כן
רע, אל השמש המצרי, זועם על בני האדם שזוממים נגדו מזימות. בכעסו, הוא מצווה על עינו לרדת אל האדמה כאלה חט-חור(Hat-Hor) והאלה עושה כן וטובחת בבני האדם.בסופו של דבר רע מתחרט, ומסביר לבני האדם כיצד לעצור אותה. לאחר מכן, "עינו של רע", הופכת לקמיע מגן בעל כוחות גדולים, יתכן שעל בסיס תפיסה דומה לזו של "מעט מן הממית מרפא", או על בסיס תפיסה אחרת, עינו של רע היא בעלת היסטוריה מיתולוגית ארוכה בפני עצמה. זאת לא הנקודה. הביטוי מתייחס לעינו הפיזית של רע. אם אתה מעוניין לקרוא את התרגום המקורי, אתה מופנה ל "The ancinet near east- Volume 1, an anthology of texts and pictures"' , או ל "Ancient near eastern texts relating to the old testament". שני ספרים מקיפים מאוד בנושא כתבים של המזרח הקדום. ולגבי "משמעות סוביקטיבית תת-הכרתית". במידה וזה נכון, לא ניתן ללמד מאגיה, לא ניתן ללמוד מאגיה, ואין שום משמעות לדיון שכלתני לגבי טכניקות של מאגיה כפי שמתבצע על פני הפורום. ככל שאני יודע יותר טכניקות, אני יכול לשפר את המיומנות המאגיות שלי. במידה ואתה אינך מסכים עם טענה זו, כפי שעולה מדבריך, חבל שאתה משחת את זמנך בכתיבה בפורום. הרי לא תוכל להשפיע על השיטה המאגית של איש על ידי הסברה של השיטה המאגית שלך, מכיוון שאינך מסוגל להעביר "משמעות סובייקטיבית תת-הכרתית".