המטרה: להציל את היהודים מעצמם

איזה מצחיק אתה, גם אל-קעידה/חיזבאללה/חמאס

טוענים בדיוק אותו הדבר... אתה לא במקום לשפוט את ארה"ב, ארה"ב הצילה את העולם, העולם האמיתי אני מתכוון, פעמיים במאה האחרונה בשני מלחמות עולם, לא שזה נוגע אליך...אצלך זה "רצח", לא שאתה יודע מה זה "רצח" אבל זו מילה גדולה וקשה התואמת את שנאתך לארה"ב.
 

מוחמד5

New member
הצילה את העולם?????????

????????????????????????????? הם רוצחים סדרתיים,אך רוצחים עם רשיון. בעוד כמה שנים ההיסטוריה תשפוט אותם כיאה להם.
 

ינשוף4

New member
המדובר (במפורש) על

חלקה של ארה"ב בשתי מלחמות העולם. במיוחד בשניה (בראשונה היא נכנסה לקראת הסוף). או שגם את זה אתה פוסל? (מסיבות של שנאה לארה"ב, או משום הצד אליו הצטרפה?) (ואני חושב ש"קצת קשה" למצא טענות נגדה גם לגבי חלקה במלחמת קוריאה).
 
אכן הצילה את העולם!!!!!!!

במלחמת העולם הראשונה והשניה. רצח זה גרמניה, רצח זה העולם הערבי, ארה"ב הצילה את העולם, ועשתה את מה שהיה צריך לעשות כדי לנצח. ההיסטוריה לא "שופטת", אבוי לעולם אם ארה"ב תיפול כי האלטרנטיבות, לפחות כיום לא יותר טובות, לא שארה"ב מושלמת אך היא בהפרש ענק על אחרים האלטרנטיבה הכי טובה להיות המעצמה היחידה בעולם ומנהיגת העולם החופשי. טוב מה הפלא, מה יש לצפות מדמגוג סידרתי שמשתמש במילים כנשק תעמולתי, לא רצח ולא בטיח. כן ארה"ב עשתה טעויות, אין מי שלט עושה טעויות, כן היא גם השתתפה באירועים קשים, אך בגדול, אין לה מחליף. סין היא מדינה חסרת זכויות אדם, ברה"מ מושחתת מהיסוד, אירופה פאסיבית מידיי(מבחירה או שלא), העולם הערבי תקוע במאה ה19 (מנטלית, הוא לא קשים להנהיג במאה 20, חוץ מזה מדובר בעולם בלתי יצרני בעליל, בלי נפט הוא לא היה שורד יום, הוא תלוי תלות מוחלטת באוצרות טבע זמניים), מי עוד נשאר?
 
האמריקאים אכן הרגו הרבה יותר, הרבה יותר יפנים

וגרמנים מאשר גרמנים ויפנים הרגו אמריקאים... בשבילך זו "עדות מרשיעה" לא? אז זהו, זה לא אומר כלום!, שום דבר!, נדא!, חסר חשיבות לחלוטין! מה שאומר זה מי תקף ראשון, מי הכריז מלחמה ראשון, למי היו כונות התקפיות ולמי לא - מזה אתה רגיל להתעלם, כמובן, כי זה לא נוח לך, אבל לא יעזור כלום, יפן תקפה ראשונה, גרמניה תקפה ראשונה ולהן ורק להן היו כוונות של השתלטות על העולם וזה הדבר היחידי שמשנה.
 
למעלה