הסרט הרשמי של הIJC השנה... יצא אתמול

omeras828

New member
הסרט הרשמי של הIJC השנה... יצא אתמול

http://www.youtube.com/watch?v=Mct0NROW_dk אני מניח שאולי רובכם כבר ראיתם אותו, בכל מראה.. זהו הסרט... צולם ונערך על ידי.. עומר מונק (אני) האיכות לא כזאת טובה מפני שכאשר אני מעביר את הקבצים למחשב אני צריך להמיר את זה לקובץ אחר כדי לערוך את זה. ( יש לי מצלמת HDD) צפייה נעימה :)
 

omeras828

New member
עריכה:

לא מצאתי איך לערוך הודעה... לא נראה שיש כאן.. אמממ.. אם תוכלו, בבקשה לדרג את הסרט ולעשות favirorite ולשים תגובה, רק כדי לקדם את הסרטון בצפיות, שאנשים יראו, ואולי גם נרוויח כמה אנשים מחו"ל, כמו השנה, למשל.. אחד בשם קיו, בן 13 מאנגליה, שאמר לי שהוא בא בגלל הסרטונים וזאת הייתה הזדמנות כי הם בדיוק היו בישראל, הוא בא ל-3 ימים הראשונים
 

danielthewhite

New member
עומר

הסרט ממש מגניב ויפה. מה שכן, יש בו כמה קטעים של אורחים מחול במופע הבינ"ל, למרות שהייתה בקשה מפורשת לא לצלם אותם ובטח שלא להעלות ליוטיוב. אומנם אלה קטעים קצרים, אבל בכל זאת אני לא בטוח שזה טוב... ולא, אין בתפוז אפשרות לערוך הודעות.
 

אהד מ

New member
פררצופוקר פפפפרצופפוקר

עומר , כל הכבוד על הסרטון, ניתן להבחין כי יש לך משיכה לדיאבלו וזה בסדר. כפי שדניאל כתב ישנה בעיתיות עם צילום ופרסום אומנים מחו"ל אפשר להחליק אתזה כי הם באמתמאוד קצרים. קבל נזיפה על פרסום סרטון הטרמפולינות ואיתה תשובוחות על שנענת והורדת את הסרטון כאשר התבקשת. בשנה הבא נשים דגש רב יותר לפני ותוך כדי הכנס על עניין זכויות יוצרים. הסרטון חביב ביותר אבל המוזיקה לטעמי פוגעת באיכותו עדיף היה להשתמש במוזיקה מקורית יותר , מעניינת יותר ומשעשעת יותר. בשמחה אקדם את הסרטון . __________________________________ אהד מ
 

Aiyegbeni

New member
קיצר...

הטרמפולינות בסוף דווקא הסכימו..
מכיוון שעומר היה במופע הבינלאומי (מן הסתם) אני די בטוח שהוא שמע את ההוראות ולכן אני די בטוח גם שהוא שאל את האמנים אם אפשרי להשתמש בחומרים שלהם. אכן?
 

omeras828

New member
אז ככה

טוטו וקרלוס בסדר עם זה... אבל את אלכסנדר לא שאלתי, אבל שוב... אלה קטעים מאוד קצרים, ולא נראה לי שתהיה לו בעיה עם זה... וזה לא היה משו מיוחד..
 

Aiyegbeni

New member
חבל מאוד

אז מעכשיו תמיד תזכור שכשאתה מצלם מישהו אתה חייב לשאול אותו אם יהיה אפשר להשתמש בזה. מה גם שפה באמת אמרו את זה בזמן המופע! חשבתי ששאלת את אלכסנדר, זה לא משנה בכלל מה אורך הקטעים שלו ששמת בקליפ, אתה לא יכול להניח על דעת עצמך שלא תהיה לו בעיה עם זה, זו כבר דעתו.
 
לגבי קאיו

כל הכבוד על הסרטון. כמה הערות בהיותי טיפוס נבזי ונודניק: 1. קאיו בא לכנס מאחר ואמא שלו (מירב) היא הבת של קרוב המשפחה שלי שגר בניר דויד (זה שדרכו יצרתי את הקשר הראשוני עם הסחנה לפני שנים רבות והתחלתי את הכנסים בגן השלושה). היא פשוט באה לביקור מולדת בפסח כדי לבקר את אבא שלה ומאחר וקאיו מתעניין בדיאבולו הוא בא איתה. לא בגלל שום סרטון. מצד שני, אני בהחלט בעד שתעשה סרטונים חביבים כמו אלה שעשית, בלי שום קשר לאורחים מחו"ל! 2. אני מצטרף להערה שאין לפרסם צילומים של אמנים ללא רשותם. 3. זה שקראת לסרטון "הסרטון הרשמי של כנס הלהטוים" זה מטעה ולא נכון. 4. חסר מאד השם שלך בקרדיטים בסוף! כתוב "filmed and edited by" ואז כלום!
 
נהדר נהדר

אני מת על סרטוני כנסים כאלה...וזה אכן גורם לאנשים לרצות לבוא...כן ירבו כאלה..ואני מבקש שמי שיש לו חומר אולם מצולם..שיערוך איזה 2 דקות ויעלה את זה..זה כיף לראות
 

yabash

New member
יפה!

רק חבל שרואים אותי רק פעם אחת... ופעם האחת הזאת אני אפילו לא עושה ג'אגלינג...
 
למעלה