העונה החדשה באפריל + הפתעות

amittzor

New member
This calls for a victory tune

אני אוהב אותכם. רק תפסיקו עם השטות הזאת של מסך רחב ויהיה בסדר. מישהו יודע איפה קונים זמן פנוי?
 

amittzor

New member
ועוד משהו

לגבי שאלתך: קוראים לי ארל. יש צורך להרחיב? לא תודה, אנחנו מעדיפים את זה ב 3:4
 

רועי123456

New member
שאלה בקשר לנשות הכדורגלנים

אם לא ראיתי את האקסטרה טיים אבל ראיתי את ה4 עונות הראשונות אני יבין את העונה החמישית??
 
תסלחו לי שאני לא מתלהב

באמת שתסלחו כי זה ממש לא מכוון אליכן שם בערוץ. זה באמת יופי של לוח, אבל קשה לי שלא לחשוב על זה שלפחות 21 שבועות כבר חושבים במשרדים של yes כיצד לפתור את בעית המסך הרחב. שזה כמעט חצי שנה. שזה מחריד. לפחות שיהיה להם את הביצים לבוא ולומר שזה לא עומד להשתנות. שוב - לא מכוון לתכנים של הערוץ, אבל אני מרגיש שדופקים אותי ואני לא נהנה.
 
אם לא הייתי משלם ל-yes

כמה מאות שקלים בחודש ואם אתה לא היית מקבל מ-yes כמה אלפי (?) שקלים לחודש הייתי צוחק מהתגובה שלך.
 

Aviad1987

New member
מסכים

אבל הבנתי מהמסך המפוצל שהם עובדים על פיתרון שיהיה נוח גם לנו וגם לבעלי המסך הרחב. את כללל שלושת המשפחות.
 

assafTV

New member
התלונה שלך מוצדקת

אבל היא נאמרת בפורום הלא נכון. האמן לי שכל אנשי התוכן מודעים לבעייתיות של המסך הרחב. אלא שזה לא תחת האחריות שלנו, זה תחת אחריות הצוות הטכני שחיים עם קצב זמנים משלהם, לא משנה כמה מציקים להם עם זה (ומציקים, האמן לי שמציקים). בתור צופה זה מציק לי, אני מזדהה והכל אבל מה שאתה עושה זה לנבוח על העץ הלא נכון.
 
אחלה

מעתה אכתוב בפורום הזה רק הודעות של "תודה, איזה לוח שידורים מגניב!" או "איזה כיף שאפשר לסמוך עליכן!" ואם ממש יתחשק לי אז גם "מתי עולה העונה החדשה של ישנן בנות".
אחד גדול לתגובה שלך. לבוא ולהגיד "זה לא תחת אחריותי" זה יותר קטן מהרייטינג של דה שואו. אולי היה עדיף אם לא היית מגיב. (מה גם שבהודעה שלי כתבתי שזה לא מיועד לנשות הערוץ אבל אני מאמין שיש אנשים אחרים ב-yes פרט לנשות הערוץ שגולשים כאן. פורום אחר של yes אין ובאמת שאין לי כוח להתקשר למוקד הלקוחות ולשאול על הבעיה ולקבל תשובה כתובה מראש מנציגה שרק השתחררה מהצבא. אני חושב שבתור לקוח שסוגר כבר 6 שנים עם החברה, מגיע לי משהו יותר טוב). אגב, אני בטוח שבכל מקום בעולם, חצי שנה של טיפול בבעיה כבר היה נחשב לבדיחה, למזלה של yes היא מתמודדת מול HOT שלה יש יותר פאשלות.
 

dht160

New member
שניכם צודקים

מצד אחד זה באמת לא אחריות אנשי הערוץ והתוכן,מצד שני לקוחות צריכים שיהיה להם מקום ראוי להתלונן על דברים ולא כי שאמרת שבטלפון איזה מוקדנית שרק סיימה צבא תענה להם תושבה מוכנה מראש. אני חושב שצריך להיות פורום כללי לYES. הוצא כבר בעבר לתפוז רעיון כזה אבל הם בחרו שלא. פורום שיגלשו בו עובדים מתחומים שונים בחברה ויתנו מענה למגוון שאלות. רז
 

Aviad1987

New member
לא צריך פורום בשביל זה

רק צריך שישדרו בצורה נורמלית. או 4:3 הרגיל או מסך רחב בפורמט לטר בוקס. הרעיון השני הרבה יותר טוב לדעתי כי ממילא טלוויזיות במסך רחב במגמת התפשטות ולא יעבור הרבה זמן עד שזה יהיה טריוויאלי לכל בית כמו די וי די.
 

assafTV

New member
אין לי חלק בערוץ

אבל התחלתי לא מזמן לעבוד ב-yes ואני שמח לעזור לטלי וענבר בזמן שהן עסוקות בבניית הלוח.
 

ih10

New member
אולי כדאי שפשוט תפנימו את העבודה

שבצורה הנוכחית זה פוגע ביותר לקוחות, עדיף לשדר את זה בletterbox לכולם (טלוויזית רחבות יודעות בדרך כלל להסתדר עם זה, ובמקרנים אין עם זה בעיה) עם הסכום שאני משלם בכל חודש אני ברצינות שוקל לבטל את YES לשדרג את האינטרנט ופשוט להוריד את כל הסדרות שאני רוצה לראות פשוט אי אפשר להנות מהסדרות הטובות ומהסרטים החדשים זה פשוט ביזיון
 

buko

New member
לא בעונה הזאת?

או שיכול להיות שזה יהיה בשבת?
 
למעלה