זה שמדובר בהתנהגות פסולה, זה ברור. השאלה היא מה עושים עם זה.
הנקודה היא שאת לא רוצה שזה יקרה שוב, נכון? ובשביל זה צריך לנסות ולהבין מה עבר בראשו של הילד כשהוא עשה את מה שהוא עשה.
למשל, יש הבדל בין מצב שבו ילד סתם פורק עול ומרשה לעצמו להשתולל, לבין מצב שבו הילד פשוט לא יודע איך להכיל תסכול, לבין מצב שבו הוא מתפרץ רגעית בגלל בעומס-יתר (בעיקר עם זה "התבשל" אצלו בפנים הרבה זמן, והמדריך לא שם לב כי הוא לא היה מודע לאפשרות).
הדרך היחידה לקבל מושג, היא לשאול אותו.