הנה שאלה שאולי מתאימה לכאן .

danlevi1974

New member
הנה שאלה שאולי מתאימה לכאן .

אני לא יודע האם זה המקום. אבל אם לא אז אפשר פשוט לחחוק את שאלתי. כתבתי בבלוג שלי על הפעם האחרונה שהיתה לי עם גבר. חשבתי לשאול משהו כזה: האם מישהו פסיבי למשל ,שאמור "להפוך" לאקטיבי, (בפגישה מסויימת,פשוט רציתי לנסות להיות אקטיבי), יכול להגיע למצב של אימפוטנטיות באותו הרגע? כמה זה סביר? גם שהרגשתי ממש נוח עם הבחור,וגם בהנחה שעם בנות זה לא קרה אף פעם וגם (במצב פסיבי) זה לא קרה (אולי פעם אחת ככה ככה) עם גברים אחרים.
 

danlevi1974

New member
עוד משהו על עצמי

הנסיון הראשון שלי עם גבר היה ממש לפני כ 3 שבועות בלבד.
 
מותר לענות?

נתחיל בזה שאני לא מוסמך לכלום... רציתי לומר שאתה לא "אמור" לעשות שום דבר שלא כיף לך. אם אתה לא מרגיש נוח כשאתה חודר, או אפילו אם טיפה לא בא לך, אז אתה פשוט לא חייב לעשות את זה. מה הטעם לעשות משהו שלא ממש בא לך לעשות? מצד שני, אם כן בא לך לחדור, אבל אתה לא מצליח, אז יש כל מיני דרכים איך להרגע ולעבוד על זה ושלל פתרונות אחרים. לא לכולם יש כשרון מולד ואפשר ללמוד כל מיני טריקים. אבל אני לא יודע אם זה מתאים לפורום פה (כי זה יותר קשור ליעוץ סקסולוגי).
 

danlevi1974

New member
תשמע ,מעניין. תודה על התשובה.

אני חושב שאתה צודק , ואני כנראה מנסה להכריח את עצמי לעשות משהו שזה לא בדיוק אני. כן, צריך את "ההתלהבות" ואת התשוקה לעשות משהו. אבל יכול להיות שאני צריך קצת להרגע. אני לא יודע ואני לא יכול לאפיין את עצמי. אבל נראה לי שזה הכוון. אחלה.
 
אהלן,

ודאי שזה יתכן (הרי זה קרה) וזה בהחלט סביר, איבר המין לא פועל בכל 100% מהפעמים בהן רוצים שיפעל. פעם אחת זה לא דפוס, זה קורה לכולם מדי פעם. מה יכולה להיות הסיבה - היא יכולה להיות אקראית , היא יכולה להיות כתוצאה מהתרגשות וסוג של חרדת ביצוע, היא יכולה להיות כתוצאה מחשש כלשהו שמסיח את הדעת, היא יכולה להיות תוצאה של מידת משיכה שונה וצורת גירוי שונה ממה שאתה רגיל לו, היא יכולה להיות תוצאת לואי של נטילת חומרים מסוימים (תרופות, אלכוהול, חומרים פסיכואקטיבים). בקיצור, מדי פעם רוצים וזה לא קורה ממגוון סיבות. כל עוד זה לעיתים רחוקות אין מה להבהל או להתרגש, כשזה קורה פשוט עוברים לדברים אחרים שנעימים לך ולפרטנר (גם אם זה לעיתים קרובות אין מה להבהל, פשוט פונים לטיפול מיני לבירור הסיבה). אם התנוחה הזו זה משהו שאתה מעונין להמשיך לנסות אז שאי הצלחה זמנית לא תעצור אותך. אם אינך מעונין להמשיך לנסות בכלל או כרגע - גם זו בחירה לגיטימית.
 

danlevi1974

New member
תודה על התשובה

אני חושב שאני מבין עכשיו מה יכולות להיות הסיבות לכך. תודה על ההארה.
 
למעלה