העיפו את הילד מחוג שחיה !

העיפו את הילד מחוג שחיה !

לא יודעת מה קרה, בעלי התקשר מהאוטו ולא רצה לפרט. בעבר קרה שלא שיתף פעולה. פעם אחת סירב בכלל להיכנס. אבל כדי שיסרבו לאמן אותו בחוג פרטי ויקר מן הסתם קרה משהו יוצא דופן. אני לא מבינה מה קורה, איך הכל השתבש כל כך.
 
טוב, ביררתי

באמצע השיעור לא התחשק לו להמשיך, אז הוא יצא מהמים. המדריך ביקש שלא ירוץ עם סנפירים ליד הבריכה, אז הוא הוריד אותם וזרק על המדריך. הם בדרך הביתה. אני לא יודעת איך להגיב. אני לא מסוגלת להסתכל עליו.
 

קוקי1106

New member
קודם לנשום יהיה בסדר

תסתכלי עליו ותשאלי אותו מה קרה ?
לא צריך להלחץ!
אפשר לחשוב ..אולי המורה אצלו הבעיה ואין לו גישה וכימיה עם הילד
זאת דעתי
לא הייתי ממהרת לכעוס על בנך הייתי מבררת מה יצר את הטריגר ..למה לא מקשיב למורה....
 

קוקי1106

New member
גור איפה אתה ? אנה גור ידע לסדר לך את המחשבה :)

אנה אנחנו נהיה בסדר בסוף
 

גור4242

New member
גור פה, אבל גור לא יודע מספיק פרטים על המקרה כדי לעזור


 

קוקי1106

New member
היי

לא יודעת להגיד לך את יודעת
מה גרם?לא נדע אם לא נשאל
הלוואי וידעתי לענות לך
 

גור4242

New member
ברור שלזרוק סנפירים על המורה זה לא בסדר. אין פה שאלה בכלל.

השאלה היא מה עושים עם זה.

וכדי לדעת "מה עושים" צריך קודם כל לברר איתו מה קרה. למה הוא עשה את זה? שום הסבר לא "יצדיק" את המעשה, אבל הסבר עשוי לעזור לך למקד את הבעיה.

ואם התשובות שלו ישמעו לך לגמרי הזויות ומטורפות, אז את יכולה לפנות אליי בשביל התרגום
 
אין פה מה לבדוק

הוא זרק עליו סנפירים כי המורה העיר לו לא לרוץ. ייתכן שיצא מהמים כבר כועס על המורה. אחת הפעמים לא המשיך כי היה לו קר. בפעם האחרת הילדה עקפה אותו וזה עצבן אותו. פה אולי עוד יש מה לבדוק. אין מה לברר את נושא האלימות
 

גור4242

New member
זה שמדובר בהתנהגות פסולה, זה ברור. השאלה היא מה עושים עם זה.

הנקודה היא שאת לא רוצה שזה יקרה שוב, נכון? ובשביל זה צריך לנסות ולהבין מה עבר בראשו של הילד כשהוא עשה את מה שהוא עשה.

למשל, יש הבדל בין מצב שבו ילד סתם פורק עול ומרשה לעצמו להשתולל, לבין מצב שבו הילד פשוט לא יודע איך להכיל תסכול, לבין מצב שבו הוא מתפרץ רגעית בגלל בעומס-יתר (בעיקר עם זה "התבשל" אצלו בפנים הרבה זמן, והמדריך לא שם לב כי הוא לא היה מודע לאפשרות).

הדרך היחידה לקבל מושג, היא לשאול אותו.
 
הואהלא משתף פעולה !

או שהוא לא עונה או שאומר סליחה, אמא. זהו, אין פה שום מצב לדיאלוג. ואני גם לא מוצאת כוחות לזה.
 

dina199

New member
הרי אם היה משתף פעולה לא הייתם הולכים לאיבחון

והוא לא היה מאובחן כאוטיסט.
 

dina199

New member
באיזו אופן היה לך מידע על הפעמים הקודמות?

ודווקא במקרה של אלימות צריכים לברר מה היה קודם.
לדעתי מי שאומר את המנטרה 'אלימות זו אלימות זו אלימות' ומסתפק בזה, עושה לעצמו חיים קלים.
 

קוקי1106

New member
כן לשאול מה קרה ,לא טענתי שהמדריך לא בסדר

היה טריגר צריך לברר מה הוא
אנה למזלך גור פה הוא תמיד יודע מה להגיד בשביל
להרגיע ולקבל פרופורציה
 

grayart

New member
תגידי,

סיפרתם בסוף למדריך שהטיפולים של הילד הם לא לסרטן אלה לטיפול באוטיזם?
 
לא, לא שאל בכלל

אני מניחה שאם נגיע איתן ונשאר להשגיח, הוא יסכים להחזיר אותו. אבל עצם המצב מייאש.
 

קוקי1106

New member
אנה לא להתייאש

בני יתחיל עוד שנה חוג שחיה פה במושב
וכן סיפרתי שיש בעית התפתחות ושיהיו יותר רגישים
אולי היית צריכה לספר
לפעמים צריך לא תמיד
אבל במקרה הזה כן
שישתדל המדריך להיות קצת יותר סובלני וכן שישים לב יותר!!!! כי משהו הדליק את בנך לעולם לא נדע מה זה הכי מבאס
אבל אפשר לשאול ולעולם לא להתיאש
בסוף יהיה טוב
גור לדעתי מדהים הוא הדוגמא המושלמת לפי סיפורו .
לאט לאט חושבת ש"הנורמלים" הם היוצאי מהכלל....
אם בני ינהל שיחה כמו גור קיבלתי עולם
גור יכולת ההתנסחות שלך איך שאתה חושב
אותי כבשת !!!!
 
אם המאמן ידע שהתנהגות לא צפויה זה חלק ממצבו - היחס יהיה אחר

יכול להיות שהיחס יהיה יותר מכיל (בתקווה, לא מוותר)
 
מסתבר שאתמול בעלי כן גילה לו

הבנתי שלא נרשמה כל תגובה. עד עכשיו סבתא עזרה ולקחה אותם. בשבוע הבא אבוא בעצמי, בתקווה שזה יעזור.
 
למעלה