פליטים, "שוויון לאומי",
"ביטול גיוס החובה המוטל על הצעירים הערבים-הדרוזים." (אחת האמירות המייצגות עוברי את כל מה שלא בסדר בחד"ש) כל החלק הזה: " 5. לניהול מדיניות של העדפה מתקנת, שתשווה את תקציבי הרשויות המקומיות הערביות לתקציבי הרשויות המקומיות היהודיות ותאיץ את סגירת הפער העצום הקיים ביניהן בתחומי הפיתוח, החינוך, הבריאות, איכות הסביבה, התיעוש, הדיור, הספורט והתרבות. 6. שוויון הזדמנויות ליזמים ערביים בקבלת אשראי וסיוע ממשלתי בפיתוח פרוייקטים בתעשיה, בבנין, בשירותים ועוד. 7. עידוד הקמת פרוייקטים לתעשייה, לתיירות בערים ובישובים הערביים והכרה בהם כבאזורי פיתוח. 8. עידוד התיירות ביישובים הערביים. 9. העברת רכוש ההקדש המוסלמי מידי רשויות המדינה לידי מוסדות נבחרים של התושבים המוסלמים, והגנה על זכותם לבחור במוסדותיהם הדתיים. 10. הכרה בגופים המייצגים את האוכלוסיה הערבית בישראל; שיתוף האוכלוסיה הערבית, בהתאם למשקלה באוכלוסיה, בוועדות התכנון והבנייה ובמוסדות ציבוריים אחרים. 11. שוויון לפלחים הערביים במכסות ייצור ושיווק ובסיוע ממשלתי; הגדלה משמעותית במכסות מי ההשקייה; הגנה מפני תחרות של יבוא במוצרים מסורתיים של הפלחים (שמן זית וזיתים). 12. שיפור מהותי בתנאים וברמה של מערכת החינוך הערבית; הקמתה בנצרת של אוניברסיטה ששפת ההוראה בה ערבית; פתיחת שערי ההסתדרות הממלכתיים והציבוריים לקליטת אקדמאים ערבים מובטלים; הסרת המכשולים מדרכם של בוגרי המוסדות ללימודי רפואה והבטחת התנאים הדרושים לעמידה בבחינות ולעבודה במקצועם. " מדובר פה בעיסוק מכוון ואולי זדוני בפירוק הבועה הדקה הזאת שמחזיקה את העולם השלישי בחוץ. במקום להגיד "אנחנו כולנו גרים פה ביחד, בואו נפעל יחדיו כדי לשמר את הטוב ולשפר את הרע", חד"ש רוצה לפתוח את החלון למזה"ת, במקרה הטוב, בתקווה שאוכלוסיית "הפלסטינאים בישראל", שתהיה מתקדמת יותר, תהווה אור לגויי האיזור, ותציל אותם. כל הבוחטה הזאת של המצע מדברת על שוויון, אבל אם נסתכל ממבט הציפור, נבין את התמונה הגדולה: שאיפה לפלג כמה שיותר את האוכלוסיה בישראל, בתירוץ של "אוטונומיה לאומית". כמובן, שכאשר זה משרת את המטרה הכללית חד"ש מבטיחה לנהל " מאבק עקבי נגד בידול עדתי באוכלוסיה הערבית בישראל; ביטול גיוס החובה המוטל על הצעירים הערבים-הדרוזים". זה ל"ערבים הדרוזים" . ליהודים, הפתעה! |הגדש| 3. כדי שישראל תהיה דמוקרטית, שוויונית וסובלנית, ישתלבו אמצעי התקשורת ההמונית בהפצת התרבויות השונות ובמערכה נגד האפליה העדתית והאתנית; יובטח מקום ראוי בתוכניות הלימודים ובעשייה התרבותית היהודית-מזרחית ולהפרכת דעות קדומות. כלומר אנחנו מבטיחים להדגיש את השוני בין הישראלים ( יהודים ממוצאים שונים, עולים ש"אינם יהודים ע"פ ההלכה" וכד'. ), אבל לשמור על האחדות של כל מי שנוכל לגייסו לצד ה"ערבי" (כולל את הדרוזים) כל מי ש'ערבי', מנסים לאחד, כל מי ש'ישראלי'/'ציוני'/'חלק מהחברה החדשה שנוצרה פה' מנסים לפלג. זה לא כשר, וזה מסריח. אני אומר: חברה שוויונית, עם ערכים מתקדמים, חינוך לערכים הללו,מבט משותף אל העתיד ביחד, ומלחמת חורמה בכל האלמנטים שמתנגדים לכך, יהודים, ערבים, אנשי מאדים, וכד'.
"ביטול גיוס החובה המוטל על הצעירים הערבים-הדרוזים." (אחת האמירות המייצגות עוברי את כל מה שלא בסדר בחד"ש) כל החלק הזה: " 5. לניהול מדיניות של העדפה מתקנת, שתשווה את תקציבי הרשויות המקומיות הערביות לתקציבי הרשויות המקומיות היהודיות ותאיץ את סגירת הפער העצום הקיים ביניהן בתחומי הפיתוח, החינוך, הבריאות, איכות הסביבה, התיעוש, הדיור, הספורט והתרבות. 6. שוויון הזדמנויות ליזמים ערביים בקבלת אשראי וסיוע ממשלתי בפיתוח פרוייקטים בתעשיה, בבנין, בשירותים ועוד. 7. עידוד הקמת פרוייקטים לתעשייה, לתיירות בערים ובישובים הערביים והכרה בהם כבאזורי פיתוח. 8. עידוד התיירות ביישובים הערביים. 9. העברת רכוש ההקדש המוסלמי מידי רשויות המדינה לידי מוסדות נבחרים של התושבים המוסלמים, והגנה על זכותם לבחור במוסדותיהם הדתיים. 10. הכרה בגופים המייצגים את האוכלוסיה הערבית בישראל; שיתוף האוכלוסיה הערבית, בהתאם למשקלה באוכלוסיה, בוועדות התכנון והבנייה ובמוסדות ציבוריים אחרים. 11. שוויון לפלחים הערביים במכסות ייצור ושיווק ובסיוע ממשלתי; הגדלה משמעותית במכסות מי ההשקייה; הגנה מפני תחרות של יבוא במוצרים מסורתיים של הפלחים (שמן זית וזיתים). 12. שיפור מהותי בתנאים וברמה של מערכת החינוך הערבית; הקמתה בנצרת של אוניברסיטה ששפת ההוראה בה ערבית; פתיחת שערי ההסתדרות הממלכתיים והציבוריים לקליטת אקדמאים ערבים מובטלים; הסרת המכשולים מדרכם של בוגרי המוסדות ללימודי רפואה והבטחת התנאים הדרושים לעמידה בבחינות ולעבודה במקצועם. " מדובר פה בעיסוק מכוון ואולי זדוני בפירוק הבועה הדקה הזאת שמחזיקה את העולם השלישי בחוץ. במקום להגיד "אנחנו כולנו גרים פה ביחד, בואו נפעל יחדיו כדי לשמר את הטוב ולשפר את הרע", חד"ש רוצה לפתוח את החלון למזה"ת, במקרה הטוב, בתקווה שאוכלוסיית "הפלסטינאים בישראל", שתהיה מתקדמת יותר, תהווה אור לגויי האיזור, ותציל אותם. כל הבוחטה הזאת של המצע מדברת על שוויון, אבל אם נסתכל ממבט הציפור, נבין את התמונה הגדולה: שאיפה לפלג כמה שיותר את האוכלוסיה בישראל, בתירוץ של "אוטונומיה לאומית". כמובן, שכאשר זה משרת את המטרה הכללית חד"ש מבטיחה לנהל " מאבק עקבי נגד בידול עדתי באוכלוסיה הערבית בישראל; ביטול גיוס החובה המוטל על הצעירים הערבים-הדרוזים". זה ל"ערבים הדרוזים" . ליהודים, הפתעה! |הגדש| 3. כדי שישראל תהיה דמוקרטית, שוויונית וסובלנית, ישתלבו אמצעי התקשורת ההמונית בהפצת התרבויות השונות ובמערכה נגד האפליה העדתית והאתנית; יובטח מקום ראוי בתוכניות הלימודים ובעשייה התרבותית היהודית-מזרחית ולהפרכת דעות קדומות. כלומר אנחנו מבטיחים להדגיש את השוני בין הישראלים ( יהודים ממוצאים שונים, עולים ש"אינם יהודים ע"פ ההלכה" וכד'. ), אבל לשמור על האחדות של כל מי שנוכל לגייסו לצד ה"ערבי" (כולל את הדרוזים) כל מי ש'ערבי', מנסים לאחד, כל מי ש'ישראלי'/'ציוני'/'חלק מהחברה החדשה שנוצרה פה' מנסים לפלג. זה לא כשר, וזה מסריח. אני אומר: חברה שוויונית, עם ערכים מתקדמים, חינוך לערכים הללו,מבט משותף אל העתיד ביחד, ומלחמת חורמה בכל האלמנטים שמתנגדים לכך, יהודים, ערבים, אנשי מאדים, וכד'.