המזימה חוזרת?

ricoman

New member
הסידרה הכי...

טובה שהיית בתלויזיה. למה לא משודרת יותר??? מת על השטויות האלו, לראות ולעשות:)
 
למה היא לא משודרת יותר?

צירוף אומלל של נסיבות. בהתחלה דחו אותה כל הזמן בגלל המונדיאל, אח"כ פרצה המלחמה הארורה, ולאחר מכן ערוץ 10 רכש את משחקי ליגת העל ושינה את כל לוח השידורים. בנוסף לכך, כל מיני "יפי נפש" התלוננו שהתוכנית כביכול מתעללת באנשים, מבצעת בהם ניסויים מדעיים ללא הסכמתם ועוד כל מיני שטויות כאלה, וזה גם אחד הדברים שגרמו בסופו של דבר להורדת התוכנית, למרות הכסף הרב שהערוץ השקיע בה. בהזדמנות זו אני רוצה לומר, במיוחד לשונאי ומתעבי הסידרה, אם הם עוד קוראים פה בכלל, שאין לכם מושג כיצד הורדתה מהמרקע השפיעה על הבית שלנו. הרשו לי לנצל במה זו לסיפור אישי. יש לי אחות קטנה, אוטיסטית, והיא טוענת שבסידרה הזאת ישנן משמעויות רוחניות עמוקות. היא לא הסכימה להגיד יותר מזה, ואמרה שכל אחד צריך להבין את זה בעצמו ושקשה לה מאוד מבחינה אישית ונפשית לפרט על כך. מכיוון ששמעתי תיאוריות על כך שלאוטיסטים ישנם כוחות על טבעיים ושהם רואים את העולם בצורה אחרת מאיתנו ולכן גם מסוגלים להבין דברים שאנו לא מבינים, אני נוטה להאמין לה. זוהי הסיבה האמיתית שאני מגן כ"כ על התוכנית הזאת וטוען שחייבים לשדר אותה עד סופה. הורדתה שברה את אחותי לגמרי, ונכון לעכשיו היא מצוייה בדיכאון חמור ובוכה לעיתים קרובות בשל כך. אני מבקש לא לפנות אלי בכל מיני עצות חסרות טעם לטיפולים למיניהם שלכאורה יקלו על מצבה, מכיוון שהיא הולכת כל הזמן לכל מיני סוגים מוזרים של טיפולים לאוטיסטים ושום דבר לא עוזר לזה. הדרך היחידה לעזור לה היא לשדר את 8 הפרקים שעדיין לא שודרו, וכרגע כנראה שזה לא יקרה, עקב כל מיני "יפי נפש" שחשבו שהם עוזרים לאנשים בכך שהם גורמים לתוכנית לרדת ובעצם בסופו של דבר רק פגעו בחסרי ישע כמו אחותי המסכנה! זהו, זה כל מה שהיה לי להגיד בקשר לעניין. אני מרגיש מאוד לא נעים לחשוף את הסיפור האישי שלי ככה באינטרנט לעיני כולם, אבל הורי ואני נמצאים במצב די נואש כרגע בגלל אחותי, והיא זו שסובלת הכי הרבה מכולם. אני מקווה שאולי הסיפור הזה יתרום במשהו להשבתה של התוכנית למרקע בקרוב מאוד. תודה לכולם.
 

GK_FF

New member
...........

לך לערוץ 10, ספר להם את סיפור קורע לב זה ותבקש מהם את הפרקים הנעדרים.. אני בטוח שהם יסכימו, אם לא בעקבות הסיפור אז בעקבות הכסף שתוסיף לבקשה. ואגב גם אני אחד מיפיי הנפש.
 
ועל הרעיון של פנייה לערוץ 10 המשפחה

שלי כבר חשבה קודם. העניין הוא שאנחנו לא אוהבים את כל הרעיון של לחשוף את עצמנו בפני הגורמים האלה ומעדיפים להישאר אנונימיים ולראות את הפרקים בטלוויזיה כמו אזרחים רגילים. אפילו לכתוב את הסיפור הזה באינטרנט, בה ניתן לשמור על אנונימיות, היה לי מאוד קשה. עם זאת, במצב שנוצר מאוד יתכן שבסופו של דבר לא תהייה לנו ברירה אלא לעשות את זה.
 
למעלה