הפרעת קשר - איך זה נראה מבפנים?

Jen74

New member
הפרעת קשר - איך זה נראה מבפנים?

באתר של הכללית יש שפע של מידע זמין ומעניין לגבי כמעט כל דבר שקשור בבריאות ורפואה. הצצתי בחלק שמדבר על הפרעות קשר וריכוז ומצאתי את הכתבה הבאה שגרמה לי להבין את דקל קצת יותר טוב
http://www.clalit20plus.co.il/Clalit/Young/Lifestyle/Articles/ADHD_from_inside.htm
 

Jen74

New member
כל פעם אני אוהבת אחת קצת יותר מהאחרות../images/Emo9.gif

יש לי ארבע בנות ואני אוהבת אותן ודואגת להן כמו אמא אווזה ממש. אני אמא פולניה מבית פולני טוב (למרות שההורים שלי נולדו בארץ וההורים שלהם בכלל לא מפולין
טוב, נו... רק אבא של אמא מפולין). יש הודעות שאני משבחת את האחת יותר מהאחרות, יש הודעות שאני מתלוננת על אחת ספציפית או על כולן יחד. אין דבר כזה שאני אוהבת אחת יותר מהשנייה. זה פשוט בלתי אפשרי!
 
בולשיט. יש אופציה לאהוב בצורה שווה.

רק אם שונאים את כולם. . .ואני שואל כי אותה את מזכירה הכי הרבה. . . .
 

Jen74

New member
אני חושבת שלא הבנת את מה שכתבתי../images/Emo13.gif

כתבתי שזה בלתי אפשרי שאני אוהבת אחת יותר מהשנייה. אני לא סופרת כמה פעמים אני מזכירה כל אחת מהבנות שלי. דקל היא הכי קטנה בבית ומן הסתם עד שנולדה דיברתי על אחיותיה במשך שנים ועכשיו כשהן גדלו הן יותר עצמאיות ועסוקות בענייניהן ויותר משהן רוצות להיות איתי, אני רוצה להיות איתן ומחכה שיתפנו אליי.
אם תדפדף בפורום אחורה, אחורה תראה שהיו תקופות שכתבתי הרבה על שחף, על אלמוג. אולי על עדן אני כותבת פחות מהשלוש האחרות כי היא ילדה מאוד טובה ואני בעצם פחות מתלוננת עליה. אם זה נראה שאני כאילו אוהבת ילדה אחת יותר מהארבע רק בגלל שאני כותבת עליה יותר, אז זו טעות. כשמדברים על ילד מסוים זה לא אומר שאוהבים אותו יותר מאת האחים שלו. זה אומר שהוא מעסיק את המחשבות באותו זמן קצת יותר מהאחרים.
 
למעלה