המכשול הכי גדול במכירות הוא שאומרים לך
בסוף שיחה או סוף הפגישה את המשפט
"תן לנו כמה ימים לחשוב על זה".
שזו תשובה שלא אומרת כלום...
חוזרים להציק או שומרים על פאסון?
אין קסמים כדי להעבור את ה"לחשוב על זה" ואני מאמין אך ורק במוצר/שירות שהוא טוב באמת ופחות באסטרטגיות מתוחכמות למיניהן.
בסוף שיחה או סוף הפגישה את המשפט
"תן לנו כמה ימים לחשוב על זה".
שזו תשובה שלא אומרת כלום...
חוזרים להציק או שומרים על פאסון?
אין קסמים כדי להעבור את ה"לחשוב על זה" ואני מאמין אך ורק במוצר/שירות שהוא טוב באמת ופחות באסטרטגיות מתוחכמות למיניהן.