המסע הקסום -סוג אחר של טיול.שימו לב

Yo-man

New member
כתבה נגד שחיטת בעלי חיים

סיפור מאוד עצוב, אבל כיף זה לאכול סטייק טוב, לא ?
 

danistar

New member
אכן בעיה לא קלה ../images/Emo10.gif

אני חייב להגיד שזו באמת בעיה קשה מאוד . מצד אחד אני מודה שאני נהנה מסטייק טוב ( רומני מה לעשות ) ומצד שני כואב הלב לקרוא את הדברים האלה . ומדובר לא רק על פרות , יש כל כך הרבה סוגי בעלי חיים במצבים האלה . בתור אחד שמגדל חתולה בבית ( שלא מתלוננת על החיים ) באמת הדילמה קשה מאוד .. דני
 

shanty.G

New member
המדובר על

דברים ספציפיים: עגלי חלב הסובלים קשות מרגע הבאתם לעולם וזהו ממש פשע לגדלם ; ועל עגלים וכבשים המיובאים אך ורק לצורך הביקוש לבשר טרי, ועוברים תלאות איומות עד לשחיטה, כמתואר ב"מסע הקסום". את שתי התופעות הללו הללו ניתן לצמצם: 1. ע"י המנעות מאכילת עגלי חלב. 2. הימנעות מצריכת בשר טרי במחוזותינו. 3. באותו עניין, כבד אווז. לפרטים נוספים ניתן לפנות לאנונימוס.
 

ליאור א.

New member
זו הבעיה של שחיטה כשרה

יש מדינות כמו שוויץ שבהם נאסרה שחיטה כשרה מטעמי צער בעלי חיים.
 

shanty.G

New member
צודק מאוד, לצערי ובניגוד לדיעה

הרווחת לגבי שחיטה כשירה. אני לא מעוניינת להציף בנושא שאינו קשור לפורום, אך אם כבר בנושא זה עסקנו, ישנו פלייר מעניין הנוגע למנהג הכפרות העתיד להתרחש בעוד מספר שבועות. אם מישהו מעוניין- להלן קישורים:
 

JOE KALIBER

New member
אם מדברים על סטקיים ורומנים

ועוד בפורום טיולים אני זוכר שפעם אכלתיסטייק רומני ממש ממש טוב במסעדה בתחנת דלק באזור המרכז.. מישהו יודע אולי על מה אני מדבר?
 

העצלנית

New member
כואב ה ../images/Emo23.gif

זאת בדיוק הסיבה שאני צמחונית. לא בגלל חוסר אמונתי ב שרשרת המזון בטבע, בגלל היחס המחפיר הזה ל"בשר". אני מודה אני חוטאת באכילת ביצים וחלב אבל אין לי כוח להפוך לטבעונית למרות שעל התרנגולות גם לא מקלים בכלל. אבל זה כבר לא דיון לכאן.
 

shanty.G

New member
עצלנית (אני לא חושבת) יקרה!

את מוזמנת למקום בו הדיון הוא מאד רלוונטי, הצטרפי:
 

גלי!

New member
אוי כואב הלב.. בתור צמחונית עומדות

לי דמעות העיניים. אבל קשה לשכנע אחרים..
 

shanty.G

New member
גלי, איך אומרים? לאט ובזהירות

הפיצי את הקישור למישקה וחבריו; שלב ראשון הוא המודעות לסבל ולזוועות אותם עוברים בעלי החיים עד שהם מגיעים לצלחת. זה נוגע גם באנשים שאינם בהכרח צמחונים. בואי לבקר אותנו:
 
למעלה