הנה התמונות של המתקן לאופניים

יותםג2

New member
הנה התמונות של המתקן לאופניים

ברזלים בעלי פרופיל 2X2 עלו 30 שקל אצל "אחים כהן" ריתוך עליי הזמנתי צבת של פארק טול יד 2 מארה"ב חבר שלי מצא במציאות ושלח לי יש (חנויות מציאות). (שלי היה במצב גרוע) שיפצתי וניקיתי את הצבת עלה 43 דולר סה"כ 190 שקל בהתחלה בניתי צבת של פלאייר פטנט, עם ריתוך של חצאי צינור לשפתיים שיהיה בסיס אחיזה. הדבקתי לו גומי הרעיון לא היה נוח ולמזלי נסיתי בנפרד מעך שילדה של אופניים "דרק" קיצר ירדתי מזה. הנה התמונות
 

tal913

New member
עבודה יפה מאוד, ארגן לך גם

מגש כלים שיישב על העמוד מצידו השני ותהיה מסודר.
 

יעקב 471

New member
סתם עלה לי רעיון

טוב עכשיו זה כבר מאוחר מידי כי כבר בנית את המתקן (נראה 10) אבל יכולת למשל לבנות אותו מצינורות סקדיול 1/2 או 3/4 ללא צורך בריתוכים בכלל ורק לרתך את התופסן . צינורות מגולוונים זה פטור מחלודה .
 

יותםג2

New member
תגובה ../images/Emo13.gif

בקשר למגש כלים אכן יש לי אותו פשוט נגמר לי האלקטרודות לרתך. הוא מוכן בצד
בקשר לצינורות, כן ראיתי את השיטה הזו באתר הרים. אבל הצינורות יקרים בהרבה מברזלים מגולוונים שקיניתי (בתמונה הם צבועים). שמבחינה כספית העדפתי לרתך, מפני שיש לי כבר רתכת. שיטת הצינורות מומלץ למי שאין רתכת, ותקבל מוצר פחות איכותי משיטת הריתוך.
 

tal913

New member
לא הייתי מרתך

תגלה בעתיד שניתן לחבר לעמוד עוד כל מיני עזרים מועילים לתחזוקת האופניים כמו מתקן להחזקת גלגל, טוב לטיפול בנאבה, פנצ'ר או טיובלס, מגש מתכת שמשמש לפרוק ונקוי רכיבים עם דגריזר ועוד, כל דבר מקובע ( מרותך ) מפריע, נסה להשתמש בחבקים לצינורות או עזרים אחרים
 

יותםג2

New member
וואלה למדתי משהו חדש, הרבה תודה!

באמת חשבתי אם המגש יהיה מרותך או לא, אבל לא הבנתי למה
, שמח שהסברת ושאני הבנתי את העיקרון. איך בדיוק נראה מתקן להחזקת גלגל? אשמח ליישם אותו גם אצלי.
 

tal913

New member
המתקן נבנה מזווית למדף גדול

בקצה שמתי ספוג תעשייתי שחור וקשיח, שבו יצרתי שקע לחישוק,את אנך הזוית אני מחבר לעמוד וכך ניתן לטפל בגלגל ( ניתן כשצריך, לחזק את הגלגל ע"י רצועת מתיחה). ראיתי מישהו שחיבר לפרופיל שקובע למוט, QR של נאבה אחורית ומוט קטן מתכוונן וכךהוא מכוון ובודק שמיניות בגלגלים.
 

nightjar

New member
המתקן יציב?

נראה שעיצוב הבסיס מתעלם מהעובדה שמרכז הכובד שונה לאחר התקנת האופניים..
 

יותםג2

New member
לא הבנתי?

יש לי בסיס של 80 על 100 ס"מ זה דיי והותר... (בתמונה הרצפה של המרפסת עקומה אולי בגלל זה) אבל מחזיק בכבוד אופניים אפילו ברצפה בשיפוע כמו בתמונה. בתכנון עתידי.. אני צריך למצוא מקום קבוע ונוח למתקן ואז אחבר אותו עם ברגים לרצפה. בינתיים הוא נייד.
 
למעלה