הפרסומת החדשה של משרד התחבורה

מצב
הנושא נעול.
מה שצריך זה בעיקר להגדיל את המיסוי של דלק

אני אחזור על תגובה שכבר אמרתי בעבר
אני אתן דוגמא:
אני גר בטבריה ונוסע עם המשפחה פעם בשבועיים לחדרה להורים. יש לי קו אוטובוס מתחת לבית שמגיע עד לחדרה שלכאורה נוח מאד. אבל 2 עובדות מאד קריטיות גורמות לי לוותר על התענוג.

1. קודם כל לנסוע באוטובוס שנחשב ל"ישיר" אבל עובר דרך כל הארץ (עפולה, ואדי ערה וכל הפקקים באזור) שבמקרה הטוב לוקח לו שעתיים נסיעה, לעומת רכב פרטי שתוך שעה גג אני בחדרה.
2. המחיר!!!! נסיעה הלוך ושוב באוטובוס לי אשתי והילדים יכולה להגיע לסכום של מעל 300 ש"ח!!!! לעומת 100 ש"ח בערך על דלק לא נותן לי יותר מדי מקום להתחבט.

עד שהמדינה לא תבין שצריך להפחית דרסטית את המחיר בתחבורה ציבורית אני לא חושב שאנשים יעדיפו אותה
מה שצריך זה בעיקר להגדיל את המיסוי של דלק
לתחבורה פרטית.
 

25306yosef

New member
ומה לגבי מכונות כירטוס למכירת כרטיסי נסיעה ?

מה שצריך זה בעיקר להגדיל את המיסוי של דלק
לתחבורה פרטית.
ומה לגבי מכונות כירטוס למכירת כרטיסי נסיעה ?
מה לגבי מכירת כרטיסי הנסיעה בסופרמרקטים ביחד עם לחם ויוגורט עם תמרים ?
 

droriko

New member
אני חושב

הפרסומת החדשה של משרד התחבורה
לתחבורה ציבורית, בטלויזיה.

מה דעתכם עליה?

האם היא תוסיף נוסעים לתחבורה הציבורית?

האם התחבורה הציבורית תוכל לקלוט אותם מבלי לגרום סבל לנוסעים הקבועים?
אני חושב
בכמה דברים היה אפשר להשקיע במקום בפרסומת המטופשת הזאת. כנראה שאלה שלמעלה לא חשבו כי הם היו עסוקים באיזה אורגיה.
 

amitk80

New member
פרסומת מנותקת מהמציאות

אני חושב
בכמה דברים היה אפשר להשקיע במקום בפרסומת המטופשת הזאת. כנראה שאלה שלמעלה לא חשבו כי הם היו עסוקים באיזה אורגיה.
פרסומת מנותקת מהמציאות
בתור אחד שמשתמש הרבה בתחבורה ציבורית אם היתה לי אופציה הייתי משתמש ברכב פרטי. התחבורה בארץ היא אחת מהגרועות בעולם. הצפיפות באוטובוסים היא בלתי נסבלת. רמת השירות של המפעילים פשוט לוקה בחסר. תדירות הקווים נמוכה ולא מספקת.

בכדי שתהיה פה תחבורה נורמלית צריך:
1. לשפר את מערכת הכרטוס - כל הנושא של הרב קו שחייב לעבור דרך גורם ראשי ולא דרך מפעילים שונים.
2. ליצור נתיבי תחבורה ציבורית בלבד עם העדפות ברמזורים
3. בכל תחנה יש להתקין שלטים אלקטרונים כדי שנדע מתי האוטובוס אמור להגיע ולהעניש על רמת שירות נמוכה של מפעילים
4. יש להכניס עוד מכשירי תיקוף לאוטובוס כמו שעשו בקווים 5, 104 בתל אביב. עדין לא ראיתי את זה מחלחל לחיפה
5. כל הנושא של התשלום חייב לצאת מידי הנהגים ולעבור לביצוע בתחנות בלבד.
6. העלאת תדירות של קווים גם לתוך הלילה
 

אלון 58

New member
מי שעיצב אותה,חי על
אחר...,

הפרסומת החדשה של משרד התחבורה
לתחבורה ציבורית, בטלויזיה.

מה דעתכם עליה?

האם היא תוסיף נוסעים לתחבורה הציבורית?

האם התחבורה הציבורית תוכל לקלוט אותם מבלי לגרום סבל לנוסעים הקבועים?
מי שעיצב אותה,חי על
אחר...,
אבל לענינינו :

הגם שהפירסומת נותנת "אשליה מתוקה",ואני אישית מכיר אותה מהשטח,אמנם אני בעל רכב פרטי חדיש למדי,אבל בנסיעות שיש לי לבדי,לרוב אני כן משתמש בתחבורה הציבורית,עירונית ובינעירונית כאחת.כל מי שכותב כאן על "המהירות" עם רכב פרטי,גם משלה את עצמו בחלק מהמצבים,אין שום-דבר "יותר מהיר" בשימוש ברכב פרטי בתוך עיר גדולה,וכל הסיפורים הללו מצוצים מהאצבעות. זה נכון לסופי-שבוע ולילות,אבל לא לשעות היום ולא לעיר גדולה,הרבה פרמטרים לא נלקחים בחשבון אצל אלה שמבטיחים ששימוש ברכב פרטי "נוח" יותר מאשר בתחבורה הציבורית,שעל-אף כשליה,במצבים מאד מסוימים יש לה יתרונות,ואיני מדבר בינתיים על
.


חומר למחשבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה