klod bokevski
New member
בתור תלמיד, תגובה
אני התחלתי השנה ללמוד במערכת החינוך (כיתה ט) ובחרתי ללמוד צרפתית כי החלטתי שזה יהיה לי יותר שימושי יצא לי מספר פעמים לצאת משיעורי צרפתית בגלל שהמורה משוגעת,ולבלות את השיעור בכיתת ערבית אם יש דבר אחד שלא עושים בשיעורי ערבית, זה ללמוד ערבית אח שלי בכיתה ז', למד ערבית במשך 3 שנים (ד,ה,ו) בבית ספר פרטי, ועכשיו הוא ברמה של כיתה י' בבית הספר החדש שלו של משרד החינוך (והוא לא מסוגל לנהל שיחה בערבית) כל חומר שנלמד במערכת החינוך יוצר אנטי, כי המערכת מזעזעת,לדעתי לימודי הערבית אולי פוגמים יותר ממה שהם עוזרים... צריך להפסיק להתיחס לבית הספר כאילו הוא מעביר חומר משמעותי לילדים, כל המבוגרים שאני מכיר מספרים לי בדיוק מה הם זוכרים מבית הספר, כל מה שנשאר במוח זה מדעים, וגם זה בד"כ ברמה של כיתה ט מקסימום המטרה של בית הספר הוא להעביר ילדים מבחנים ולא ללמד, ולכן אין טעם בכל שיעור בעצם עם זאת, אם כבר מחליטים לעשות משהו...אין סיבה שלימודי ערבית לא יהיו לפחות בחירה, אנחנו מוקפים במדינות ערביות וגם במדינה שלנו יש הרבה מאוד דוברי השפה הערבית,אבל אין שום סיבה להכריח ללמוד ערבית, כי זה באמת לא עוזר
אני התחלתי השנה ללמוד במערכת החינוך (כיתה ט) ובחרתי ללמוד צרפתית כי החלטתי שזה יהיה לי יותר שימושי יצא לי מספר פעמים לצאת משיעורי צרפתית בגלל שהמורה משוגעת,ולבלות את השיעור בכיתת ערבית אם יש דבר אחד שלא עושים בשיעורי ערבית, זה ללמוד ערבית אח שלי בכיתה ז', למד ערבית במשך 3 שנים (ד,ה,ו) בבית ספר פרטי, ועכשיו הוא ברמה של כיתה י' בבית הספר החדש שלו של משרד החינוך (והוא לא מסוגל לנהל שיחה בערבית) כל חומר שנלמד במערכת החינוך יוצר אנטי, כי המערכת מזעזעת,לדעתי לימודי הערבית אולי פוגמים יותר ממה שהם עוזרים... צריך להפסיק להתיחס לבית הספר כאילו הוא מעביר חומר משמעותי לילדים, כל המבוגרים שאני מכיר מספרים לי בדיוק מה הם זוכרים מבית הספר, כל מה שנשאר במוח זה מדעים, וגם זה בד"כ ברמה של כיתה ט מקסימום המטרה של בית הספר הוא להעביר ילדים מבחנים ולא ללמד, ולכן אין טעם בכל שיעור בעצם עם זאת, אם כבר מחליטים לעשות משהו...אין סיבה שלימודי ערבית לא יהיו לפחות בחירה, אנחנו מוקפים במדינות ערביות וגם במדינה שלנו יש הרבה מאוד דוברי השפה הערבית,אבל אין שום סיבה להכריח ללמוד ערבית, כי זה באמת לא עוזר