה אלדד. או רק לאחר שהוא "התגרש" מהם לאחר שהבין שרוסים לא אוהבים דתיים ובורחים ללפיד האב ולליכוד והסרוגים מתקשים להצביע ליו"ר מפלגה ללא כיפה ובורחים למפד"ל, כך שהאיחוד הזה כמו בהמשך האיחוד עם הליכוד רק מזיק לשני הצדדים ופרש ויצא עם תכנית חילופי השטחים שלו. אם כי סביר להניח שכן קודם הוא חשב שמולדת ותקומה יאפשרו ליצור מפלגה מימין לליכוד שתתמודד על ראשות הממשלה וכשראה שזה לא עבד ניסה לבד עם מצע פופוליסטי שרוב העם יתמוך בכל דבר שיש במצע שלו ואמנם ביבי בקושי קיבל מנדט יותר ממנו, אבל זה עדיין לא זה, אז ניסה לחבור לליכוד כסגן של ביבי וגם זה לא עבד, אז הוא החליט ללקק ללפיד ג'וניור קודם מהאופוזיציה ואחר כך ממשרד הביטחון מתוך ידיעה שרוסים רבים הצביעו ללפיד האב וללפיד הבן כי יש להם הסכמה איתם בנושאי דת ומדינה. אז בקיצור רק מעניין אותו להפוך לראש ממשלה, ולא שום אידיאולוגיה.
 
למעלה