הפרסומת החדשה ברדיו נגד חברות האבטחה , כנסו

roisol1

New member
הפרסומת החדשה ברדיו נגד חברות האבטחה , כנסו

יש את הפרסומת החדשה ברדיו של משרד העבודה נגד חברות האבטחה , הם נותנים טלפון של אגף האכיפה תתקשרו 1800354354 לדיווח על מעסיק שעובר על החוק
 

roisol1

New member
תתחילו להתלונן על חברות האבטחה

ברגע שאתם לא מתלוננים איך אתם רוצים שיהיה שינוי רק טלפון אחד , פשוט וקל
 
לא להתלונן, לתבוע.

משרד העבודה לא יעשה כלום עם התלונות שלכם. אם הוא היה רוצה לאכוף את חוקי העבודה ברצינות כמה וככמה חברות שמירה ואבטחה היו נסגרות. מה שצריך לעשות זה: 1) לרשום כל שעת עבודה. כולל "הכשרות" למיניהן. 2) לשמור תלושי שכר. 3) אחרי שמסיימים לעבוד בחברה לדרוש את הכסף המגיע לכם. אם לא תקבלו, לתבוע. בכך תועילו לעצמכם (תרויחו כמה שקלים) ולעובדים במדינה (תגרמו נזק לעוד נוכל).
 
הבעיה אינה חוסר מודעות.

הבעיה היא חוסר אכיפה. למשרד העבודה יש די והותר אינפורמציה כדי לאכוף את חוקי העבודה, אבל הבחירות מתקרבות וקמפיין ברדיו ובטלויזיה עושה הרבה יותר רושם מאיזה כתב אישום.
 

24 עומר

New member
אתה לא לומד אה?

אצלך הכל שחור לבן בחיים אה עמנואל? עוד הפעם אתה ממליץ לעובדים לתבוע בלי שהם התייעצו, בדקו,הבינו מה הזכויות שלהם? ישר בית משפט בלי תחנות בדרך? כמה פעמים נתקלת במקרים שעובד היה בטוח שהוא צודק והסתבר שלא ממש? כמה פעמים המלצת פה בפורום לאנשים ללכת ישר לבית הדין בלי לעצור ובלי להסתכל אחורה, מה תעשה שמשהו עוד יקח אותך ברצינות ויעשה את זה ויסתבר שאין ממש בתביעה שלו? הרי בבית הדין לעבודה אתה מתייצב ללא עורך דין, ותאלץ להתמודד מול עורך דין (לרוב מנוסה בדיני עבודה) שייצג את החברה ומה אם העובד טעה? לסיכום לכל מי שקורא את זה הכי טוב ללכת להתייעץ לפני תביעה. קו לעובד, מועצת הפועלים, מייצגים ללא תשלום בבית הדין לעבודה, עורך דין פרטי או כל מי שבאמת מבין (ולא התכוונתי אליך עמנואל...) לפני שאתם רצים לבית הדין. נכון זה לא קורה הרבה אבל לפעמים גם עובדים מפסידים בתביעות שלהם או שהם יכלו לקבל סכומים גדולים יותר אם רק היו מתייעצים ולפעמים נפסקים גם הוצאות משפט כנגד העובד אז שלא תגידו שלא ידעתם.
 

24 עומר

New member
הרבה זמן לקח לך להגיב

לא הבנת את הכל?צריך עזרה בהבנת הנקרא עמנואל? שמע אתה פשוט פתטי, למי רועדות הביצים ולמה? שים לב שבכל פעם שמשהו משדר קו פחות לוחמני ומתלהם משלך אתה מחליט שהוא בטח מנהל חברת אבטחה שמפחד.. אני חושב שאתה אדם מאוד מסכן ואומלל כי אם היית טורח לקרוא את מה שכתבתי היית רואה שבסה"כ אמרתי שלפני שרצים לבית משפט כדאי להתייעץ ולבדוק היטב מה הזכויות של התובע וכמה הוא יכול לקבל בכל מקרה אם בכלל. ואיך אתה תרגמת את זה? למשהו רועדות הביצים.. פשוט אדיוט.
 
למעלה