כולם כותבים כאן שכל הכסף מהנוסעים הולך למשרד התחבורה, והוא משלם למפעילות לפי הביצוע.
אני מנסה לקרוא את המכרזים, ומופיעים שם נתונים על התחשבנות בין החברות השונות על חופשי חודשי ונסיעות מעבר.
אם כל הכסף הולך ישירות למדינה, מה זה חשוב להתחשבן בין החברות המפעילות? שכל חברה תביא את כל הכסף שהיא מקבלת, ישירות למדינה, וזהו.
אני תמיד הבנתי מזה, שהכסף מהנוסעים הולך לחברה, וחוץ מזה המשרד משלם לחברה עוד סכום לפי קילומטרים, אבל הכסף מהנוסעים הולך לחברה המפעילה, ונשאר אצלה.
מצ"ב צילום מתוך אחד המכרזים, שם כתוב שהכנסת המפעיל מורכבת ממכירת כרטיסי נסיעה, חלק המפעיל בחופשי חודשי, וגם מסובסידיה שמשלם המשרד. לא כתוב שם שהסובסידיה מחליפה את התשלום מהנוסעים, אלא בנוסף.
אשמח אם מישהו יוכל להסביר את הנושא בצורה מדויקת
אני מנסה לקרוא את המכרזים, ומופיעים שם נתונים על התחשבנות בין החברות השונות על חופשי חודשי ונסיעות מעבר.
אם כל הכסף הולך ישירות למדינה, מה זה חשוב להתחשבן בין החברות המפעילות? שכל חברה תביא את כל הכסף שהיא מקבלת, ישירות למדינה, וזהו.
אני תמיד הבנתי מזה, שהכסף מהנוסעים הולך לחברה, וחוץ מזה המשרד משלם לחברה עוד סכום לפי קילומטרים, אבל הכסף מהנוסעים הולך לחברה המפעילה, ונשאר אצלה.
מצ"ב צילום מתוך אחד המכרזים, שם כתוב שהכנסת המפעיל מורכבת ממכירת כרטיסי נסיעה, חלק המפעיל בחופשי חודשי, וגם מסובסידיה שמשלם המשרד. לא כתוב שם שהסובסידיה מחליפה את התשלום מהנוסעים, אלא בנוסף.
אשמח אם מישהו יוכל להסביר את הנושא בצורה מדויקת