הפרק היומי - "התיכוניסט וגרושתו"?

pumiki25

New member
אני לא תומכת בראול -

...אבל חושבת שמבינה אותו. זה הכול. זה עדיין לא אומר שאני מצדיקה את אופן ההתנהגות שלו כלפיי ריאנה.
 
סבבה, דוגמה אחרת

הנה דוגמה לחוסר אמון דומה: ראול אומר לריאנה שהוא מאוד לא אוהב אנשים שמשתמשים בסמים והיא בעברה נהגה להשתמש אבל הפסיקה והחליטה להסתיר את זה ממנו. (האם גם כאן לא זכותו של ראול לדעת שריאנה השתמשה בעבר בסמים?) גם כאן שוב - ריאנה מסתירה משהו שיכול לערער את מערכת היחסים. היא יודעת שראול לא אוהב את ג'ייטי ועדיין לא מספרת לו על המעורבות שלה איתו. זה לא שאין לה שמץ של מושג לגבי היחס של ראול לג'ייטי.
 

אור2221

New member
תגדיר השתמשה בסמים

אם ריאנה ניסתה מריחואנה פעם פעמיים בחיים שלה, ואז החליטה שזה לא בשבילה > אני ממש לא הייתי מספרת. אם היא הייתה במוסד גמילה חודשיים בגלל התמכרות לקוקאין, אז בהחלט היא חייבת לספר, לא כי הוא לא אוהב את זה, אלא כי היא סובלת מהתמכרות שהוא צריך לדעת עליה.
 

שמיצית

New member
לא מסכימה - אין לי מושג עם מי ועם

כמה בעלי שכב, כנ"ל ההיפך. מעניין לי את קצה הזרת השמאלית... גם כשהייתי צעירה יותר - בגילו של ראול - לא עניין אותי. אם היה מענין אותי - הייתי שואלת, וראול לא שאל אותה.
 

pumiki25

New member
וזה בסדר, נכון ולגיטימי בשבילך...

אבל לא לראול. אני לא מוצאת את העניין שלו או את הנסערות שלו ככאלה שמצדיקים "נו-נו-נו, ראול"... זה חוסר בטחון, זו הבעיה שלו, והוא צריך להתגבר עליה. באמת, אני לא מבינה את ההתנפלות הזו...שיהיה
 

שמיצית

New member
הייתי שמחה בהרבה אם היו מראים גם את

מק מגלה חוסר בטחון ברמה הזו בגלל שבילי שכב עם שנואת נפשה והיא עצמה בתולה. עניין של איזון..
 

pumiki25

New member
אבל...לא, רגע. עוד משהו ../images/Emo62.gif

האם באמת בלתי אפשרי להאמין שבחור יהיה חסר-ביטחון? למה דווקא הבחורה היא זו ש"אמורה" לחוש חוסר ביטחון?
 

שמיצית

New member
לא אמרתי היא ולא הוא, אלא שניהם.

הם מתנהגים כאילו זה מובן מאליו שבילי בתור גבר כבר שכב וזה לא צריך להפריע למק.. אבל ריאנה - וואי, איך היא רמסה את כבודו של ראול. מצטערת, זו ההרגשה שלי. פעם בצבא התחיל איתי מישהו, היה נראה נחמד, נתתי לו את הטלפון. בשיחה ראשונה הוא שאל אותי אם אני טהורה.. כי הוא יוצא רק עם בתולות. זה יכול היה להיות מצחיק אם הייתי היחידה עם סיפור כזה.
 

Kalla

New member
סליחה, ממתי חייבים לדווח לבן זוג

על כל פרטנר שהיו איתו יחסים אינטימיים בעבר? ממתי מי שלא עושה זאת הוא צבוע? נכון, אם שואלים, אפשר לבחור לענות (ואפשר גם להעדיף שלא), אבל לעשות מזה כזה עניין? האם מתבגרים מודרניים בימינו באמת לא מדמיינים לעצמם שאם חבריהם יוצאים עם בני המין השני זה עלול לכלול גם יחסי מין? למה העובדה שחברתו הנוכחית שכבה עם מישהו (אפילו אם הוא שונא את המישהו הזה) הרבה לפני שבכלל הכירה אותו אמור להיות כזה "ביג דיל"? מה זו ההתחסדות הזאת? לדעתי זו התנהגות תינוקית ביותר. אני יכולה להבין שהוא רצה לדעת מה מטריד אותה. אני יכולה להבין שלא היה לו נעים לשמוע שהיא הייתה בעבר עם ג'יי טי, אבל לכעוס עליה בגלל מה שהיה בעבר, לפני שהכירו? לגרום לה להצטער שהיא בכלל סיפרה לו? להאשים אותה כאילו היא בגדה בו או משהו? אני יכולה להבין שהוא רצה לדעת ולא אהב את מה ששמע, אבל אני לא יכולה להבין את הכוון שבו הוא בחר ללכת. הוא היה צריך לקחת את עצמו בידיים ולתמוך בחברתו ברגעים קשים ולא להתנהג כמו צדקן שאין לו מושג מהחיים, כאילו נולד רק אתמול.
 
אני אמרתי "כל פרטנר"?

ברגע שריאנה גילתה שראול מכיר את ג'ייטי היא הייתה צריכה לספר לו. היא לא צריכה להגיש לו מסמך מודפס בפונט דיויד 12 עם שמות כל הגברים שהייתה איתם, אבל היא כן צריכה לספר לו שהיא הייתה עם מישהו כמו ג'ייטי. ואני אחזור על זה שוב - אני חושב שהכעס שלו הוא לא "בגלל מה שהיה בעבר" - כי הפואנטה היא שריאנה חיה עם השקר הזה מדי יום. ומדי יום לא סיפרה לראול. זו הבעיה האמיתית. זה לא סטוץ ללילה אחד שנגמר וזהו, ריאנה המשיכה להסתיר את זה במהלך כל מערכת היחסים שלה עם ראול.
 

Kalla

New member
מסכימה איתך

שיש הבדל בין ג'יי טי לסתם בחור לא מוכר. בגלל זה אמרתי שבמקרה הזה אני מבינה מדוע היה לו חשוב לדעת ומדוע הוא התבעס. אך מצד שני, הוא צריך היה להבין שזה לא קל לריאנה לספר דבר כל כך אישי ושזה משהו שקרה לפני שהכירו, ואם הוא באמת רוצה לדעת ומעדיף שהיא תספר לו למרות שברור שהוא חושד שזה לא משהו שימצא חן בעיניו, אז שיתנהג בהתאם.
 

pumiki25

New member
נכון

אני חושבת שזו הנקודה - לא מדוע ולמה התבאס ראול, אלא מדוע בחר להתנהג בצורה אנוכית שכזו. עם זה אני מסכימה - הוא בהחלט לא טרח להקדיש טיפת מחשבה והתחשבות לריאנה לפני שהתפרץ בזעם...
 

אור2221

New member
אני ממש אבל ממש לא מסכימה איתך

ידיד שלי סיים קשר עם חברה אחרי שהיא סיפרה לו שהיא שכבה עם מישהו שהוא לא סובל ולא מעריך - היו שם עוד דברים, אבל הוא קרא לזה תחילת הסוף, הוא לא היה מסוגל להפטר מהMENTAL IMAGE.
 

שמיצית

New member
את אומרת את זה כאילו אם הוא עשה זאת

אז זה הדבר הנכון.. אם אני הייתי החברה של ידיד שלך, הייתי אומרת לעצמי שמלכתחילה הוא לא ראוי לי.
 

pumiki25

New member
ואם *אני* הייתי החברה של הידיד שלך

...הייתי שופכת עליו דלי של מים קרים, מציעה לו לעכל ולהתמודד, ולהודיע לי ברגע שהוא מתעשת. נפרדת? בשום פנים ואופן. זו לא עילה מצדקת עבורי.
 

pumiki25

New member
אבל רגע, אני רוצה להבין משהו...

על התנהגות תינוקית שולחים לכלא? ברור שזו התנהגות תינוקית...הוא תינוק! מה זה בן 17? (ועם כל בני ה - 17 הסליחה, אני לא מכלילה) - כלום! אני לא חושבת שזה עניין של בני-נוער מודרניים או לא, זו פשוט, אני לא יודעת - אנטומיה זכרית..? הם גם לא מורידים את הזבל
 
למעלה