הנה שוב הרעיון על שלוחת גרייסלנד

סקר ביקור בגרייסלנד

האם כבר ביקרת בגרייסלנד? אם לא ביקרת, האם בתכנון ביקור בגרייסלנד בשנה הקרובה? האם החלום שלך זה לבקר בגרייסלנד ביום מן הימים? האם טיול מאורגן לגרייסלנד מתאים לך? אם משפחתך לא שותפה להערצה האם נסיעה בלי המשפחה באה בחשבון? האם נסיעה עם המשפחה באה בחשבון? האם נסיעה לגרייסלנד הינה כיעד עיקרי או כחלק מטיול בארה"ב? ולסיכום: מתי נוסעים לגרייסנלד?
 
והתשובות שלי ../images/Emo79.gif../images/Emo168.gif

טרם הספיקותי לבקר בגרייסלנד. החלום שלי הוא להגיע ביום מן הימים לגרייסלנד ולא נראה לי שזה יקרה בשנה הקרובה. כמה חבל
טיול מאורגן עם מעריצים ומשוגעי אלביס בהחלט בא בחשבון. המשפחה שלי לא משוגעת על אלביס כמוני אם כי נראה לי שהאיש שלי לא יתנגד לטיול בגרייסלנד. גם בשבילו זאת תהיה חוויה מעניינת. אני מעדיפה "לגרור" אותו איתי כדי שאוכל להתפעל ולהתעלף בכיף. נסיעה לגרייסלנד לדעתי תהיה כיעד עיקרי. הטיול כולו יהיה מוקדם לנסיעה לגרייסלנד.
 
הקפצה, הקפצה, אבל מה עם תשובות?

עוד מישהו בבקשה, אם אפשר, אני אשמח. מאוד מסקרן אותי מה אחרים חושבים על ביקור בגרייסלנד.
 
הנה שוב הרעיון על שלוחת גרייסלנד

בישראל... אחרי שחיפשתי ולא מצאתי את המכתב שהתחלתי לכתוב בשנה שעבר שממוען לגרייסלנד לגבי הקמת שלוחת גרייסלנד, תואמת בצורתה ובאופייה את גרייסלנד המקורי, החלטתי להעלות פה בפורום את הרעיון שלי: להקים מבנה בגודל ובצורה של גרייסלנד, רצוי באזור הנגב כדי שיוכלו להגיע אליו כל מי שלא מצליחים להגיע לגרייסלנד וזה אומר לא רק ישראלים אלה גם ממזרח אירופה, מרוסיה, מצפון אפריקה. יהיה מוקד תיירותי אדיר וגם מי שלא הכיר את אלביס יוכל להתרשם ממה שאלביס השאיר אחריו. לפי הרעיון המקורי שלי העליתי גם את העניין שאפשר יהיה לקנות פריטי אספנות ומזכרות שונות וכמובן שאפשר יהיה לרכוש אודיו ווידאו של אלביס. אם יש למישהו רעיונות נוספים מה ואיך לעשות אני אשמוח לשמוע ואולי ביחד נוכל להכין מכתב של כל מעריצי אלביס בישראל שמעוניינים להקים שלוחה לגרייסלנד.
 
חבר'ה - שלחתי להם אימייל

לגבי הרעיון של גרייסלנד בישראל, תחזיקו אצבעות. אני מתה לשמוע מה דעתם על הרעיון הזה.
 
את מתכוונת לרעיונות, לא לרעיון ../images/Emo13.gif

דיברנו על עוד נושאים. ג'ני, תשלחי לי העתק מהמכתב ותודה על האירוח אמיר
 
אכן, שלחתי לגבי שני הדברים שדיברנו

שלחתי לך מסר לגבי המייל ששלחתי לגרייסלנד. אני אנסה לשלוח לך העתק, אני מקווה שזכרתי לשמור לי העתק ב sent. שמחתי לארח אותך ותודה על הדיסק, היה כיף לשמוע היום שירים שבחיים לא שמעתי מבית היוצר של אלביס פרסלי.
 
מצאתי איזה איזה כתובת, אפשר לנסות

ELVIS PRESLEY ENTERPRISES, INC. P.O. Box 16508 3734 Elvis Presley Boulevard Memphis, Tennessee 38186-0508 (901) 332-3322 (800) 238-2000 TTY: (901) 344-3146 אולי הם יעזרו לנו קידום הרעיון, או לפחות לכוון אותנו לאדם המתאים
 
למעלה