הפלות חוזרות מעל גיל 40

וואו, ממש לא התכוונתי להתנפל.. לא יודעת למה הגבת ככה

בכלל לא רציתי לפגוע באף אחד אלא רק לדייק בפרטים.גם אני לא ״דוקטור לגנטיקה״ וגם אף אחד פה לא מומחה בפוריות ובכל זאת משתדלים רק לדייק בפרטים.סליחה אם הכעסתי אותך, יש לי הרבה הערכה אלייך ולא ברור לי למה הגיעה לי התגובה הזו.
 

טוליתי

New member
או קי. אני מקבלת את זה שלא התכוונת.

אבל בעצמך כתבת שאת מתנפלת ורק מצטערת על כך
, ובנוסף התשובה שלך הכילה מידע שאני לא חולקת עליו, בעניין הטיפול במקרה של הטרוזיגוטיות, מידע שמוכר לי אישית כבר 7 שנים (נעים מאוד, אני, בין יתר בעיות הקרישה, הטרוזיגוטית ל-MTHFR, שנוטלת חומצה פולית במינון 5 מ"ג ב-7 השנים הקשות האחרונות!).
גם אני, בדיוק כמוך, אדם שאוהב לדייק
. הסמנטיקה כאן (ובכל מקום) מאוד משמעותית. המושג "נשאות" מתייחס לגן ספציפי של מחלות, ואילו כאן יש מוטציה גנטית באחד הגנים.
שבוע מיטיב.
 
אז אם כבר לדייק..

לא אמרתי שאני מתנפלת אלא מתפרצת כי נכנסתי לאמצע שרשור :)ובואי נסגור בזה שאנחנו לא מסכימות על הדקות הזו כי לפי ידיעתי זה אכן נחשב נשאות.בקיצור, שאלו יהיו הצרות שלנו להחליט איך לקרוא לזה.. העיקר שיש טיפול!בהצלחה ושבוע טוב.
 

בטן10

New member
בערך

גם אני בגילך, אחרי 2 הריונות כימיים ואחרי 2 הפלות בשבוע 8, בשתיהן היה דופק ונפסק. בקרישיות יתר מצאו LAC גבוה. קופרמינץ אמר קלקסן ועכשיו בדיוק מתחילה סבב חדש עם קלקסן. הבנתי שגם אם לא בטוח שזו הסיבה, זה יכול לעזור, יש הרבה דברים שלא יודעים עדיין. אז מנסה...מוכנה לנסות הכל בשלב זה
.
מקווה שסייע לך, ושמפה יהיה טיפה יותר קל.
 
תודה רבה

אני אקח את הקלקסן למרות שאין שום תוצאה מעבדתית שתומכת בנטילה של הקלקסן. אבל כמו שאמרת...ננסה הכל..רק שיעזור...בהצלחה!
 

בלונזית

New member
בערך

מעל גיל 40
לא היו הפלות ולא הריונות
אבל יחד עם זאת קופרמינץ המליץ על קלקסן (ללא בעיית קרישיות שזוהתה לאחר בדיקות)
&nbsp
בסוף הצליח לי
 

בלונזית

New member
בערך

נטלתי קלקסן ללא בעיית קרישיות מזוהה
הייתי מעל גיל 40
בסוף הצליח לי
 

polly121

New member
בדיוק כמוך!

היי, אני בת 40 וחצי, אחרי שלושה הריונות שהסתיימו בדיוק באותה צורה - עובר קטן מכפי גילו שלא מתפתח, בראשון בלי דופק בכלל, בשניים האחרים עם דופק שפסק בשבוע 8 ככה. שני הריונות טבעיים ואחד IVF (אחרי שניסיתי שנה להיקלט "טבעי" אחרי ההפלה השנייה). עשיתי בירור, לא מצאו כלום, ועכשיו גם הרופאה שלי המליצה לי על קלקסן, וזה מה שאעשה, אפילו שאין לי בעיות קרישיות, ועל הדרך ניצלתי את ההחזר ממכבי על פגישה עם מומחה והתייעצתי גם עם קופרמינץ על זה, וכמו ברוב המקרים - המליץ על קלקסן. גם אני שאלתי על קלקסן ללא בעיות קרישיות כאן, ואני תמיד קוראת על נשים כמונו שמקבלות קלקסן וזה עוזר להן - או זה או הסטטיסטיקה - אבל מה כבר יש להפסיד..?
 
תודה!

תודה רבה על השיתוף...זה באמת שאלה מעניינת אם זו הסטטיסטיקה או הקלקסן באמת...סהכ מבאס לקחת משהו שלא צריך אבל אני גם אנסה ונקווה שיעזור לנו ...
 
למעלה