הפסוקים הבאים לקוחים מספר בראשית והם מוזרים..
עד מאוד מדובר על פרק ב' וַיֹּאמֶר יְהֹוָה אֱלֹהִים לֹא-טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ אֶעֱשֶׂה-לּוֹ עֵזֶר כְּנֶגְדּוֹ [יט] וַיִּצֶר יְהֹוָה אֱלֹהִים מִן-הָאֲדָמָה כָּל-חַיַּת הַשָּׂדֶה וְאֵת כָּל-עוֹף הַשָּׁמַיִם וַיָּבֵא אֶל-הָאָדָם לִרְאוֹת מַה-יִּקְרָא-לוֹ וְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָא-לוֹ הָאָדָם נֶפֶשׁ חַיָּה הוּא שְׁמוֹ [כ] וַיִּקְרָא הָאָדָם שֵׁמוֹת לְכָל-הַבְּהֵמָה וּלְעוֹף הַשָּׁמַיִם וּלְכֹל חַיַּת הַשָּׂדֶה וּלְאָדָם לֹא-מָצָא עֵזֶר כְּנֶגְדּוֹ [כא] וַיַּפֵּל יְהֹוָה אֱלֹהִים תַּרְדֵּמָה עַל-הָאָדָם וַיִּישָׁן וַיִּקַּח אַחַת מִצַּלְעֹתָיו וַיִּסְגֹּר בָּשָׂר תַּחְתֶּנָּה [כב] וַיִּבֶן יְהֹוָה אֱלֹהִים אֶת-הַצֵּלָע אֲשֶׁר-לָקַח מִן-הָאָדָם לְאִשָּׁה וַיְבִאֶהָ אֶל-הָאָדָם [כג] וַיֹּאמֶר הָאָדָם זֹאת הַפַּעַם עֶצֶם מֵעֲצָמַי וּבָשָׂר מִבְּשָׂרִי לְזֹאת יִקָּרֵא אִשָּׁה כִּי מֵאִישׁ לֻקֳחָה-זֹּאת [ והשאלה שאני שואל היא כיצד זה אלוהים שברא את העולם לא יודע שהאדם צריך אישה שהיא בת אדם גם כדי שתהיה עזר כנגדו הוא מנסה לשדך לו כל מיני חיות ולאחר שהוא רואה שהם אינם מתאימים ואין בינם שפה משותפת הוא מגיע למסקנה שצריך ליצור משהו מתאים רק מגוף האדם עצמו............... שאלה שניה היא מדוע אם האלוהים ברא את כל החיות ואת האדם מעפר את האשה הוא לא יכול היה לברוא גם כן אותו הדבר אלא ברא אותה מעצמותיו של אדם? ושאלה שלישית היא מדוע בפרק א' כתוב שביום השישי אלוהים ברא את האדם ואת האישה ולא כתוב שהוא ברא אותם בגן העדן ובכלל לא מוזכר גן העדן ומיד בפרק ב' מוזכר פתאום גן העדן ומסופר שאלוהים בורא שם את אדם ומסופר שאת חווה הוא בעצם בורא מאדם ורק לאחר שהוא ברא את כל החיות האחרות וניסה להתאים אותם כעזר לאדם.....כך שגם סדר הבריאה משתבש וגם יש כאילו תהליך חדש שלא קשור בכלל לפרק א' כאילו פרק א' לא קיים או כאילו אלו שתי בריאות נפרדות משתי סיפורים שונים.
עד מאוד מדובר על פרק ב' וַיֹּאמֶר יְהֹוָה אֱלֹהִים לֹא-טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ אֶעֱשֶׂה-לּוֹ עֵזֶר כְּנֶגְדּוֹ [יט] וַיִּצֶר יְהֹוָה אֱלֹהִים מִן-הָאֲדָמָה כָּל-חַיַּת הַשָּׂדֶה וְאֵת כָּל-עוֹף הַשָּׁמַיִם וַיָּבֵא אֶל-הָאָדָם לִרְאוֹת מַה-יִּקְרָא-לוֹ וְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָא-לוֹ הָאָדָם נֶפֶשׁ חַיָּה הוּא שְׁמוֹ [כ] וַיִּקְרָא הָאָדָם שֵׁמוֹת לְכָל-הַבְּהֵמָה וּלְעוֹף הַשָּׁמַיִם וּלְכֹל חַיַּת הַשָּׂדֶה וּלְאָדָם לֹא-מָצָא עֵזֶר כְּנֶגְדּוֹ [כא] וַיַּפֵּל יְהֹוָה אֱלֹהִים תַּרְדֵּמָה עַל-הָאָדָם וַיִּישָׁן וַיִּקַּח אַחַת מִצַּלְעֹתָיו וַיִּסְגֹּר בָּשָׂר תַּחְתֶּנָּה [כב] וַיִּבֶן יְהֹוָה אֱלֹהִים אֶת-הַצֵּלָע אֲשֶׁר-לָקַח מִן-הָאָדָם לְאִשָּׁה וַיְבִאֶהָ אֶל-הָאָדָם [כג] וַיֹּאמֶר הָאָדָם זֹאת הַפַּעַם עֶצֶם מֵעֲצָמַי וּבָשָׂר מִבְּשָׂרִי לְזֹאת יִקָּרֵא אִשָּׁה כִּי מֵאִישׁ לֻקֳחָה-זֹּאת [ והשאלה שאני שואל היא כיצד זה אלוהים שברא את העולם לא יודע שהאדם צריך אישה שהיא בת אדם גם כדי שתהיה עזר כנגדו הוא מנסה לשדך לו כל מיני חיות ולאחר שהוא רואה שהם אינם מתאימים ואין בינם שפה משותפת הוא מגיע למסקנה שצריך ליצור משהו מתאים רק מגוף האדם עצמו............... שאלה שניה היא מדוע אם האלוהים ברא את כל החיות ואת האדם מעפר את האשה הוא לא יכול היה לברוא גם כן אותו הדבר אלא ברא אותה מעצמותיו של אדם? ושאלה שלישית היא מדוע בפרק א' כתוב שביום השישי אלוהים ברא את האדם ואת האישה ולא כתוב שהוא ברא אותם בגן העדן ובכלל לא מוזכר גן העדן ומיד בפרק ב' מוזכר פתאום גן העדן ומסופר שאלוהים בורא שם את אדם ומסופר שאת חווה הוא בעצם בורא מאדם ורק לאחר שהוא ברא את כל החיות האחרות וניסה להתאים אותם כעזר לאדם.....כך שגם סדר הבריאה משתבש וגם יש כאילו תהליך חדש שלא קשור בכלל לפרק א' כאילו פרק א' לא קיים או כאילו אלו שתי בריאות נפרדות משתי סיפורים שונים.