המלצה על צימר עם בריכה לזוג ותינוקת

Mastika

New member
המלצה על צימר עם בריכה לזוג ותינוקת

אנחנו זוג עם תינוקת בת שנה מתל אביב שמאסנו בחום הנורא. מחפשים: - צימר טוב, עם נוף יפה ואוויר טוב. משהו מושקע. - שתהיה גם בריכה בצימר, או כניסה לבריכה בישוב, אם אפשר - גם בריכה של תינוקות (גם קטנה ומתנפחת הולך) - לא רוצים מתחם צימרים רועש. אמנם יש לנו תינוקת אבל היא רק אחת ועוד קטנה מידי לעשות רעש ובלגן. - עדיף בגליל המערבי, שיהיה קרוב לים. אבל גם כנרת הולך (אבל לא רמות. רחוק מידיי) - מוכנים להשקיע. אבל צימרים של 1000 ש"ח ללילה זה יותר מידי בשבילנו. אתרי הצימרים גדושים בצימרים ואין לי מושג מה כדאי ומה לא. ראשי סחרחר מרוב השפע. ראיתי כל כך הרבה.... בקתות בלבן, ברוגע אצל נוגה, המון צימרים בגורן, בקיצור - המלצות. המלצות.
 

אורנה 20

New member
צימר חן בחד נס מתאים לך

סוויטה מרווחת משקיפה לכנרת כולל ג'קוזי ענק וכניסה חינם לבריכת הישוב 700 ש"ח לזוג ביולי 900 ש"ח לזוג באוגוסט
 
העיקר לדחוף את הצימר שלך??

איך בדיוק הוא מתאים,איך??? את גובה 900 ש"ח ללילה והיא בפירוש ציינה שהיא רוצה פחות! נחמד שמהחלון נשקף נוף הכינרת אבל גם מהבית שלי בחיפה רואים בימים בהירים את החרמון-זה אומר שאני גרה קרוב??? קרוב לכנרת זה לא חצי שעה ירידה עם הרכב. כ"כ ריק אצלך שאת מפמפמת בלי סוף את הצימר שלך?? את לא יודעת שפרסום זול ולא חוקי מעיד על המוצר?
 

katam

New member
יש המון ישובים בגליל המערבי

כמו מנות, בצת, לימן , מצפה הילה(היתה כאן בקורת חיובית על הצימרים של משפחת שליט בהילה לא יודעת מה קורה עם בריכה) תנסי להקיש את ישובים האילו במנוע החיפוש של הפורום. אם אמירים טוב לכם אז ממליצה על ארץ הגליל יש בריכה בישוב . אנחנו היינו בשבועות עם ילדינו המתבגרים בשבועות והיה מעולה
 
למעלה