הצילו, אני מתחנן, אני זועק לעזרה.

הצילו, אני מתחנן, אני זועק לעזרה.

מה כולו רציתי? להקים רשת של שלושים מחשבים ? לא כולו שני מחשבים לחבר אחד לשני. אבל לצערי זה פשוט לא עובדדדדדדדדדדדדדד. הכבל הוא כבל מוצלב (בדקתי!) מערכות ההפעלה הם WIN98 ו WIN95 הפרטוקולים הם...IPX ו NETBEUI ללא כל הגדרות מיוחדות קבוצת העבודה זהה בשתי המחשבים וההודעות שגיעה הן: כאשר אני מדליק תמחשב המחשב מתלונן שהוא לא מוצא את A (שם קבוצת העבודה) כאשר אני נכנס לשכנים ברשת, אני רואה רק את המחשב שלי ולא את המחשב האחר....בההה...שמישהוא ירה בי עכשיו...שמישהוא יתן לי לבלות סוף שבוע עם לימור לבנת בחדר מטר על מטר. אני לא מסוגל יותר....הצילו!!!!
 
יש אלוהים

בההה... הצחלתי לחבר תמחשבים והכל עובד..ועכשיו..אני רוצה לחלוק את ה ADSL שלי עם שני המחשבים. הכיצד? אני חייב להשתמש ב TCP IP בשביל זה? או זאפשר לעשות את זה דרך IPX ? ועם לא. איזה IP אני מגדיר? יש לי כאמור WIN98SE איפה שיש ת ADSL ו WIN95 איפה שאין.
 

philips

New member
המממ...

רק TCPIP... אתה צריך או תוכנת פרוקסי או להשתמש ב ICS של WIN98 IP שאתה מגדיר לכרטיסים אצלך הוא IP פנימי... והכרטיס המחובר למודם ADSL יקבל את ה IP מהספק ברגע שתתחבר... לגבי פירוט נוסף...תסתכל אחורה בדפי הפורום או ב WWW.ADSL.ORG.IL
 
למעלה