הפשע נגד האינושות ממשיך

מוחמד5

New member
נגד ישראל ?

אם היו נגד ישראל "באמת" ,אז יש להם 1001 סיבות לבוא ולהרוס את ישראל כליל בשם החוק הבינלאומי ובשם ההפרות שלו. כל החלטות הן הצגות , הרי יש יתרון לעם היהודי ,שאיש לא יקח מהם.
 
אם לא קיבלה אז כנראה שהפסיקות לא היו רציניות

כאשר הצד השני בכלל לא מוחייב לכלום חוץ מלכמה אייתולות מטורללות אין שום סיבה שישראל תהיה מחוייבת יותר.
 

גידעון1

New member
מוחמד תמשיך לספר חצאי אמיתות../images/Emo31.gif

רובן המכריע של ההחלטות הנ"ל הגיעו מעצרת האום ומהוועדה לזכויות האדם של האו"ם. שני חלקים אלו של האום נתונים בידי מדינות ערב אשר מבצעות הפרות מחרידות נגד זכויות האדם ומן הסתם עויינות את ישראל. לפיכך מדוע שישראל תישמע להחלטות של מדינות ערב?
 
צודק, זה לא "האו"ם" זה קואליציה של מדינות

מוסלמיות/ערביות שמעבירה או יוזמת את רוב ההחלטות, הקואליציה הזו היא לא "האו"ם", היא מנצלת את האו"ם למטרותיה, היא מנצלת את העובדה שעל ההחלטות שלהן יש חותמת שהיא כביכול לגיטימית "או"ם" והיא כביכול מחייבת, היא לא, החותמת לא חשובה, אלא סוג ההחלטה ומי יזם אותה/העביר אותה. ישראל לא תציית להחלטות שעברו על ידע גורמים אנטי ישראלים, החלטות שמנזיקות לה, זה מטומטם להזיק לעצמך רק כי לוב או איראן או סוריה העבירו איזה החלטה באחת הוועדות.
 
זה כי לא יכולה להיות תגובה, כי זו עובדה

אפשר לבדוק טוב מאד כל החלטה ולראות מי יזם אותה ומי העביר אותה. וזה לא ה"או"ם" אלא מדינות ערביות/מוסלמיות אנטי ישראליות מובהקות שהתאגדו והצליחו להעביר יחד את ההחלטה.
 

גידעון1

New member
ושים לב שמדינות אירופאיות נמנעו או התנגדו

על רקע העובדה שכל ההחלטות היו חד צדדיות. הרצתי חיפוש בגוגל בנושא ומדהים לקרא עד כמה העיסוק בישראל אובססיבי לעומת הפרות באיזורים אחרים הסובלים באמת מהפרת זכויות אדם ומבעיות ביטחוניות שונות. קראתי על כך שמדינות ערב ממנות בשם ה"מפקחים בלתי תלויים" את השונאים הכי גדולים של ישראל על מנת שיכתבו עלינו דוחות שונים. פשוט עצוב איך שמדינות ערב אשר מובילות בהפרת זכויות האדם השתלטו על האום והרסו אותו לגמרי. כתבה1 "הגינוי הנוכחי מצטרף לשש הודעות גינוי קודמות שאימצה המועצה נגד ישראל, מאז הוקמה לפני כשבעה חודשים. העובדה ישראל היא המדינה היחידה שהמועצה גינתה מאז הקמתה, וכי מזכ"ל האו"ם היוצא, קופי אנאן, פנה בעבר למועצה ודרש כי ידונו בסכסוך הישראלי פלסטיני בצורה מאוזנת - לא סייעה לשנות את גישת המדינות החברות בה." כתבה2 "הדו“ח משחרר את הטרוריסטים הפלסטינים מכל אחריות, בעוד שלמעשה הם לוקחים את עמם בשבי. לבנון קבל על העובדה שהתעלמות מהטרור הפלסטיני ומהאיומים שמולם עומדים אזרחי ישראל, הופכת את הדו“ח למנותק מהמציאות. הוא גם מציין שישראל מממשת את זכותה הבסיסית להגן על אזרחיה."
 
הם נמנעו בעיקר בגלל אינטרסים כלכליים - נפט

הם ידעו שלהחלטות האלה אין חשיבות גדולה מצד אחד ומצד שני לא רצו לעצבן את מדינות ערב אז הם נתנו להחלטות לעבור כי לא היתה להן שום חשיבות. וככה כולם מרוצים. וועדת זכויות האדם היא בכלל נלעגת, זה כמו לתת להיטלר וועדה לזכויות מיעוטים בעולם או משהו. הוועדה הזאת היא בדיחה ומה שהיא אומרת זו בדיחה וחלק מחבריה בכלל לא יודעים מה זה זכויות אדם, הם יודעים רק לעשות דמוניזציה לישראל, אין גבול לציניות וצביעות.
 

גידעון1

New member
העיקר מוחמד בוכה שאנחנו לא מקשיבים לאו"ם

מבלי לטרוח בכלל להתייחס להרכב המדינות הנמצאות בכל וועדה המחליטה החלטות נגד ישראל.
 

גידעון1

New member
ארצות הברית איננה חברה במועצת זכויות האדם

ואין לה קול בעצרת האו"ם. תודה לאל שהיא נמצאת במועצת הביטחון של האו"ם כדי להגן עלינו מהשיגעון המוסלמי.
 
צה"ל עורך תחקירים, אבל מה, כאן מעדיפים

את ההתלהמות המלודרמטית וההיסטרית משהו של הפלשתינים, אכן "מאד אמין"...
 

גידעון1

New member
אתה יודע מה הכי מעצבן כאן?

התחקיר הראשוני מעיד על כך שהיו כמה פיצוצי משנה ככל הנראה בגלל חומרי נפץ של המחבלים. אם אכן התחקיר הסופי יעיד על כך, הנזק הרי כבר נעשה.
 
לא נגענו

גלנט, אתמול: "המשימה בעזה לא הושלמה" .
 

mike00

New member
ברור שלא הושלמה....

יש עוד 200 אלף מתאבדים ועוד כמה מאות אלפים שלא מוכנים להתאבד אבל בהחלט ישגרו טילים על אזרחי ישראל.. כל אלה דינם מוות!!
 
כן ו...

אחוז אותם אלו שנרצחו [ממשגרי הטילים הפוטנציאליים] הוא... כמה מתוך 100% אל מול אחוז הנרצחים ה..."פשוטים" ? ה.. המעונים ה.."פשוטים" ? ינען אלדיניה..
 
למעלה