המלצה על טיול

אוגוסט82

New member
המלצה על טיול

שלום , אנו מתכננים לטוס לאירופה לטיול משפחתי ההרכב הוא 2 הורים עם תינוק בן 6 חודשים ו2 הסבתות בסביבות גילאי 45-50 אנו אוהבים לטייל באתרים ולראות נופים לאן כדאי לטוס בחודש דצמבר השנה ? אני יודעת שזו גם תקופת הקריסמס , האם יקר בחו"ל בתקופה הזו ? יודעים על אירועים חגיגיים שיש ואפשר ללכת לשם ? משך הטיול - סופ"ש ארוך (רביעי עד שני בערך)תודה
 

beky1

New member
מה אתם אוהבים?

כפר מול עיר , גורמה מול תרבות ? מוזיאונים או אטרקציות ? מאורגן או עצמאי ?
לאיטליה יש הרבה מה להציע , השאלה מה אתם מחפשים. הערה: באיטליה קר , דצמבר זה כבר ממש חוף והציוד לתינוק ולמבוגרים צריך להיות בהתאם.
אם משכירים רכב , יש להביא איתכם או להשכיר מושב לתינוק, עדיף להביא מהארץ , זו לא טרחה גדולה וגם יותר נוח לילד לנסוע עם משהו שהוא רגיל אליו.
עבור התינוק צריכה להיות הערכות נוספת של פורמולות וטיטולים איתכם. הגיחה הראשונה שלנו לחו"ל היתה עם עוללה בת שנה ועשרה חודשים עם מזוודה שניה שהכילה טיטולים ופורמולות בהלוך ואת כל הקניות בחזור...
 

אוגוסט82

New member
היי

אנחנו רוצים טיול עצמאי , אני אוהבת לבנות לבד את המסלול אוהבים לטייל באתרים , שופינג ובעיקר לספוג תרבות בטן - גב ורביצה במלון זה לא אנחנו . לגבי אוכל , מתפשרים גם על פיצה או ספגטי , לא חייב גורמה לגבי התינוק נגעת בנקודות חשובות מה לגבי מים מורתחים , איך היית מסתדרת עם זה ? רשמתי לעצמי את איטליה מה לגבי אנגליה ? אירלנד ? סקוטלנד ? שוודיה ? קורץ לי האזור הזה אך לא יודעת לגבי האתרים שיש שם (מלבד אנגליה)
 

beky1

New member
מנסיון אישי , גם אנגליה שווה ביקור

לגבי מים מורתחים , קחי איתך את כל הבקבוקים וכלי ניקוי שאת צריכה , אישית השתמשתי במים מינרלים שנקנים במקום בלבד אחרי שעברו הרתחה עם קומקום קטן או בדירה (מצויד עם בדר"כ). למרות שבאירופה כמעט אין מה לחשוש , אך לא לקחתי בזמנו סיכון. אם הוא אוכל מחיות כמו גרבר ודומיו גם כדאי לקחת מהארץ, לא הייתי מסתכנת גם בנושא הזה. אגב, ציוד כזה לאכסן רק במזוודה בלבד ולא בתיק היד. קחי בחשבון שאירופה קרה בעונה הזו ואתם גם מגיעים בעונת קניות העמוסה של השנה. לגבי איטליה , ורונה היא נקודת פתיחה מצויינת ואידיאלית לטיול כוכב לכיוון ונציה , מילאנו , ורונה והסביבה. בכל מקום שתזרקי אבן תמצאי תרבות, גם בצפון לא חסר , מאומנות קלאסית ועד מודרנית.
 
למעלה