הצגת באנר / אתר ללקוח

solomon84

New member
הצגת באנר / אתר ללקוח

שלום, בניתי אתר בפלאש (שמרתי אותו בפאבליש סטינג ) וכאשר אני מציגה אותו ללקוח זה פותח דף אינטרנט ומצמיד לי אותו לצד שמאל.
איך אני עושה שזה יהיה ממורכז ?,
בנוסף לכך , הבימה שעליה ערכתי את האתר היה קטן מדי (לא חישבתי כיאות את גודל המסך) , האם לאחר שסיימתי ישנה אפשרות להגדיל את הבימה בלי יותר מדי להסתבך בכך שאצטרך להגדיל הכל???

תודה רבה!! אביטל
 

erezor

New member
הצג באנר

לא ברור מה את פותחת כדי שיוצג האתר - האם את מפעילה קובץ HTML, או את ה-SWF עצמו? אם את מפעילה רק את ה-SWF אין כל כך מה לעשות, אם יש לך קובץ HTML אז אפשר לערוך אותו כדי שהוא יציג את הפלאש ממורכז ויפה.
יש אפשרות להגדיל את הבמה במספר דרכים, אבל זה שוב קשור לאופן שבו את מציגה את האתר - אם כל מה שיש לך זה ה-SWF, אז אין מנוס מלהגדיל את הבמה בקובץ ה-FLA עצמו.
 

solomon84

New member
עדיין לא הבנתי איך אני ממרכזת אותו

אני מפעילה SWF . לאחר שהגדלתי את הבמה , איך אני גורמת לאתר להיות ממורכז. בנוסף איך אני מעלה אותו לאינטרנט? (בחינם)
תודה רבה על התשובה :)
 

erezor

New member
אם את מפעילה SWF

אז אין מה לעשות, עד כמה שאני יודע. מה שממרכז את ה-SWF זה ה-style בדף ה-HTML שמכיל אותו (כלומר הגדרות העיצוב בדף אינטרנט). אם, ב-publish settings, תסמני וי גם ליד HTML, אז חוץ מה-SWF פלאש ייצר לך גם עמוד HTML שבו הפלאש ממורכז. אם תפעילי את ה-HTML במקום את ה-SWF, הוא יוצג לך כמו שצריך.
לגבי ההעלאה לאינטרנט, את צריכה איזשהו אתר שיאחסן לך את העמוד שמכיל את הפלאש. יש הרבה אתרים שמאפשרים דברים כאלו בחינם (לא כל כך מכיר בעצמי אבל בטוח שגוגל יוכל למצוא לך כמה).
 

solomon84

New member
תודה על העזרה, רציתי לדעת

רציתי לדעת באיזה גודל מומלץ לפתוח את הבימה שתכסה את רוב המסך?
תודה רבה!!!
 

erezor

New member
כמעט בלתי אפשרי לענות על זה...

כי זה תלוי ברזולוציית המסך שעליו ירוץ הסרטון. מסכי hd הם בגודל של 1920x1080 פיקסלים, אבל זה לא הגודל הממוצע בשוק (הגודל הממוצע נמוך מזה), ויש גם מסכים (כמו הרטינה של אפל) עם רזולוציות גבוהות יותר, כך שגם אם תבני את הקובץ ל-hd, הוא עדיין ייראה קטן יותר על מסכים כאלו.
יש דרכים "למתוח" את הפלאש באמצעות css בעמוד ה-html, לפעמים זה דורש גם הוספה של שורת קוד בתוך הפלאש כדי שהפרופורציות יישמרו.
בד"כ, ממה שאני מכיר, מוצאים את גודל המסך הממוצע בשוק, ודואגים שגודל הבמה יתאים לו (תוך התחשבות בזה שיש סרגלי כלים למעלה ולמטה וכו').
לפלאש יש גם אפשרות לנגן במצב של מסך מלא, את מוזמנת לקרוא על זה בגוגל (מעולם לא עשיתי את זה בעצמי...)
 

solomon84

New member
הגדלתי דרך הפאבליש את גודל הבימה

וזה יצא גודל סביר , אך עדיין גם שאני פותחת את דף ה HTML זה לא ממורכז, ודווקא קובץ FLA ממורכז.
האם אני צריכה לסמן וי בתוך ההגדרות של ה HTML שם כתוב שזה יצא במרכז? ואם כן, במה? (עשיתי כמה ניסיונות ולא הלך לי) .
תודה
 

erezor

New member
אם תוכלי להעלות / להעתיק לכאן את תוכן הhtml

נוכל להציץ ולתקן...
 
למעלה