לפי מיטב ידיעתי...
..המשחק הראשון שהשתמש ברנדר cel shading רשמית היה אכן Jet Set Radio לדרימקאסט. הפלייסטשן הראשון היה (ועדיין) מסוגל להשתמש ברינדור cel shading. יש כמה משחקים לפלייסטשן שמשתמשים בטכנולוגיה הזו, המוכר יותר מביניהם (יחסית) הוא Fear Effect. Parappa לא משתמש בטכנולוגית cel shading, אלא בטקסטורות ברזולוציה גבוהה שהולבשו על גבי משטח פוליגונלי שטוח, כמו המשחק Paper Mario. Cel Shading היא שיטת רינדור בה הצבעים במודל תלת מימדי "מושטחים" ומוספים לו (לרוב) קווי מתאר שחורים כדי לדמות מראה של סרט מצוייר דו מימדי ולא תלת מימדי.