הצ'יזבטרון ומגהדת' ב-
אנשים

tomorrow girl

New member
אחרי שעברנו את זה,

אני יכולה להגיד לכם שכל כך נלחצתי מהגרסאות המעוותות של האקוסטי.
 

Keep Holding On

New member
../images/Emo99.gif

ICDB אקוסטי פשוט מקפיץ וכיפי! WYG בגרסה האקוסטית מאבד מהקסם שלו ומהעוצמה שלו. והרמיקס, במילה אחת... זוועה.
 

One Click Hil

New member
../images/Emo207.gif הזמנה!

אתם מוזמנים להצטרף לקומונה ללהקה פארמור! קומונת PARAMORE - פארמור 22291
 

rachel malasa

New member
../images/Emo207.gif מה דעתכם??

חיפשתי מקפליי בוואלה ואיך שהוא הגעתי לאתר ערוץ הילדים אז נכנסתי בדרך למדור מוזיקה וזו הכתה הראשונה שהייתה: (אני לא יודעת אם היא חדשה או ישנה ואם כבר שמתם אותה אז סליחה) ****************************************************************** ****************************************************************** מוסיקה ורודה ערן לא מפסיק לזמזמם להיט מהאלבום של אבריל לאבין, הוא מספר מה מסתתר מאחורי האלבום הורוד של הכוכבת הגדולה? "Hey Hey, You You" כמו כולם גם אני לא הפסקתי לזמזם את שורת המחץ מהלהיט הענק "Girlfriend", שבכל פעם שאני שומע אותו אני מרגיש כמו ילדה בת 12 בשיעור ריקוד. השיר הזה בעצם מסמל שאבריל לאבין היא לא עוד זמרת שמנסה להיות רצינית בפוזת Pאנק-רוק וצבעים קודרים,מעכשיו היא זמרת פופ-רוק שהצבע הורוד (כן כן, ורוד!) הוא השולט כשזה נוגע לה. הורוד שולט גם בחייה הפרטיים רק בת 22 וכבר נשואה לדרק וובלי – סולן להקת סאם 41 לאבין היא לא רק התחנתה בגיל צעיר היא גם זכתה באחד מהתארים השווים ביותר: האמן המצליח ביותר במילניום הנוכחי, תודות למכירות של מעל ל-26 מיליון עותקים משני אלבומיה הראשונים (ששניהם, אגב, זכו להצלחה גדולה מאוד בישראל). עכשיו היא מוציאה אלבום שלישי, "The Best Damn Thing", שמסתמן גם הוא כהצלחה. שירי אהבה ועידוד נראה שמאז הנישואים שלה החיים של אבריל נהיו ורודים ושמחים מתמיד, עובדה שבולטת מאוד בדיסק שלה: שירים כמו "I Can Do Better" ושיר הנושא הם שירים בעלי מוטיבים של מעודדות, כאלה שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם שומעים את פסקול הסרט "מעודדות צמודות". נראה שלאבין החליפה את הרצינות בשמחה אפילו בטקסטים שלה, היא הפסיקה לכתוב שירים רציניים ולכתוב בעיקר שירי אהבה ועידוד (כמו הבלדות הקיטשיות להחריד "Keep Holding On" ו-"When You`re Gone") שיגרמו לכם להרגשת פוצי-מוצי מתקתקה. שארית של פאנקיסטית קשוחה אבל לא הכל ורוד בחיים ולפעמים אבריל מתרחקת מהורדרדיות עם שירים שנוטים הרבה יותר אל הרוק, כמו "Everything Back But You" ו-"I Don`t Have To Try". או במילים אחרות, אלה שירים שהיו יכולים להתאים לדיסק הראשון שלה שבו היא ניסתה להציג את עצמה כפאנקיטסית קשוחה. סבבה של אלבום אבריל מגדירה את האלבום הזה כטוב ביותר שלה ואני לא יודע ממש אם להסכים איתה: אני מאוד אוהב את שני אלבומיה הראשונים (והמצוינים) והאלבום הזה שונה מהם כיוון שיש בו אווירה כיפית וקלילה, דבר שלא ממש נשמע באלבומיה הקודמים. אני חושב שרק הזמן יקבע אצלי אם זהו באמת האלבום המועדף עליי, אבל מה שבטוח זה שאבריל הצליחה לעשות אלבום שכולו כיף והנאה. ועכשיו כולם ביחד: "Hey Hey, You You!!". (אבריל לאבין, "The Best Damn Thing", הד ארצי) ***************************************************************** ***************************************************************** אני אישית לא אהבתי מה שהם כתבו על הקטע שבו הם כותבים שהיא הפסיקה לכתוב שירים רציניים והיא כותבת רק קיטש ועידוד Kepp Holdig On זה לא קיטשי.! בכל אופן רציתי לדעת מה דעתכם על הכתבה וכו'. נ.ב בכוונה נצל"שתי כי לא רציתי לפתוח הודעה חדשה ולהעמיס על הפורום (שלאחרונה נראה שיש מלא הודעות חדשות על כל שאלה קטנה. )
 

mafakit

New member
קראתי את זה..נחרדי..../images/Emo218.gif

אותן כתבות שהכותבים אפילו לא משקיעים מאמץ בלהקשיב לשירים.. בלהבין את המילים.. ובכלל להשקיע קצת ולראות את הדעה של אבריל על כל האלבום.. כמובן הוא יירד על ריגלפרנד.. אבל על אינוסנס הוא לא טרח לכתוב אפילו מילה!! הוא רק מטעה את הקוראים.. וחבל.. הוא פשוט כותב שם את מה שאנשים רוצים לשמוע.. ואת מה שכבר כתבו עליה.. לא חידש הרבה.. כתבה אדיוטית ולא נכונה שמטעה את הילדים שקוראים ומאמינים לכל מה שהוא כותב.. חבל שהוא לא מקבל את זה שכיף לאבריל.. אני לא מבינה מה מפריע לו שהחיים שלה "ורודים".. כיף לה.. היא כותבת על זה שירים.. זה שהם לא לטעמו זה לא אומר כלום.. באמת כתבה מיותרת..
 

tomorrow girl

New member
אני דווקא חושבת

שהוא ניסח די טוב לגבי גירלפרנד- "שבכל פעם שאני שומע אותו אני מרגיש כמו ילדה בת 12 בשיעור ריקוד." מה שנכון- נכון, למרות שאני דווקא מזדהה, אז לא היה לי את הקטע הזה
אבל אני לא מבינה מה מתייחסים לביקורת של ערוץ הילדים ברצינות כזאת. מילא להיעלב ממעריב או ידיעות, אבל ערוץ הילדים?
 

mafakit

New member
בגלל שזה בערוץ הילדים ../images/Emo218.gif

אז כל הילדים שקוראים את הטורי רכילות האלה מאמינים למה שכותבים שם.. בין אם זה שמועות או לא.. וזו הבעיה.. הוא בחר מהתחלה את הדרך בה הוא יציג את הדברים.. כמובן שהוא ייתיחס לגירלפרנד ועל הילדותיוד שבו.. אבל על אינוסנס הוא אפילו לא טרח לכתוב מילה!! ואיך אפשר להתעלם מהשיר הזה?! מה שמראה שהוא תיכנן שהכתבה תהיה.. מן סוג של ירידה על הדיסק הזה..
 

mordillogirl

New member
../images/Emo71.gifלדעתי

הוא לא שמע את האלבום. הוא שמע את Girlfriend וקרא את הרשימת שירים, ועל-פי זה כתב כתבה. WYG זה שיר עצוב וזה לא סתם שיר אהבה, זה הרבה יותר מזה. @#@!$%$@! זה מעצבן אותי..
 
../images/Emo41.gifהדירוג למי שלא ראה../images/Emo41.gif../images/Emo26.gif

מקום 10: פספסתי.
סביר להניח nobody's home? איזה עוד קליפים יש? מקום 9: Losing Grip מקום 8: I'm With You מקום 7: Don't Tell Me מקום 6: My Happy Ending מקום 5: Complicated (אח. התמימות) מקום 4: He Wasn't (קליפ כזה שולטXD) מקום 3: Sk8er Boi
מקום 2: Girlfriend מקום 1: When You're Gone
 

RAVril

New member
יש שידור חוזר ב23:00

וואי הי ווזנט
שהוא התחיל הגברתי עד הסוף, אחד הקליפים הכי יפים שראיתי
הם כאלה סטלנים שם
 

mafakit

New member
חח..נכון..תמיד אני צוחקת כשאני רואה אותו../images/Emo218.gif

 
למעלה