הפורום בחדשות!

מצב
הנושא נעול.

אדיה

New member
כמעט...

תודה!
* תודה על תגובתך לטור שלי. כייף לדעת שיש גם אנשים שקיבלו את מה שכתבתי ברוח טובה, בדיוק כפי שהתכוונתי לכתוב אותו. * בנוגע לרשימת המשך - זה תלוי ב-YNET. לא בי. ואם זה היה תלוי באביתר, אגב, בטוחני שהייתי עכשיו נמצאת בשיאה של חקריה צולבת אצל ראשי ש"ס או אצל בכירי רכבת ישראל. ואם YNET יחליטו שאכן רשימת המשך, ואכתוב משהו שקשור לרכבת ישראל, אשמח לשלוח לפה לינק. * הבנת נכון. מידי יום אני מחנה את רכבי בחניון ועולה לרכבת בדרכי לעבודה. בחודש האחרון, אני נאלצת לנסוע ב-2 רכבות לכל צד מכיוון שמשרדינו עברו למקום אחר. אך למרות שיש צורך בהחלפת רכבת, ונסיעה ב-4 רכבות מידי יום, זה עדיין הרבה יותר נוח ומשתלם מאשר לבוא עם הרכב לאיזור ת"א. מניסיון. במקום לנהוג, להתעצבן, לבלום, ללחוץ על הגז, לצפצף ולהלחץ על הבוקר, אני יושבת בקרון בנוחון עם כוס קפה, קוראת עיתון, מדברת עם אנשים שנוסעים איתי מידי יום, ושעקב כך נהיינו מן קומונה קטנה כזאת. חסרונות? איחורים. ויש לא מעט. עניתי על תהיותיך?
כמעט...
רק לא פירטת בין אילו תחנות את נוסעת והיכן את מחליפה קווים. אני שואל זאת לא מתוך חטטנות אלא להבין את האלטרנטיבות התחבורתיות העומדות בפנייך ובפני חברייך ל"קומונה"
 

מהורערת

New member
אמממ..

כמעט...
רק לא פירטת בין אילו תחנות את נוסעת והיכן את מחליפה קווים. אני שואל זאת לא מתוך חטטנות אלא להבין את האלטרנטיבות התחבורתיות העומדות בפנייך ובפני חברייך ל"קומונה"
אמממ..
בחרתי לענות על מה שרציתי. התעלמתי מפירוט הקווים בכוונה. בין היתר, כדי לא לחשוף את עצמי. בסוף עוד יתברר שאנחנו נוסעים מידי יום באותו קרון. אגיד בכלליות שמדובר על הרכבת שנוסעת במסלול ת"א-דרומה. נ.ב. מתנצלת על שגיאות ההקלדה והעילגות בהודעה הקודמת שלי. ההתרגשות שאחזה בי ביומי הראשון בפורום הזה נתנה את אותותיה. :)
 

אדיה

New member
המממ.. הממממ...

אמממ..
בחרתי לענות על מה שרציתי. התעלמתי מפירוט הקווים בכוונה. בין היתר, כדי לא לחשוף את עצמי. בסוף עוד יתברר שאנחנו נוסעים מידי יום באותו קרון. אגיד בכלליות שמדובר על הרכבת שנוסעת במסלול ת"א-דרומה. נ.ב. מתנצלת על שגיאות ההקלדה והעילגות בהודעה הקודמת שלי. ההתרגשות שאחזה בי ביומי הראשון בפורום הזה נתנה את אותותיה. :)
המממ.. הממממ...
רצונך להימנע מהטרדות המוני המעריצים ברור ומובן, מה גם שכנראה לא תוכלי לסמוך על הגנת ש"ס בענין. רק שמהנתונים שכבר סיפקת אפשר לשחזר כמעט בוודאות את מסלולך היומי. הבעיה העיקרית שלך היא שעלייך לתפוש בדיוק את אותה הרכבת בה את משתמשת - הרכבת שבאה אחריה תגרור המתנה של כ 50 דקות בתחנת ההחלפה. הנסיון לתפוש רכבת אחת מוקדם יותר יביא להמתנה של למעלה מחצי שעה. מקווה שאין לך בעיות במציאת חניה בתחנת המוצא שלך שכן ההשלכות של איחור הוסברו לעיל! להתראות בקרון ביום א'! סתאאם.. אני בכלל לא נוסע בקווים האלה.
 

אדיה

New member
וב"חדשות הרכבת" כבר ביקרת?

אמממ..
בחרתי לענות על מה שרציתי. התעלמתי מפירוט הקווים בכוונה. בין היתר, כדי לא לחשוף את עצמי. בסוף עוד יתברר שאנחנו נוסעים מידי יום באותו קרון. אגיד בכלליות שמדובר על הרכבת שנוסעת במסלול ת"א-דרומה. נ.ב. מתנצלת על שגיאות ההקלדה והעילגות בהודעה הקודמת שלי. ההתרגשות שאחזה בי ביומי הראשון בפורום הזה נתנה את אותותיה. :)
וב"חדשות הרכבת" כבר ביקרת?
 
נוחון ? שו האדא ? נוחות !

תודה!
* תודה על תגובתך לטור שלי. כייף לדעת שיש גם אנשים שקיבלו את מה שכתבתי ברוח טובה, בדיוק כפי שהתכוונתי לכתוב אותו. * בנוגע לרשימת המשך - זה תלוי ב-YNET. לא בי. ואם זה היה תלוי באביתר, אגב, בטוחני שהייתי עכשיו נמצאת בשיאה של חקריה צולבת אצל ראשי ש"ס או אצל בכירי רכבת ישראל. ואם YNET יחליטו שאכן רשימת המשך, ואכתוב משהו שקשור לרכבת ישראל, אשמח לשלוח לפה לינק. * הבנת נכון. מידי יום אני מחנה את רכבי בחניון ועולה לרכבת בדרכי לעבודה. בחודש האחרון, אני נאלצת לנסוע ב-2 רכבות לכל צד מכיוון שמשרדינו עברו למקום אחר. אך למרות שיש צורך בהחלפת רכבת, ונסיעה ב-4 רכבות מידי יום, זה עדיין הרבה יותר נוח ומשתלם מאשר לבוא עם הרכב לאיזור ת"א. מניסיון. במקום לנהוג, להתעצבן, לבלום, ללחוץ על הגז, לצפצף ולהלחץ על הבוקר, אני יושבת בקרון בנוחון עם כוס קפה, קוראת עיתון, מדברת עם אנשים שנוסעים איתי מידי יום, ושעקב כך נהיינו מן קומונה קטנה כזאת. חסרונות? איחורים. ויש לא מעט. עניתי על תהיותיך?
נוחון ? שו האדא ? נוחות !
 
לא למדתי פסיכולוגיה אני ד"ר למדה"מ

אוי, אביתר.. אביתר..
ראשית כל, אם מי מכם נפגע מדברים שכתבתי - קבלו את התנצלותי. כשנכנסתי לפורום שלכם, בעקבות הכתבה ב-7 ימים, קראתי את השרשורים שלכם,חלקם שעשעו אותי כהוגן, את חלקם לא הבנתי, בחלקם גיחכתי ועם השאר הזדהיתי. לפחות בתור אחת שנוסעת מידי יום ברכבת. ב-4 רכבות, ליתר דיוק. ועכשיו לטענותיך אביתר - ראשית כל, למדתי פסיכולוגיה. אמנם לא 6 שנים ולא בהארוואד. אבל למדתי. שנית, לפי גיבובי המילים שאתה כותב ובידיעה שלמדת 6 שנים פסיכולוגיה, אתה רק מוכיח ומבסס את הטענה שכל הפסיכולוגים פסיכים. או לפחות, רובם. או שמא יש קשר בין התיאוריות המיניות של פרוייד לבין אגזוזי התחבורה הציבורית וארובות הרכבת? אם הייתי יודעת קודם, הכל היה נראה אחרת. או נכתב אחרת. * מה הקשר, לכל הרוחות, בין מה שכתבתי לבין ההכנסות של הרכבת? אחזור על דבריי ואומר שלא רק שלא גרמתי נזק לרכבת ישראל, להיפך. * בתור מי שלמד פסיכולוגיה 6 שנים, אתה אמור לדעת להתגבר ולהתמודד עם דברים שקצת לא נוחים לך ובמקום זה אתה מתנהג כמו זאטוט זב חוטם והולך 'להלשין לגננת'. מה ח"כ הכנסת של ש"ס יעשו עם מה שכתבתי, אגב? לא כדאי שתפנה ישירות לרב עובדיה יוסף שיפסוק בנדון? מן הסתם הוא יעשה מיקס עם פסיקה קודמת שלו - שיש איסור חמור לנסוע ברכבת ישראל ובמקביל לחטט באף. נ.ב. יש לי את מס' הטלפון של ח"כ גאגולה מש"ס. בהזדמנות אעביר לך אותו. * מעודדת את סוטי המין? נו טוף, זה רק מראה עד כמה מוחך קרימינלי. נברתי במוחי בקדחתנות עמ"נ למצוא את הקשר בין רכבת וסוטי מין, אך לשווא. נ.ב. יש לי את הטלפון של ח"כ זהבה גלאון למקרה שתרצה להתלונן בפניה. * נ.ב. יש לי טלפון של פסיכולוג טוב, אולי גם הוא יוכל לעזור לך. בקיצור, אביתר, תלמד לקחת דברים קצת יותר בקלות וברוח טובה. תפסיק לראות את השחור והשלילי שבכל דבר. לא לימדו אותך את זה בהר הצופים? יומקסום לכולם.
לא למדתי פסיכולוגיה אני ד"ר למדה"מ
ותחום התמחותי טרור. אינני זקוק למספרי הטלפונים של הח"כים. תודה ! יש לי את כל ה- 120 מספרי פלאפונים שלהם. שוב תודה. אנ'לא רואה דברים שחור - אני ריאלי ! וחוץ מזה, ... SD-90 זה לא קרון... אז אם רוצה שיעור רכבתי למתחילים - יש לך ארכיון של הפורום. שלום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה