המלצה: שינוי שם הפורום

דוד5

New member
המלצה: שינוי שם הפורום

היות ושם הפורום נוגד את אופי המנהלים, המשתתפים והנדון בו, יותר היה מתאים להסב את שמו של הפורום לאוכל טעים. זה זמן רב אני מנסה למצוא קשר ולהעלות על הפרק נושאי כשרות למיניהם, אך הנושא רחוק מתחומי הנושא בפורום, על תשובות מגוונות ונדונים בתחום, יש מענה מהיר ומעניין יותר. מנהלים וחברים הייתי שמח לקבל את תגובתכם.
 

Rebeccan

New member
לא הבנתי

ובאשר לטעם - על טעם ועל ריח ........ ויש מי שטוענים בתוקף שבשר טעים להם (צמחוניה אנוכי) או חיות ים כאלה ואחרות - אז מה זה בדיוק "אוכל טעים" ? רצוי כמובן שאם אוכלים יהיה טעים - אבל כאן להבנתי הרעיון הוא גם "כשר"
 

דוד5

New member
יותר התכוונתי לא לקשור

פורום זה לכשרות מאשר לקשור אותו לענין אחר, אז ``טעים`` הייתה זו רק תחליף, תמצאי משהו יותר טוב, אדרבה... אך זה לא לענין שאנשים באים לחפש כאן נושאי כשרות ולא בדיוק מוצאים את הקשר בין שם הפורום לתוכנו (הכוללת את השקפת המנהלים הידועה בנושא). כגון: הכשרת מסעדה שכשרותה ניטל בגין אי סגירתה בשבת, ועוד דברים מעניינים שתוכלו לקרוא בדפים עברו.
 
חושבת שיש בעייה של ציפיות

הרי מנהלי הפורום אינם משגיחי כשרות במקצועם הפורום נפתח ע"מ לתת מענה למי שמעוניינים בתמכונים טעימים וכשרים ולא מוצאים את מקומם בפורומים אחרים בתפוז, בשל עניין הכשרות. לגיטימי לשאול שאלה בנושא הלכות הכשרות אבל אם לא יהיו כאן גולשים שיש להם נסיון וידע בנושא לא תתקבל תשובה המהות של פורום הוא שהחברים מפרים אותו ולאו דווקא נדרש מנהל מקצועי בנושא כזה או אחר. ומעבר לכך - לכל פורום חדש יש חבלי לידה כל פורום חדש לוקח לו זמן להתייצב עם גולשים קבועים והתנהלות פחות או יותר מסודרת רק צריך לתת צ'אנס סבלנות...
 
../images/Emo45.gif ואני רוצה להוסיף .. ../images/Emo26.gif

מאחר ודוד הזכיר את נושא השרשור של האם הית אוכל במסעדה כשרה ללא תעודת כשרות. . רק להבהיר, הפורום נקרא "אוכל כשר". זה לא פורום של "אנשים דתיים שאוכלים אוכל כשר" או "אנשים חרדים שאוכלים רק במקומות עם הכשר מהודר" .. ועוד .... הפורם נועד לתת במה לכולם, גם לדתיים שמקפידים על כל פסיק בכשרות וגם לחילוניים שאין להם בעיה לשבת במקום לא כשר אבל רוצים לאכול אוכל כשר או לשאול שאלות בנושא כשרות. בהחלט יכול להיות שיהיו אנשים שיסכימו לשבת במקום שאין לו תעודת כשרות משום שפתוח בו בשבת אבל הם יאכלו רק דברים חלביים כשרים. הפורום נועד גם לאנשים האלה ! ובהחלט לגיטימי לשמוע אותם כאן. וכמו ששירה אמרה, כל פורום עובר תקופה של חבלי לידה, אני יכול לגלות שממש בימים אלה אני ולמוןדבש שוקדים על הכנת מערכת ממוחשבת (דף באינטרנט) דרכו ניתן יהיה להוסיף מסעדות כשרות מתוך מטרה להקים מאגר נתונים של מסעדות כשרות . ועוד, אנחנו בונים ארכיון מתכונים דרכו ניתן יהיחה להוסיף מתכונים למערכת.. הכל יהיה מוכן אחרי החגים. בנוסף למוןדבש בקשר עם רב שיתחיל לגלוש בפורום אחרי סוכות ויענה לשאלות הלכתיות גרידה הקשורות לכשרות מאכלים. וכן, גם בפורום של אוכל כשר מותר שיהיו מתכונים, שאלות וסתם שיחות סרק. שיהיה לכולנו יום מקסים
 
למעלה