הנה סיפור קטן ויפה על שרות לקוחות

הנה סיפור קטן ויפה על שרות לקוחות

כחובבנית מושבעת של פאזלים, בכל נסיעה שלי לחו"ל אני מחפשת אחרי תמונות יפות ומיוחדות. כשביקרתי את האחותי בארה"ב בחורף קניתי באחד מהחנויות פאזל של אומן אמריקאי עם תמונות מאוד מיוחדות אך, לאחר שהרכבתי את הפאזל התברר לי שחסרים לי 3 חלקים. התקשרתי לשרות הלקוחות שלהם בארה"ב ושם נאמר לי שהם ישלחו לי פאזל חדש לחלוטין, לכתובת של אחותי ואם לא ארצה את אותו פאזל פשוט לבקש תמונה אחרת מהסדרה. לדעתי, זה שרות! השאלה היא... מה אני עושה עם הפאזל שחסר לה עדין 3 חלקים?
 

Puzzluna

New member
השלמת חלקים....

קודם כל זה אכן שירות לדוגמא!!! לגבי החלקים החסרים, חברים שלי היו מכינים את החלקים מהקופסא של הפאזל (במידה ויש תמונה על הקופסא. האם יש לך תמונה מצורפת?
 
השלמת חלקים

כן, שמעתי על השיטה הזאת של השלמה מהתמונה שבקופסא. הבעיה שאני לא יודעת איך עושים זאת. שקלתי לקחת את זה לחנות בא אני תמיד ממסגרת את התמונות שלי. הם עושים שם עבודה יפה מאוד.
 

Puzzluna

New member
רעיון לא רע בכלל...

השיטה היא להדביק את הפאזל ללא החלקים החסרים, לשים נייר מתחת ולצייר את קווי המתאר של החלק החסר ואז למצוא איזור מתאים מהקופסא ולגזור אותו בצורה הרצויה. בהצלחה...
 
למעלה