הספר השני בסדרת הכוהנת האפלה-ענבר וברזל- יצא

הספר השני בסדרת הכוהנת האפלה-ענבר וברזל- יצא

http://opus.co.il/product_info.php?cPath=8_80&products_id=677 הללויה . הספר והסדרה, פרי עטה של מרגרט וויס, ממשיך את העלילה המרכזית בעולם רומח הדרקון אחרי תום מלחמת הנשמות . עוד שאלות על הספר , על עולמות רומח הדרקון וממלכות נשכחות בכלל.. והמון שאלות ותשובות ומה יקרה הלאה מבחינת הספרים שייצאו בישראל בכללי בפורום רומח הדרקון החדש שמלא מכל טוב בכתובת http://i.start.co.il/forums/355.aspx , תהנו . שאלה פתוחה אגב למנהלת הפורום הנכבדה: את עושה עץ "התפקדות" כאן.. אבל בפועל- מה תורם הפורום הזה לבד בחודשים האחרונים ? אין שום דיון מעניין או מפרה או שאלות ותשובות על עולם רומח הדרקון וחבל . אז במקום להלל את מה שהיה פעם כאן (ולשאול ב"התפקדות" את האנשים האם ישארו רק כאן ולא יימצאו מקורות מידע חדשים וטובים בפורום אחר) - אני חושב שכדאי להתחיל לפרסם לא משנה באיזה פורום כאן או בחדש עוד על עולם הרומח כדי שעוד הרבה אנשים שאוהבים את הספרים והעולם ייהנו . סופ"ש מהנה
 

MxIxAx

New member
צפריר גרוסמן

מתי יצאו המשכים למלחמות האלים? כמה המשכים יש?
 
אני לא צפריר אבל התשובה היא

שאוטוטו , בקרוב . שני הספרים הראשונים בסדרת מלחמות האלים (בעולם ממלכות נשכחות) שיצאו מבית אופוס לפני החגים הינם : "עמק-צל" ואז "טנטרס" .. והספר השלישי "מיי-מצולות" אמור לצאת בעתיד הקרוב בהוצאת אופוס . לשאלתך .. ישנם 5 ספרים סה"כ בסדרה שאם אני לא טועה היתה בתחילה רק טרילוגייה של שלושה ספרים . הספר הבא והשלישי בסדרה יהיה "מיי-מצולות" . רוצה לשאול עוד שאלות.. את צפריר וחברים אחרים? רוצה לענות תשובות , רוצה לדעת עוד ? בוא לפורום הנוסף החדש של עולם רומח הדרקון וממלכות נשכחות בכתובת http://i.start.co.il/forums/355.aspx , תהנה . מקווה שאתה ועוד חברים וחברות נוספים תצטרפו אלינו ותהנו ממגוון רחב על העולם והספרים שאנחנו אוהבים .
 

MxIxAx

New member
אני מבקר בפורום השני

אני יודע שאתה לא צפריר התחלתי עכשיו את עמק-צל ויש גם את טנטרס לידי, אבל אני צריך לקרוא אותם שוב עם כל הסדרה
 

MxIxAx

New member
ביקורת פזיזה

כמה פעמים נתקלתי במלחמות אלים כבר? יחי השפה הדקה והאישיות העבה
 
../images/Emo54.gif

השאלה בהתפקדות היתה הומוריסטית, אין לי שום דבר נגד הפורום החדש, רק קצת מבאס אותי שהפורום הזה גווע. אם אתה חושב שכדאי לפרסם כאן על עולם הרומח - אתה בהחלט מוזמן לעשות זאת, זה מאוד ישמח אותי.
 
את צודקת לגמרי

הפורום פה היה ממש אחלה עם מלא תוכן הומור וחברים וחברות אני תמיד הייתי מהקוראים השקטים שנהנה מאוד מהכתוב פה והעדכונים עד היום אפשר להציץ למעלה ללוחות או קבצים או מאמרים וכדומה ולהנות . אני גם מאוד אשמח אם תהיה המשכיות גם בפורום הזה ושאנשים יכתבו על ויהנו ממידע על רומח הדרקון ובמקביל שגם יכנסו לפורום השני החדש - http://i.start.co.il/forums/355.aspx - ויהנו מעוד מידע , עדכונים שאלות ותשובות על עולם רומח הדרקון וגם עולם ממלכות נשכחות .
 
למעלה