המצאת רכבת המכוניות- לנהוג ולדבר בפלאפון

חנוך25

New member
זה לא רק המערכת...הרעיונות של "רכבת"

מחייבים גם סטנדרטיזציה מאוד קשיחה של ביצועי המכונית...או שכולם יצטרכו להתיישר לפי האיטי ביותר. לדעתי יש כאן מחסום פסיכולוגי מסויים של מה זה "רכב פרטי"...מסכים איתך שבשלב מסויים היתרונות יתגברו על המחסום הזה...
 
אתה לא צריך סטנדרטיזציה קשיחה של ביצועי

המכוניות, אתה צריך פשוט רשת מחשבים אמינה שתקשר ביניהם (וחלומו הרטוב של כל טרוריסט יהיה לחדור לרשת כזו). אני מניח שהדבר יביא לשינוי גדול גם בצורת המכוניות. הצורה האירודינמית של המכוניות שכולנו רגילים לנהוג בהן טובה כאשר חיינו תלויים באינסטינקטים האיטיים שלנו- אבל תהיה מיותרת ואף בזבזנית אם מכוניות ינועו במרחק קצרצר זו מזו.
 
אין בעיה...

בשביל מה אתה צריך חלונות עם המחשב נוהג? תחליף את החלונות בלינוקס וכאשר תשמע על תאונה תצקצק בלשונך ותגיד "בלינוקס זה לא היה קורה".
 

חנוך25

New member


 

פולספגן

New member
תגדיר "איטי"

היום כל מכונית, כל הפשוטות ביותר יכולות בשקט לעבור את המאה קמ"ש ואפילו את ה-150 קמ"ש, אז היכן הבעיה?
 
למעלה