הערב הגמר הגדול

היי כמה דברים../images/Emo13.gif

א.אני לא חושבת שאת מדברת מתוך קנאה זה מאוד לגיטימי שתרגישי כך אם הפייבוריט שלך היה מועמד פוטיציאלי לזכיה ובסופו של דבר לא זכה. ב.אני ממש לא חושבת שההפקה מעורבת בזכייתה של אנה מהסיבה הפשוטה שאנה הפסידה כבר שלוש פעמים ולמה?מכיוון שהפרטנירים שלה סמי הורי,חיים רביבו,וליאור מילר,לא רקדו מספיק טוב אבל מייקל עשה את העבודה בדיוק כמו שצריך ואנה הצליחה להפוך אותו למגה רקדן ולכן הבחירה בהם מוצדקת וראויה.
 

oshri1981

New member
תשובה:)

קודם כל זה ממש לא קשור למשה. כאילו גם אבל הוא לא העיקר בהודעה הזאת. נכון שאני חושבת שמגיע לו ושמתחילת העונה הוא כל שבוע עושה מאמץ בשביל להרשים את השופטים אבל זה לא רק זה. אני טוענת שבגמר אנה ומייקל יכול להיות שלא היו צריכים לעלות. כמו הדוגמא שכתבתי בהודעה הקודמת לשמעון כל שבוע היו ממש הרבה הצבעות מהקהל יכול מאוד להיות שהוא היה צריך להיות בגמר במקום מייקל איציק ואפילו במקום משה . וזה לא שאני לטובת שמעון או משהו כזה. אני מתחילת העונה לא סבלתי אותו אףפעם לא הייתי בעדו אבל עכשיו אני אחרי הגמר הזה אני בטוחה שמה שהוא כל התוכנית טען זה נכון ! אנה קבעה עם ההפקה לפני העונה הזאת שאם היא לא זוכה שישכחו ממנה ותכלס היא צודקת התוכנית מזוהה עם אנה ואנה מזוהה עם התוכנית בגלל זה כל פעם ההפקה שומרת על אנה ומייקל שלא יודחו גם אם זה בא על חשבון זוגות אחרים למשל מירה ודני .
 
הרבה הצביעו לאנה ומייקל

כך שלא היה צריך לשמור עליהם. לגבי שמעון זה די הגיוני ושתומכים שלו בסופו של דבר לא התגברו על רוב צופי התוכנית כי המון אנשים לא היו בעדו. איציק ואלונה עלו על חשבון מירה ודני ולא מייקל ואנה כי למייקל ואנה כן הגיע להיות בגמר.
 

oshri1981

New member
חחחחחחחחח ממש לא מתוקה

את אומרת שהרבה הצביעו לאנה ומיייקל נכון ? אז איך את מסבירה את זה שבכל התוכניות הם היו ממוקמים לקראת הסוף ?! ואיך לא היה צריך לשמור עליהם אם כל תוכנית למרות הביקורות היחסית שליליות של השופטים הם קיבלו כל הזמן תשעיות ?! לשמעון כל שבוע היו פווווול הצבעות בקלות הוא היה יכול להגיע לגמר וכן גם במקום משה ! ההפקה כל הזמן ניסתה להעיף אותו ואפילו שמעון דיבר על זה כמה פעמים בתקשורת אבל כרגיל אףאחד לא ייחס לזה חשיבות גדולה. עד הערב של הגמר שזה באמת היה מוגזם ברמות. קיצר מה אני אומרת זה שאיך יכול להיות שזוג שכל תוכנית היה מדורג במקומות האחרונים פתאווווום עוקף את כולם ומגיע למקום ראשון ?! פתאום אנה הצליחה לעקוף את משה איציק ומירה ?!?!? תעעעעשי לי טובה.
 
אמרתי ואחזור על כך שוב

אם ההפקה לא שמרה על אנה בשלושת העונות הקודמות בהם כמעט אבל לא זכתה אין שום סיבה בעולם שדווקא עכשיו יעשו זאת.
 

oshri1981

New member
וזאת בדיוק הנקודה !

אנה לפני תחילת העונה חתמה עם ההפקה על חוזה שהיא זוכה בגמר. הם ידעו שאם היא לא תזכה אז היא לא תשתתף. והם רצו אותה בתוכנית כי אנה מזוהה עם התוכנית והתוכנית מזוהה עם אנה. כל תוכנית היא היתה מועמדת להדחה , מדורגת לקראת הסוף אין מה לעשות יש עובדות בשטח .
 

lakuna

New member
הערה לגבי הניקוד

אל תשכחי שהם היו צריכים לקבל יותר קולות- כי היה בינהם הפרש של 10 נק'!, ואומנם למשה פרץ היו המון מעריצים, אבל גם בגלל שמייקל ואנה נתנו שואו מרשים יותר על הרווחה וגם בגלל שלמייקל היה קהל מעריצים וגם לאנה[אולי בשונה מפולינה], הם הצליחו להשיג את הניקוד. אא' להקים ועדות חקירה על דברים כאלה ובטח שלא להגיש תביעות ייצוגיות - יעברו כמה ימים וכולם ירגעו. וחוצמזה גם אם זה נכון שאא' לדעת על מה הולך מאחורי הקלעים בהפקה, בעידן של היום קשה מאוד מאוד לשמור סודות כאלה - הם בשנייה דולפים ואני לא חושבת שהם היו לוקחים סיכון כזה.
 

galya13

New member
לפי דעתי מייקל רקד יותר יפה ממשה ואנה יותר

יפה מפולינה. למרות שאהבתי את שני הזוגות. גם משה ופולינה רקדו יפה ויש להם זוגיות נהדרת וכימיה בינהם. אבל מייקל ואנה זה משהו מיוחד........
 

michaly2003

New member
בוודאי שהכל משחק מכור, אבל הסיבות הרבה יותר

חמורות ממה שאתה מציין לאנה יש אמרגן (לא אציין את שמו) והוא משקיע המון כסף למענה (לא אציין לסיבות) - ומכאן כבר הכל ברור... והמבין יבין.
 
אוי נו באמת

נראה לך שאנה צריכה "לקנות" את הניצחון שלה?היא רקדנית מדהימה וכיראוגרפית מצויינת רק שעד עכשיו הפרטנרים שלה לא היו טובים מספיק והפעם היה לה פרטנר מצויין שעשה עבודה נהדרת. הם היו נהדרים בגמר ובשתי תוכניות חצי הגמר ולכן הם זכו. אל תשכחו גם שהם יכולים לא להוביל במשך העונה בהצבעות ודווקא בגמר כן להוביל ולהיות מקום ראשון ראי דוגמת הראל מויאל והראל סקעת בכוכב נולד 2 סקעת היה הפייבוריט גם של הקהל וגם של השופטים במהלך כל העונה ובגמר התומכים של מויאל הצליחו לגבור על סקעת בSMSים. הכל יכול לקרות והתוצאות תמיד יכולות להתהפך במיוחד עם שני ריקודים מדהימים כאלו של מייקל ואנה בגמר. הניצחון לחלוטין הגיע להם.
 

michaly2003

New member
דבר נוסף - שצריך לתת את הדעת

האם שאלתם את עצמכם מדוע בכל תחרות (בכל תחום אחר) לדוגמא מלכת היופי, או נולד לרקוד וכולי... תמיד לפני עונה חדשה, מראיינים ללא הפסקה במהלך השנה את הזוכה במקום הראשון של השנה שעברה, ורק ברוקדים עם כוכבים, אף אחד לא זוכר מי זכה במקום הראשון בעונה הקודמת, ולא מראיינים אותו - אלה רק - אך ורק - את זאת שזכתה במקום השני, או ליתר דיוק את זאת שלא זכתה במקום הראשון - ממש שתיפת מוח - נקודה למחשבה !!!!!
 
אנה ללא ספק

הרקדנית הבולטת ביותר ברוקדים עם כוכבים מיכוון שהיא הכי מוכשרת והכי מרשימה והכי נמצאת באור הזרקורים.הרקדנים האחרים בתוכנית כנראה שומרים על פרופיל נמוך כי עולם הסלבס והזוהר לא מעניין אותם כנראה מה שחשוב להם זה הקרירה שלהם כרקדנים וזה סבבה לגמרי.
 

michaly2003

New member
בולשיט

עולם הזוהר מענין אותם באותה מידה, זה התחום שלהם. וזה שהיא באור הזרקורים יותר מאחרים, זה מאותם סיבות שציינתי. (ועוד בעדינות).
 
אז כנראה את לא הבנת

את הכוונה.כמה זמן יש רוקדים עם כוכבים בישראל? 5 שנים?יפה,במשך ה5 שנים האלו אנה הייתה נוכחת באירועי השקה למינהם, התארחה בתוכניות אירוח ובידור.למה הרקדים האחרים לא מגיעים לאירועי השקה? ואני בטוחה ב100% שמזמינים אותם בדיוק כמו את אנה למה אנה כן מגיעה והם לא?כי הם שומרים על פרופיל נמוך והריקוד עבורם הוא עבודה נטו אנה לעומתם גם הפכה את הריקוד לעבודה ובנוסף רוצה לפרוץ לכיוונים נוספים בתחום הבידור.
 

michaly2003

New member
אין גבול לנאיביות...הא.....

זה שאנה נימצאת בתכניות ארוח, את חושבת שזה יד המקרה, הסוכן שלה דואג שיהיה תופיע שם, בכל המקומות, הוא שם כסף בשביל זה !!! וזה לא רק אצלה, זה מקובל בתחום הבידור, את יכולה לראות כל מיני אמנים שמשקיעים המון בשביל להופיע בכל מיני תכניות אירוח בכדי להיות כל הזמן בתודעה.
 
זה שהסוכן של אנה

מארגן לה את האירוחים וכ'ו זה ברור(וממש הוא לא צריך לשלם על זה כסף) אך מה שאני שואלת זה למה הרקדנים האחרים לא עושים את אותו הדבר? הרי הם בהחלט יכולים אם רק היו רוצים.
 
למעלה