הסיפור של אלי וסופיה

סיפור קשה אלי.....

קשה להכנס לנעליך, ההגיון שלי היה אומר אלי ברח... הלב היה אומר לך, שעל אהבה גדולה לא מוותרים... תחשוב רק דבר אחד, שניכם אנשים מבוגרים וזכותכם לקחת סיכונים על חייכם, אבל זה יהיה חוסר אחריות מצידכם להביא ילדים לעולם, זה יהיה אכזרי לחשוף אותם אפילו לסיכוי קטן של הידבקות במחלה.
 

maxima

New member
אלי.......אני חושבת

שאף אחד לא יכול יהץ לך אתה צריך לשבת עם עצמך לשים את הפלוסים בצד אחד ואת המינוסים בצד שני ולהחליט מה אתה רוצה רק אתה יכול ליעץ לעצמך.
 

maxima

New member
היתתי 30 פלוס. לפני 30 שנה..../images/Emo13.gif

לא זו לא אני
 

e l i e l

New member
יש לי שאלה...

את בתור אישה רוצה להביא ילדים לעולם נכון.? אז ככה,בוא נגיד שיש לך שתי אבשרויות: 1-הרופא אומר לך"את לעולם לא תוכלי להכנס להריון ולא יהיה לך ילדים משלך" 2-הרופא אומר לך" את יכולה להיכנס להריון, ורוב הסיכוים הם שהילד יהיה בריא זאת אומרת מ%98 עד %100 כי קיים סיכון של 0% עד2% שהילד יבוא חולה באיידס או מחלה אחרת מה באמת היית בוחרת? היית מסתכלת על ה2% או על 98%?
 
אלי , אז ככה....

על עצמי וגורלי הייתי לוקחת סיכון אפילו גבוה יותר, אבל לא הייתי מעיזה לקחת סיכון הקל שבקלים במה שנוגע לעתידם ולחייהם של אחרים - כלומר הילדים. זה לא מגיע להם- זה משחק ברולטה על עתידם ובריאותם של ילדיך! הבאת ילדים לעולם הוא ביסודו מעשה אגואיסטי על זה אין לי ויכוח - ומובנת לי כמיהתך לצאצאים, אבי במקומךף וע"מ להיות רגועה ושלמה עם מצפוני הייתי מחפשת אופציית אימוץ. בהצלחה!
 

itaf10

New member
סיפור עצוב..

אלי, קראתי את סיפורך העצוב, את אהבתך הגדולה לסופיה. אהבה ללא גבולות עם שאלות רבות ולבטים רבים... קשה מאוד לייעץ לך מה ואיך להתנהג... כל מי שלא חווה, חוויה דומה לשלך, לא יכול לתאר את גודל האסון... אלי, לדעתי אתה צריך ללכת לפי הרגשתך ומצפונך האישי, הוא ינחה אותך בעצם מה לעשות... המקרה קשה ומעציב מאוד... העידוד היחידי שאולי יפצה אותך הוא גודל אהבתך לסופיה, ולא רבים חווים האהבה כמו שלך.... חשוב על כך... שאלהים יתן לך את ההכוונה הנכונה...
 
למעלה