כמעט...
רק לא פירטת בין אילו תחנות את נוסעת והיכן את מחליפה קווים. אני שואל זאת לא מתוך חטטנות אלא להבין את האלטרנטיבות התחבורתיות העומדות בפנייך ובפני חברייך ל"קומונה"
כמעט...תודה!
* תודה על תגובתך לטור שלי. כייף לדעת שיש גם אנשים שקיבלו את מה שכתבתי ברוח טובה, בדיוק כפי שהתכוונתי לכתוב אותו. * בנוגע לרשימת המשך - זה תלוי ב-YNET. לא בי. ואם זה היה תלוי באביתר, אגב, בטוחני שהייתי עכשיו נמצאת בשיאה של חקריה צולבת אצל ראשי ש"ס או אצל בכירי רכבת ישראל. ואם YNET יחליטו שאכן רשימת המשך, ואכתוב משהו שקשור לרכבת ישראל, אשמח לשלוח לפה לינק. * הבנת נכון. מידי יום אני מחנה את רכבי בחניון ועולה לרכבת בדרכי לעבודה. בחודש האחרון, אני נאלצת לנסוע ב-2 רכבות לכל צד מכיוון שמשרדינו עברו למקום אחר. אך למרות שיש צורך בהחלפת רכבת, ונסיעה ב-4 רכבות מידי יום, זה עדיין הרבה יותר נוח ומשתלם מאשר לבוא עם הרכב לאיזור ת"א. מניסיון. במקום לנהוג, להתעצבן, לבלום, ללחוץ על הגז, לצפצף ולהלחץ על הבוקר, אני יושבת בקרון בנוחון עם כוס קפה, קוראת עיתון, מדברת עם אנשים שנוסעים איתי מידי יום, ושעקב כך נהיינו מן קומונה קטנה כזאת. חסרונות? איחורים. ויש לא מעט. עניתי על תהיותיך?
רק לא פירטת בין אילו תחנות את נוסעת והיכן את מחליפה קווים. אני שואל זאת לא מתוך חטטנות אלא להבין את האלטרנטיבות התחבורתיות העומדות בפנייך ובפני חברייך ל"קומונה"