המופע של קוינטנה, יום הגרזנים, תקראו לזה...

המופע של קוינטנה, יום הגרזנים, תקראו לזה...

תקראו לזה איך שאתם רוצים, אני קראתי לזה המופע ההיסטורי של קוינטנה.

עדיין יש שלושה קטעי על. שני סיומי פסגות ועוד קטע נגד השעון אישי בעלייה.

באותה מידה שהיום קוינטנה פירק, ביום אחר הוא יכול להתפרק.

הייסזדל הרשים מאוד היום, אילולא התאונה בקטע הנג"ש הקבוצתי הוא היה נאבק על החולצה הוורודה.

כואב הלב לראות את ההתרסקות של אוונס, נלחם כספורטאי על (במובן האנושי כמובן הספורטיבי) ובכל זאת זה היה צפוי שהוא ידעכך כך.

אורן אורן אולי עשה טעות שלא ביצע מרדף מוקדם יותר, מצד שני גם חבריו לדבוקה של המדורגים בראש עשו טעות, על כל שניה שהוא התרחק מהחולצה הוורודה הם התרחקו כמה שניות מאותה החולצה.

הסיכום שלי בשוונג - כאן
 

bike3

New member
קצת התבלבלת בכתבה

קינטאנה במוביסטאר ולא בסקיי. הסיבות שבגללן הוא לא בתור הן אחרות (מחוייבות של הקבוצה לוולורדה - לפני התרסקויות - ספונסרים וכו').
 

shakir balik

New member
טעויות אכן לא אופייניות ליאיר, אבל...

אני מניח שחוסר ההתייחסות לשאלת הניטרול שגדי הרחיב עליה, נובע מהעובדה שיאיר עד כמה שאני זוכר נכון צופה במרוצים בלי סאונד ולכן כנראה לא היה מודע לכל הסאגה בזמן שכתב.
רק אוסיף שאני נהנה ומרותק לכל כתבה ששניכם מעלים. מתחיל איתם את הבוקר. אז תודה לכם!
 
אכן טעיתי, תוקן ובקשר לרכיבה הנייטרלית

הטעויות תוקנו ומסקנות הוסקו.

בקשר לרכיבה הנייטרלית - הייתי מודע לסאגה בזמן אמת. גם דיברתי על זה עם מי שהיו איתי בקשר בזמן המרוץ.
איני בטוח כמה זה השפיע, זה בטח יתברר בימים הקרובים, אבל לא נכון היה לייחס את המופע של קוינטנה לאותה הודעה שיצא, לא יצא או יצאה ובוטלה.
 

royc6

New member
מחר קטע "מנוחה" זה הזמן לתקוף

צריך איחוד של אינטרסים עם אומגה BMC ומתנדבים אחרים ופשוט לתקוף במישור
סקסו עשו את זה בטור לפני שנה ובוולטה ב2012
זה כנראה לא יקרה ויהיה ניצחון לקב בריחה (אדם הנסן או אחד האיטלקים הצעירים
 

gadis13

New member
לזה אתה קורא מופע היסטורי?

לזה אולי קוראים גניבה במדרון (ולמי שכותב כך קוראים גנב דעת).
המהירות (להוציא כתבה לפני שמתבררים הפרטים) מהשטן.
 
לא בטוח שזה היה טוב לקינטאנה

דקה יתרון לפני 20 רודפים אולי חיסרון. ואוונס אולי יסייע 10.
 

YotamKa

New member
פתרון לסוגיית שמו של פוצוביבו. השם פירושו

באיטלקית "באר-חי".

אמר לי את זה רוכב יהודי ממוצא איטלקי שנמצא בארץ במיוחד לצורך רכיבות בשומרון.
 
הכי טוב בלי מכשירי קשר לרוכבים

ואז אף אחד לא יבלבל לשני את המוח. כמו שרוכבים במרוצים שהם לא WORLD TOUR. אם יש סכנה בטיחותית זה באחריות מארגני המרוץ לידע את הרוכבים ולא באחריות מנהלי הקבוצות.
 


 
היום

מה שכתוב בפייסבוק וטוויטר מעניין את כולם יותר מאשר מה שהמארגנים אומרים אז הבלבול מוחלט, לגבי התוצאות אבל כל מה שראינו יחזור על עצמו פחות או יותר בקטעים הבאים.
 
גדי בדוק איפה נפתח הפער.

כשהרוכבים נכנסו לעלייה האחרונה הפער לא היה כה גדול.

התלונות של הרוכבים על בלבול בגלל ההודעה על רכיבה נייטרלית בירידה מהסטלביו נשמעות לי בדיוק כמו תלונות של שחקני כדרוגל והמאמנים על שער מנבדל, או פנדל שנשרק או לא נשרק.

ביורוספורט + סייקלינגניוז ידעו לספר שרדיו המרוץ הודיע שאין רכיבה מנהלתית במורד הסטלביו כשהפערים היו מאוד קטנים.

בדקתי אתמול בערב את התגובות של כל מי שהצלחתי לשמוע ולקרוא מיד אחרי הקטע. אם היה איזה ספק לגבי כשרות המרוץ או אי הבנה בין השופטים והמארגנים למנהלי הקבוצות והרוכבים כבר היו מערערים.

יש רוכבים שטוענים כי התבלבלו, אבל כתבתי בפסקה למעלה מה אני חושב על זה.

אגב, כמעט את כל הפער מהחולצה הוורודה (והקבוצה בה רכב אורן אורן) פתח קוינטנה בחצי השני של העלייה לקו הסיום ורק חלק קטן ממנו במורד מהסטלביו.
 

gadis13

New member
טעות קלאסית של אנשים שעוקבים

אחר כדור-רגל (אופניים זה קצת מסובך יותר).
נראה הגיוני שאם הדבוקה הייתה רוכבת ביחד עד למרגלות הטיפוס לואל מרטלו הפער היה דומה לפער בסיום או שקווינטאנה וחבורתו היו יכולים לברוח ולהתחיל לטפס לבד? לא!
 
גדיו - בוא נעשה סדר בדברים.

איפה וכמה לטענתך נפתח הפער?

ובבקשה דייק ל - כמה פער היה בין הקבוצה של קוינטנה לבין הקבוצה של אורן בתחילת העלייה לקו הסיום?
 
נתון חשוב להבנת ההתרחשות

שימו לב כמה תאונות היו במורד מהסטלביו - אפס.

בקטע שהיה בשבוע הראשון הייתה סכנה של החלקה, רוכבים התריעו אל זה ואכן הייתה רכיבה נייטרלית כמעט לכל אורך הקטע ובסוף (כשחזרו להתחרות) בכל זאת היו תאונות.

ובאופן מדהים - 160 רוכבים הגיעו לקו הסיום במגבלת הזמן.
רק שבעה רוכבים לא הצליחו להגיע לקו הסיום במגבלת הזמן.
מהשבעה יש כמה שהיו פורשים גם ביום אביבי ולרקע ציוץ ציפורים.

בדרך כלל בקטע עם שלג + גשם + ערפל + בלבול על רכיבה מנהלתית כן או לא + שלוש פסגות כה גבוהות, יותר משבעה רוכבים פורשים.

הטענות של הרוב היו על סיכון אפשרי של הרוכבים. העובדה שהקטע הסתיים עם אפס תאונות, רק שבעה שלא עמדו במגבלת הזמן ופורש אחד מסיבה אחרת (בואסון האגן אדוולד) כנראה שהיה קצת פחות מסוכן ממה שנטען על ידי המתלוננים.

עוד נתון חשוב - זכרו כמה פנצ'רים יש בדרך כלל בקטעי גשם, מישהו זוכר שהוא ראה בשידור פנצ'ר לרוכב?
 

gadis13

New member
מה הפלא?

רוב ההתרחשות החלה בירידה מהסטלביו - אך רק למספר מועט של רוכבים - היתר ירדו בקצב איטי ומדוד. לאחר מכן - במישור, ובטיפוס האחרון, לא צריכות להיות בעיות מיוחדות מבחינת החלקה.
פנצ'רים - נו באמת - למה זה קשור פאנצ'רים - לפעמים יש הרבה ולפעמים פחות?
מהירות כללית? - מה זה אומר - שקווינטאנה לא טיפס מהר?
הפסקת לקרוא עידכונים? - האם נראה לך נורמלי שכמעט כול קבוצות הרוכבים הבכירות נעמדות על רגליהן האחוריות? (וגם כאלה שדווקא שלחו רוכבים לקבוצה הראשונה, גם אלה מספרות על הקטסטרופה).
 
זה בסדר גדי, מותר לך לחשוב אחרת.

על התלונות כבר כתבתי מה דעתי.

אם מישהו היה עומד על רגליים אחוריות ההתרחשות הייתה שונה לגמרי. כעובדה לא היו תאונות ובקשר לפנצ'רים - יש קשר ישיר בין גשם לפנצ'רים. מי שרכב בגשם, בכל מקום, יודע שיש קשר ובעיקר עם הצמיגים שלא אני ולא אתה רוכבים.
 
למעלה