הפגנה כנגד העונשים הקלים לעברייני תנועה

הפגנה כנגד העונשים הקלים לעברייני תנועה

עברייני תנועה סדרתיים (בעלי הרשעות רבות, המבצעים עבירות "ללא הפסקה") ונהגים שגרמו לתאונות קטלניות מסתובבים על הכביש ומהווים סכנה ממשית ואמיתית כנגד כל אחד ואחת מאיתנו. נכון שתאונות רבות נגרמות גם על ידי נהגים נורמטיביים עקב הסחת הדעת וחוסר תשומת לב. אולם ההבדל הוא במקרים רבים, בעוצמה ובחומרת התאונה. כאשר נהג מבצע עבירת תנועה כגון חציית רמזור אדום, עקיפה מסוכנת נהיגה בשכרות וכד', חומרת התאונה בדרך כלל היא קטלנית והרסנית, ולמעשה אם אותו נהג לא היה "על הכביש" חיי אדם היו ניצלים והיו נמנעים אסונות כבדים. אתם שואלים כיצד "להוריד אותו מהכביש" ? אז אין ברירה וחייבים להיות עונשים כבדים כנגד נהגים בעלי הרשעות רבות וכאלה הגורמים לתאונות קטלניות, בין העונשים הראויים : - שלילת רשיון הנהיגה לשנים רבות (ונכון שזה מבוצע גם כיום, ואותם נהגים ממשיכים לנהוג למרות העונש). - מאסר בפועל ! לנהג שנתפס בשלילה. - קנסות כבדים שיועברו (לפי חוק מתאים) למשפחה הנפגעת / לטובת קידום הבטיחות בדרכים. - החרמת הרכב לתקופות ארוכות ואף לעד / מכירת הרכב והעברת הכסף כמו בסעיף הקודם. - בנסיבות אלו או אחרות בהן השופט מחליט להטיל עבודות שירות התקופה תהיה ארוכה, ותכלול תעסוקה עם נפגעי תאונות או מתן הרצאות בעקבות אותו מקרה. עמותת "אנשים באדום" עורכת הפגנה בנושא ומזמינה אנשים איכפתיים ובעלי מודעות לנושא ואשר ההפקרות בכבישים מציקה להם להצטרף אליה ולהיות נוכחים במחאה ציבורית כנגד הזילות כלפי החוק וכלפי קורבנות התאונות כפי שמשתקפת בבתי המשפט מידי יום. בתודה מראש על תשומת הלב, ובתקווה להשתתפותכם בהפגנה למען הצלת חיים בדרכים, (אם אותם נהגים לא יהיו "על הכביש", אנשים רבים יהיו עם משפחותיהם ויחיו באושר !)
 

ביפו

New member
בוקר טוב וחג שמח- האם בפורים?

ההפגנה??? היכן ומתי - עמותת "אנשים באדום" - מתכוונים לערוך ואיזו מין של הפגנה? אם ההפגנההיא נגד שופטים או "הקלות הבלתי נסבלת של פסקי דין קלים לעברייני תנועה" - האם ההפגנה תכלול גם נציגי עורכי הדין בישראל? אולי צריכים שגם הם יתמכו כגוף ציבורי? אם ההפגנה היא כנגד "עובדי המדינה שהם שופטים" - האם ההפגנה תכלול גם נציגי ההסתדרות החדשה - כמו מ עיני וחברים בכירים אחרים? באיזה יום בשבוע ובאיזה שעה תהיה ההפגנה? האם תהיה קריאה לציבור להצטרף - גם בעיתונות ובטלויזיה? אני אומנם "עובד דרך" כהגדרתו של החוק , אך ברוב זמני - אני גם אזרח מדינת ישראל וחלק מציבור אנשיה. כדאי לדעת אם נאסוף תמיכה כלל-ציבורית, או נלך "להשפיע בכוחנו בלבד - נקודתית".
 
לא הבנתי, למה הציניות ?

דוקא ממך הייתי מצפה לתמיכה פרגון והצטרפות. צרפתי קובץ עם פרטים על ההפגנה : יום חמישי ה - 3.1.08 שמונה וחצי בבוקר ליד בית המשפט המחוזי בתל אביב רחוב ויצמן 1 פינת שאול המלך. לשאלות והבהרות אנא פנה אלי ישירות למייל.
 
למעלה