המקרה המוזר שלי בשעת לילה

i r i s s

New member
המקרה המוזר שלי בשעת לילה

אני לא מבינה איך פיספסתי את הזדמנות חיי.... אתמול הייתי במסיבת ריקודים. רקדתי עם מישהו מקסים. גם יודע לרקוד נהדר (יש לי חולשה לרקדנים...), גם נראה מעולה לטעמי, גם מריח מצוין. בקיצור - מבטיח. רקדנו עד סוף המסיבה ואח"כ הוא הציע שנלך לשתות קפה באיזה בית קפה. שמחתי מאד. ההתהלבות היא הדדית, כנראה. ישבנו כשעתיים בבית הקפה, ולא הרגשנו איך הזמן עבר. היתה שיחה זורמת, מעניינת. יכולתי לדבר איתו על הכל. כך שבנוסף לתכונות החיצוניות היה גם תוכן. הבן-אדם יודע להקשיב (נדיר), מתעניין, עונה תשובות חכמות ומעניינות וגם אפשר לצחוק איתו. מה צריך יותר מזה??? שנינו לא הבנו איך חלפו להן שעתיים כל-כך מהר. סיכמנו שניהננו מאד מהערב. זה היה מבחינתי שינוי מוחלט ממה שאני רגילה. מזמן לא נהניתי כך בבילוי עם בחור לא מוכר ואפילו הגעתי למצב של כמעט יאוש מכל הגברים. הערב הזה בהחלט היה שונה. היה לי ברור שיהיה המשך, אמנם לא דיברנו על כך - אבל זה היה באויר, ותאמינו לי - אני לא אחת שנוטה לפנטז בעניינים אלו. נהפוך הוא. את בית הקפה כבר התחילו לסגור ואנחנו החלטנו שנלך הביתה כי מאד מאוחר, ונפרדנו. וכאן נפל לי האסימון וקלטתי שפיספסתי בגדול, כי: נפרדנו בלי להחליף אפילו מספרי טלפון. אני יודעת רק את השם הפרטי שלו (שם נדוש למדי), יודעת באיזה עיר הוא גר (עיר ממש לא קטנה) וזהו. תהיתי איך קרה שהוא לא ביקש את הטלפון שלי, ולמה אני לא שאלתי על כך. פתאם הבנתי שיש סיכוי שלא אראה אותו לעולם יותר, וככל שעוברות השעות אני מצטערת יותר ויותר. על השאלה איך נתתי לפספוס כזה ענק לקרות - אין לי תשובה, רק הרבה חרטות. ניסיתי לחשוב על דרכים להשיג בכל זאת טלפון שלו, אך דבר לא עלה בידי. אני ממש לא רגועה, מועקה יושבת על ליבי, תוהה כל הזמן מדוע זה קרה. למה הוא לא ביקש את הטלפון שלי? ולמה אני לא ביקשתי את שלו? אין לי שום הסברים ושום רעיונות איך לשנות את המצב.
 
אולי הוא יחזור לאותו מקום?

לכי עוד פעם למקום הזה , אולי מרוב התלהבות באמת שניכם שכחתם על מס' טל' אבל כדאי לך לבקר באותו המקום שוב בהצלחה!
 

perach22

New member
אוףףףףףף איזה פספוס

אולי תשאלי את בעל מסיבת הריקודים???
 

מנור9

New member
העובדה ששניכם לא זכרתם לשמור על קישור

מלמדת שהמפגש הזה נועד מראש להיות חד פעמי. זה שהיתה קארמה טובה באויר בין שניכם מלמדת שאם נועדתם לזוגיות טובה, אזי אתם תיפגשו שוב
 
תרכיזים...

הם תמיד משובחים יותר. אני סתם מפוזרת מסביב. אבל
שניסית לתת לי הרגשה טובה.
 

3 ח

New member
הוא נשוי

אני גם הייתי נשוי עד לא מזמן... ואף על פי כן היה יוצא לי מדי פעם ללכת עם חברים למסיבות, בלי אשתי. ואפילו אם הייתי מכיר מישהי נחמדה, לא נהגתי לבקש את הטלפון שלה, כי בכל מקרה לא הייתי נפגש איתה לאחר מכן, אפילו אם היא הייתה הכי מקסימה בעולם. המקסימום שהיה קורה זה שהייתי חושב אחר כך איזה כיף למי שייצא איתה יום אחד, ואיזה לא כיף לי עם אשתי. כל הסימנים, אגב, מעידים, לדעתי, שהוא נשוי: נראה טוב, מריח טוב, מתעניין, מקשיב, וכמובן לא מבקש טלפון. זה הדבר הראשון שלמדתי לעשות.
 

מנור9

New member
חבל לקלקל פנטסיה כל כך טובה

אני מכיר מתוקה אחת בפורום שזה כל מה שיש לה....
 

i r i s s

New member
רק לידעתך

הוא לא נשוי. חבל שאתה חושב שרק ברמאות אפשר למצוא חן בעיני אנשים אחרים.
 

jesie12

New member
אם היית ב"ביג" בהרצליה יש סיכוי

שאני יודעת במי מדובר צרי איתי קשר במסרים
 
למעלה