הפורמט הישראלי מול האמריקאי

הפורמט הישראלי מול האמריקאי ../images/Emo202.gif

בשרשור הרשמים מהפרק הראשון עלו המון ביקורות על ההבדלים המהותיים בין הפורמט המקורי לפורמט הישראלי. באותה נשימה, היו גם כאלו שאמרו שבכלל לא צריך לעשות פורמט ישראלי לתכנית כי אנחנו לא מתקרבים לקרסוליה של הגרסה האמריקאית. בואו ננסה לפרק את זה לגורמים:
איזה דברים יש בגרסה האמריקאית שאין בישראלית ולהפך?
מה לדעתכם אפשר לעשות כדי לשפר את הגרסה הישראלית?
האם בכלל יש מקום לגרסה הישראלית במתכונתה הנוכחית? מחכה לשמוע מה אתם חושבים...
 

shesek17

New member
עונה

איזה דברים יש בגרסה האמריקאית שאין בישראלית ולהפך? בגרסה האמריקאית יש התמקדות בעבודה שלהם ובאופנה. רואים הרבה אופנה ורק קצת רכילות. זה עובר יותר טוב. בגרסה הישראלית הם רשמיים מדי וחוץ מזה מהפרק הראשון לא הראו בכלל אופנה, הראו רכילות והבגדים היו איכשהו בד"א כאילו היו חייבים להכניס אותם. לא ראו עבודה. בכלל לא יצאתי עם הרושם שמדובר בתוכנית אופנה מה לדעתכם אפשר לעשות כדי לשפר את הגרסה הישראלית? להביא שופטים רציניים יותר, להעיף את ששון קדם ולהתמקד יותר בעבודה שלהם במקום ברכילות האם בכלל יש מקום לגרסה הישראלית במתכונתה הנוכחית? אני כרגע חושבת שאני אתן לסדרה עוד צ'אנס אחד ואז אני נוטשת. היא פשוט לא כזו מעניינת וזה בניגוד לגרסה האמריקאית שמסוגלת להדביק אותי למסך כבר 5 עונות.
 

oFka7

New member
עונה גם

איזה דברים יש בגרסה האמריקאית שאין בישראלית ולהפך?
קודם כל נקודת זכות לסטודיו הישראלי שמעוצב מהמם ואהבתי את הסלילים על הקירות... בגרסה האמריקאית יש את כל הדברים הנכונים, זה הפורמט המקורי לא אמורים להשמיט ממנו דברים כי אז זה לא אותו דבר אהוב... מה לדעתכם אפשר לעשות כדי לשפר את הגרסה הישראלית?
אפשר להביא לשם אנשים שמכירים>< ומה זה הפרסים המופרזים האלה? הם יותר מידי מתמקדים בתחרות מבאופנה שם האם בכלל יש מקום לגרסה הישראלית במתכונתה הנוכחית?
לדעתי עד עכשיו, לא. למרות שאני מתה על יואב! D:
 

Yarinv

New member
הגרסא הישראלית בעייתית במיוחד

המקום שהיא הכי נופלת בו היא כמובן ביסוס העלילה על תככים וקשרים בין אנושיים נטו כשמדי פעם מבליח קצה בגד לשניה (אה, רגע זו הייתה התצוגה עכשיו? המצלמה פשוט הייתה עסוקה בפרצופים של המתמודדים). הנסיון של רשת לשים דגש על הפן החברתי במשחק רק מראה עד כמה הם לא בטוחים בטיב התוכן שהם מפיקים. בסדר, אפשר להראות את הסיטואציות בין המתמודדים אבל היי! אם הייתי רוצה לראות רק תככים ואינטריגות בין אנשים הייתי צופה ב"האח הגדול", המסגרת של האופנה מתפוגגת כמעט לחלוטין ומפספסים פה את הפואנטה. גם השילוב של העדויות של הדוגמניות היה לא במקום, אם יש להן מה להגיד, כמו במקור האמריקאי, הן יעשו את זה לאחר התצוגה כשהן נשאלות על ידי השופטים/המנחה. שירז טל מאכזבת, מנחה בבובתיות-משהו, אנמית והדיבור שלה ספוג בחוסר ביטחון. ואם יש משהו שממש מעיק בגרסא הזו היא מי שליהוק על תקן טים גאן, האלון-גליות שלו מזעזעת ומעוררת חלחלה. איפה העידון וה-make it work?! גם השופטים הקבועים מעוררים בי את געגועיי לחיוך של נינה גרסייה. גל אפל (אאל"ט), מדובר בחתיכת אגואיסט מנופח עם לקסיקון וסגנון דיבור של ערס בכיתה ו'. האחר, ויוי בלאיש, מי שלא יהיה, ביקר אתמול את אחד הבגדים שהוצגו כמזעזעים וחסרי טעם לחלוטין, אבל התקשתי לשמוע מה הוא עוד אמר כי בדיוק באותו זמן האירוניה זעקה וצעקה מתוך החלוק אמבטיה שלבש. מקווה שהמעצבים הטובים שכן יש בתוכנית (ושהמהות שלהם זה יותר מסתם להיות פרחה-ערסית עם כושר התבטאות של מנגו, להלן משי חוג'ה) לא יינשרו מהתוכנית בגלל שהם לא מספקים רעש. או כמעט כמו שהמוטו אומר (וכל הכבוד לתירגום המזעזע, הורסים כל חלקה טובה): יום אחד אתה מכתיב אופנה, ולמחרת אתה עלול להיות קורבן של תוכנית "אופנה". אני מעדיף כבר להיות כלוא בחדר עם קנלי ליום שלם.
 

MR Lordi

New member
עונה ../images/Emo13.gif

קודם כל-הישראלי נראה הרבה יותר טוב. (אני מתכוון לחדר העבודה, המסלול). בגרסא הישראלית הם פחות מתמקדים בעיצובים שלהם, אלא יותר בדיבורים שלהם. וראיתי גם שבישראלי כולם עוזרים לכולם, הרבה פעמים. (היו רק 2 פרקים, אבל ממה שראיתי) ובאמריקאי כמעט כל אחד דואג לעצמו. לדעתי, מה שצריך לשפר בגרסא הישראלית זה יותר עבודה! ושיקנו כבר בדים נורמלים: בפרק הראשון-הם הורידו בדים שתלויים, בפרק השני לקחו בשוק הפישפשים, בפרק 3, ראיתי בפרסומת הם קונים בסופר. מה? אין בארץ חנות של בדים כמו Mood? זה קצת מרגיז...חוץ מזה לא הייתי משפר כלום....
 
למעלה